Hotel Morgana

Tonen op kaart

24 reviews over Hotel Morgana

• 2019
    8Marieke Zeuren19-03-2019

Mogelijk voor een derde keer!!

Voor de tweede keer in dit hotel. In november 2018 ook hier geweest. Deze keer hadden we een erg kleine kamer. Verder was alles goed verzorgd. Het ontbijt super goed verzorgd en het ontbreekt aan niets. Alleen het Nederlands gekookte eitje

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 10Sherouk06-03-2019

Fantastische dagen gehad, de moeite waard.

Mijn man en ik vebleven in hotel Morgana, ligt 2 min lopen van centraal station, personeel zijn erg vriendelijk, ontbijt is heerlijk en genoeg variatie.

Gereisd met partner in februari 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Marjolein03-05-2018

Goed hotel waarbij je netjes ontvangen wordt.

Het Morgana hotel ligt dichtbij het Termini station (op loopafstand). Dit heeft een voor- en nadeel. Voordeel is dat je vanuit dit station een bus, metro of taxi kunt pakken naar de juiste bestemming. Nadeel het hotel ligt minder centraal. Als je naar het Vaticaan gaat is dit toch wel een uur lopen. Terwijl het Colosseum binnen 20 a 25 minuten lopen is mits je de weg weet. De kamer was netjes en schoon van het hotel. Er werd iedere dag schoongemaakt en opgeruimd en kregen nieuwe handdoeken. Het ontbijt was prima en er was voldoende keuze. Wat wij minder prettig vonden was dat wij een kamer hadden aan de straatkant en het 's nacht erg gehorig was. Dan hoorde je iemand schreeuwen op straat dan een loeiende ambulance enz. Daardoor kwamen we wel wat slaap tekort. De kamer was voor een vier sterren hotel aan de krappe kant. We hebben een stoel aan de kant gezet om een koffer neer te leggen.

Gereisd met partner in april 2018

• 9VanHemert11-04-2018

Mooi ouderwets chic hotel nabij Termini station

Mooi hotel dichtbij Termini station. Wij hadden een kamer in het bijgebouw een aantal meter verder op. Je moet bij aankomst een borg betalen, deze kan je niet pinnen. Gelukkig was er redelijk dichtbij een pinautomaat. Een medewerker liep met ons mee naar onze kamer en nam hierbij ook onze koffers mee. De hotel kamers in het bijgebouw zijn prachtig. Elke dag flesjes water en in het hoofdgebouw kom je de hele dag door koffie/thee en een croissant pakken. Enige 'nadeel' van de kamer was de erg grote wasbak en missende make up spiegel. Lenzen in doen was daardoor een gezellige uitdaging. Elke dag goede schoonmaak en toilletartikelen werken aangevuld. Ook het ontbijt was prima. Alleen een beetje weinig variatie. Na 3 dagen had ik het wel gezien. Goede service ook, ik wilde graag een extra kleine kussen, deze kwamen ze na een half uur al brengen!

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

9Anique06-05-2017

Super hotel!

Het hotel ligt midden in het centrum, dichtbij het station en de metro. Erg mooi en luxe hotel met een fantastisch ontbijt, erg uitgebreid. Zeker aan te raden.

