Hotel Mozart

ItaliëLazio (Latium)Rome

8.4FantastischScore uit 14 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+23/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.4FantastischScore uit 14 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

16 Reviews over Mozart

• 8Annemarie23-01-2016

Prima hotel in een prachtige stad.

Wij kregen een kamer in de dependance van Hotel Mozart, genaamd Vivaldi. Deze dependance ligt aan de Via del Corso en ondanks dat dit een drukke straat is hadden wij totaal geen geluidsoverlast. Ook werd in dit deel van het hotel elke dag een prima ontbijt geserveerd. De kamer was niet heel groot, maar schoon en keurig ingericht. De badkamer was ruim met een heerlijke douche. Wij hebben het ontzettend naar onze zin gehad. Vriendelijk en gastvrij personeel. Onze koffer werd keurig naar onze kamer gebracht. We hebben via het hotel een excursie naar Vaticaanstad geboekt en ook dit was prima geregeld.

• 0j_werf22-04-2012

Leuk hotel met goede ligging in het centrum.

Hotel Motzart is een kleinschalig hotel in het centrum van Rome op 5 minuten lopen van de Spaanse trappen. Het is in een zijstraat van de Via del Corso, één van de grootste straten van Rome met veel winkels. Het hotel biedt een goede service. Het ontbijt is prima met iedere dag verse producten met veel taarten en zoetigheid. Altijd een verse koffie bij het ontbijt.

• 8evelyn27-11-2011

super ligging !!

Hotel mozart is super gelegen, van daaruit kan je te voet het pantheon, trevi fontein, spaanse trappen en de meest gekende winkelstraten bezichtigen. Ontbijt was uitgebreid, vriendelijk personeel. Kamers ingericht naar de typische authentieke stijl, netjes en alles aanwezig wat we nodig hadden. Een mooie bar met open haard waar je savonds kan genieten van een heerlijke cocktail. Een echte aanrader !!

• 9isabelle12-06-2011

Uitstekende ligging!

Dit hotel is perfect gelegen, in het midden van de straat die de Piazza del Popolo en het Colloseum met elkaar verbindt. Alle belangrijke bezienswaardigheden: colloseum, pentagon, forum romanum, vaticaanstad, liggen allemaal in een straal van 3 kilometer, en zijn dus perfect te voet te doen.

De kamers zijn netjes en ruim. Er is ook een dakterras, leuk om boven alle drukte uit van het zonnetje te genieten. Het ontbijtbuffet is heel uitgebreid: worteltjes, tomaten, kaas, ham, gekookte eitjes, ... alles voor een goed ontbijt was aanwezig! Ook het personeel was heel vriendelijk en stond onmiddellijk voor ons klaar. Dit is zeker en vast een aanrader voor een geslaagde citytrip.

• 9Cornella28-12-2010

Geweldige locatie

Zodra je het hotel uitstapt sta je midden in de grootste winkelstaat van Rome. Alle bezienswaardigheden zijn aan te wandelen. Genoeg goedkopere restaurantjes in de omgeving. \ Kamer is erg barokstijl, maar verder prima.

• 9Harbers13-07-2010

Centraal gelegen midden in het centrum

We hebben drie nachten doorgebracht in hotel Mozart en werden zeer vriendelijk ontvangen door het personeel, we kunnen u dit hotel dan ook zeker aanbevelen.

Het hotel centraal gelegen midden in het centrum aan de via del Corso de drukke winkelstraat gelegen tussen piazza del Popolo en piazza Venezia, de meeste bezienswaardigheden zijn in de buurt van het hotel gelegen, het Vaticaan was op 2,5 km lopen het verst weg gelegen bezienswaardigheid.

Het ontbijtbuffet was voor een 3* hotel zeker uitgebreid waar we dan ook van hebben genoten, op het dak van het hotel is een mooi dakterras aanwezig waar je tot 24 uur kunt genieten van een drankje en een mooi uitzicht over de stad.

De Kamers met airco zijn ruim en netjes verzorgd met goede bedden, de doucheruimte was niet zo groot maar wel netjes.

Zeker een prima stadshotel voor een goed verzorgd verblijf in Rome.

• 10denorme10-04-2010

charme hotel

Buitengewone locatie,zeer proper,zeer verzorgd ontbijt. We gaan er zeker terug

• 9J. van Rooij03-01-2010

Zeer goed een aanrader!

Hotel Mozart* in Rome hebben wij bezocht ter gelegenheid van ons 25 jarig huwelijk en hebben hier genoten. Uitstekende service en super vriendelijke mensen. Een eigen restaurant heeft het niet maar er zijn meer als genoeg leuke en goede restaurants op loopafstand te vinden. De meeste bezienswaardigheden kunnen ook te voet bezocht worden, het verste weg is de Sint Pieter, rustig wandelend loop je daar in ongeveer 45 minuten naar toe, onderweg is dan ook nog veel te zien. Of neem een 2dagen kaart voor een van de hop-on-hop-off bussen, die rijden door de hele stad steeds rond en zijn een goed alternatief voor de taxi. Rome is een superstad, zelfs bij temperaturen rond de 40 gr.C

• 8Bob03-12-2009

Aanrader - echt charme hotel

Het is een goed gelegen stadhotel. Het enige nadeel is dat een deel van het hotel grenst aan de drukke Via del Corso met 's nachts veel lawaai (vuilkar, straatreiniging, leveringen, politie, ambulance, enz.). Indien je een kamer hebt die langs deze kant is gelegen (ons geval), kan het zijn dat je nachtrust verstoord wordt. Eerlijkheidshalve dien ik evenwel te bekennen dat wij zo moe waren van de hele dag in Rome rond te stappen, dat 80 o/o van dit lawaai ons voorbijgegaan is. Het ontbijt is prima en naar italiaanse normen, heel uitgebreid. Vier soorten fruitsap, verse koffie, warme en koude melk, verschillende soorten gebak (blijkbaar eten de italianen gebak 's morgens), verse broodjes, vers fruit enz. Indien je wenste kon je bij het personeel verse cappucino bestellen. De kamers zijn degelijk ingericht met een volledig badkamer. Een vraag of een probleem, de receptie lost het met de glimlach op. Op het gelijkvloers is er nog een aanpalende koffiebar.

• 8jetske08-09-2009

aanrader

Prima stadshotel, met goede ligging tussen de spaanse trappen en popolo. Ontbijt was zeer uitgebreid en de kamers waren goed. Goede airco en bedden ook prima. Als we nog eens naar Rome gaan, dan is de kans groot dat we weer naar dit hotel gaan. Via dit hotel kan je gratis een dag een fiets huren, wat erg leuk is om te doen

Hotel Mozart info

Building information