Hotel Napoleon

59 reviews over Hotel Napoleon in het Nederlands

Zeer fijn hotel

Cindy,
13-5-2017

Goed hotel met zeer vriendelijk personeel die overal mee wil helpen. Ontbijt is prima, ook avondeten is goed. Hotel ligt in een rustige buurt maar wel een metro station voor de deur. Ongeveer een kwartier lopen naar het colloseum en de stad. Enige minpunt van de kamer was de krappe douche cabine. Goede wifi door het hele hotel heen. Aanrader voor een city trip.

Een heel fijn hotel

J Kuperus,
25-4-2017

Drie nachten verbleven in dit hotel waar service hoog in het vaandel staat. Door taxiservice van hotel opgehaald van het vliegveld en ondanks vroege aankomst waren de kamers al klaar. Mooie en schone kamer en badkamer. Lekker ontbijt. Twee keer s'avonds in het hotel gegeten. Heerlijk en een hele redelijke prijs.Echt een aanrader. Hotel straalt echt rust uit na de hectiek van de stad. Veel bezienswaardigheden op loopafstand, maar metro voor de deur en kaartjes zijn in het hotel al te koop. Hotel heeft een luggageroom en bied de mogelijkheid om ook weer met de taxi naar het vliegveld te gaan. (met vier personen goedkoper dan de Leonardo-express). Wij vonden het een heel fijn hotel en vinden het een aanrader bij een bezoek aan Rome

Aanrader

Tanja77102,
23-4-2017

Een heerlijk hotel op loopafstand van het centrum van Rome en station Termini en een metrohalte voor de deur. Gastvrij en behulpzaam personeel dat er alles aan doet om je een onvergetelijke verblijf te geven. Het ontbijt is prima, erg uitgebreid voor Italiaanse begrippen inclusief een vers gezette cappuccino aan de ontbijttafel. De kamers zijn prima, schoon en netjes, heerlijke bedden en een prima douche. Ben je 's avonds moe van alle indrukken kun je in het restaurant van het hotel voor een prima prijs een hapje eten. Echt een aanrader als je de stad wil bezoeken!

Prima hotel

Cc
9-12-2016

Prima hotel, 10 min lopen vanaf Termini en naar Colosseum. Metro ingang tegenover voordeur, handig voor Catacomben bezoek. Verder alle bezienswaardigheden binnen loopafstand. Bedden heel comfortabel, heel stil s nachts. Ontbijt goed. Veel leuke restaurants id buurt. Ook uitgenodigd voor de borrel zaterdagavond, heel leuk. Tip: hotel mailen voor aanbiedingen vaak het goedkoopst.

Heerlijk

edwin
17-11-2016

In dit hotel verbleven tijdens city trip Rome net hotel in jaren 80 stijl vriendelijk personeel die je overal mee helpen.

Kamers zijn netjes en schoon.

En voorzien van alles wat je nodig hebt voor een paar dagen.

Plus punt heerlijke bedden echt goed geslapen.

Ligt iets buiten centrum ongeveer 3 km lopen naar bezienswaardigheden in centrum.

Vaticaanstad is op uurtje wandelen maar metrostation op 5 meter van hotel ingang wel heel druk in metro.

Een van de beste ijs zaken(G Fassi )van Rome ligt om de hoek Via Principe Eugenio, 65.

Heerlijk gegeten bij trattoria Gino in het centrum.

Kortom aan te raden voor een bezoek aan Rome

Geweldig

Bar
26-3-2016

Super locatie, heerlijk centraal ( metro halte voor de deur, 1 halte vanaf het termini station) .

Heel goed ontbijtbuffet, echt geen nee te koop.

De kamers waren keurig netjes, de receptie zeer gastvrij en behulpzaam. De borrel op vrijdag een welkome verassing en het eten vers bereid.

Echt een aanrader voor de Rome ganger, ik kan geen minpunt aangeven.

Zeer net hotel met vriendelijk personeel

W.R.Akkerman
18-1-2016

Het hotel lag zeer centraal. Alle bezochte locaties waren vanuit het hotel heel goed met de metro te bereiken. Hotel lag ca. 50 meter van opstapplaats van de metro.

Bas
17-11-2015

Goed hotel, service top, de gast is koning. Ontbijt zeer uitgebreid en erg lekker. Hotel ligt zeer centraal.

Uitstekend!

Gretha
28-4-2015

Metro halte Vittorio Emanuele voor de deur van het hotel en hotel ligt vlakbij Termini Station. Vriendelijk, behulpzaam personeel, schone kamers en goed ontbijt. De kamer was erg warm (in april), maar met de balkondeuren open viel het mee. We hoorden later dat bij de receptie een airco afstandsbediening voor de kamer opgehaald kon worden.

Fijn hotel

Ruud
10-3-2015

Het hotel ligt niet te ver van station Termini. De metro stopt er voor (onder) de deur. Gewoon goede kamers, goede lounge, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Je kunt er goed eten en een drankje drinken. De eigenaar had een wijnproefavond georganiseerd met hapjes, gratis. Ontbijt is fantastisch. Als je een goed hotel zoekt en niet te veel wilt betalen, is dit een aanrader.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Napoleon in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Napoleon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.