Gereisd met partner in juli 2016

• 5Johan Frijters02-08-2016

hotel met hulpvaardig personeel

We zijn net terug van een 5-daags verblijf. Ik kan helaas niet veel vertellen over het hotel zelf daar wij bij aankomst direct te horen kregen dat we niet konden verblijven in het hotel maar moesten genoegen nemen met een kamer in een soort van dependance, ongev. 150 meter verderop. Ook werd aan ons niet gevraagd hoe b.v. de reis was verlopen, maar we moesten direct onze legitimatiebewijzen en creditcard laten zien. Ook werd ons direct medegedeeld dat we bij het uitchecken toeristenbelasting moesten betalen a rato van een 4-sterren hotel en dat dit perse contant moest worden voldaan. (hoezo welkom??) Bij de dependance (na een zware voordeur en ook nog een hekwerk van slot te hebben gedaan) kregen we een hotelkamer met een 2 pers.bed, 1 slaapbank en 1 uitklapbed en dat terwijl we specifiek een familiekamer met 4 normale bedden hadden gevraagd. Zelfs het reisbureau had tijdens het boeken hierover gebeld. Er zou wifi zijn, dit was bar slecht, de badkamer was aan de kleine kant. Wel werd de kamer elke dag netjes schoongemaakt. Op onze vraag of we een andere kamer konden krijgen, werd ons verteld dat dit niet mogelijk was en dat we eigenlijk heel goed wegkwamen omdat we een balkon(netje) hadden. (1, 50 mtr x 0.75 cm) Ook van de gratis koffie met gebak e.d. konden we niet profiteren omdat 's middags niets meer werd bijgevuld op lauw water en warme jus d'orange na. Wat wel heel goed was, was het ontbijt, gewoon echt super. Ook het personeel deed tijdens het ontbijt super hun best, kan niet anders zeggen. Wat we jammer vonden was dat we geboekt hadden voor een 4 -sterren hotel met alles erop en eraan, maar dat hiervan niets uitkwam. Dit hotel was dus voor ons eenmalig en absoluut geen 4 sterren waard.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Irma17-06-2016

Goed hotel. Geweldig ontbijt. Zeer vriendelijk.

Vriendelijke ontvangst met koffie, thee en muffins. Het ontbijt was heerlijk. Ook de ontvangst bij de ontbijtruimte was geweldig. Je voelde je heel erg welkom. Kamer was schoon. We hadden een familiekamer. D.m.v. een schuifdeur creerden we een extra slaapkamer. Prima bedden, alleen sliep 1 dochter op een extra bijgezet bed wat doorzakte. Lekker dicht bij het station. Eten op de hoek van de straat was erg goed en zeer vriendelijk personeel. De omgeving was minder gezellig. Toch een wat mindere wijk, waar je 's avond niet gezellig gaat rondlopen. Hoefde ook niet, want na een dag in Rome waren we versleten. Rome was geweldig en hotel Morgana een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 10juleo06-05-2016

Fantastisch hotel!

Dit hotel kan ik iedereen aanbevelen. Goede ligging t.o.v. station alwaar bussen, metro en trams vertrekken. 5 minuten lopen. Gezellige buurt met diverse leuke restaurantjes. Het personeel aan de receptie is ontzettend vriendelijk en doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Het ontbijt is goed, veel keuze en ook daar weer erg aardig personeel. De kamer die wij kregen was redelijk groot en mooi. Van alle gemakken voorzien zoals flatscreen tv met mogelijkheid om gratis naar films te kijken, koelkastje (leeg, ideaal voor eigen drankjes), gratis WiFi, goede bedden, mooie badkamer met föhn en badproducten. Beneden in de lobby staat een tafel met schalen met koeken, taartjes, koffie en sap. Je mag hier gratis gebruik van maken. Er is een barretje dat 's avonds open gaat. Als je hier gebruik van maakt krijg je gratis tapas.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8j.tamboer02-05-2016

een super goed hotel

het is een mooi hotel,schone kamers,elke dag weer,goed ontbijt,zeer vriendelijk personeel,allemaal .mooie ligging,vlak bij centrum en metro.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 10Eric en Martine S05-02-2016

Fantastisch hotel centraal gelegen. Prima service!

Mooie en goed onderhouden kamers voorzien van elk comfort. Zeer uitgebreid lekker ontbijt. Koffie en versnaperingen gedurende heel de dag gratis te verkrijgen. Beleefd en zeer vriendelijk personeel. In de buurt zijn vele restaurants met lekker eten. Onze ervaring leert dat " La gallina Bianca " een toprestaurant is. Geen franjes maar gewoonweg culinair fantastisch met zeer lekkere wijnen en alles aan betaalbare prijzen. Reserveren via het hotel is aan te raden. Wij komen zeker terug naar dit hotel en restaurant.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

1 tip over Hotel Morgana

• juleo, 02-08-2016

Ga met hop on bus. Je ziet in korte tijd heel Rome.

0 vragen over Hotel Morgana

Hotel Morgana info

• Aantal sterrenstersterster
    • VerzorgingHalfpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • HuisdierenOp aanvraag
    • De staf spreektEngels

• Afstand tot strand> 10 km, > 20 minuten lopen, > 20 minuten met de auto

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, VIP area
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats