Hotel Monte Carlo

11 reviews over Hotel Monte Carlo in het Nederlands

goed hotel

Familie
8-1-2017

Goede ligging nabij metro station. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kleine maar schone kamers. Goed en divers ontbijt. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Direct boeken via site van het hotel is goedkoper. Mochten we nog eens naar Rome gaan, boeken we zeker weer dit hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2017

Hotel voor herhaling vatbaar

Fam. Quellhorst
23-2-2016

Goed hotel, kamer met ontbijt , geen restaurant. Prima bedden, charmant ingerichte kamer. Ook het derde extra bed was prima. Dat is nog wel eens anders. Mooie badkamer en dagelijkse wisseling van handdoeken . Gratis wifi, wel even aangeven voor hoeveel telephones cq ipads. Codes zijn per stuk. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het is op loopafstand van station Termini waar je voor weinig geld een hop on hop off buskaart voor 1,2 of 3 dagen kunt kopen. Wij raden het zeker aan als het de eerste keer in Rome is. Kaartjes voor oa het Colosseum kan je beste thuis al via internet kopen, dit scheelt vreselijke lange wachrijen. Leuke restaurantjes al direct km de hoek. Taxi service vanaf het hotel naar het vliegveld € 35,00 heerlijk verzorgd. Prima ontbijt ook met goed constant aangevuld buffet. Niets op aan te merken. Voor ons voor herhaling vatbaar en wij vinden het een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aanrader

Ankie
29-4-2012

Dit is een heel goed hotel. De kamers zijn klein, maar wel keurig netjes. Elke dag worden de handdoeken verschoond en het bedlinnen wordt ook regelmatig verwisseld. Het personeel is erg vriendelijk en het ontbijt is heerlijk. Er is volop keuze: sapjes, koffie, thee, broodjes, brood, koffiebroodjes, cake, verschillende soorten beleg, yoghurtjes, etc. Het hotel ligt op loopafstand van het station en je bent ook binnen de kortste keren in het centrum. Kortom, een aanrader.

Gereisd Met partner in april 2012

D-reizen

Goed hotel voor redelijke prijs.

Brouwer
25-2-2012

Hotel MonteCarlo is een klein hotel met vriendelijk personeel. Kamers zijn klein maar ok. Wel wat gehorig. Ligging is goed. Je kunt zowel lopend als met de metro snel overal komen. Als je via de site van het hotel boekt kun je gratis gebruik maken van internet en het is goedkoper. Als je in het hotel online tickets koopt voor Vaticaan Museum printen zij de tickets voor je uit (geldt ook voor boarding card trouwens). Ga in geen geval eten bij Taverna Pretoriana (wordt wel aangeraden door hotel), want dat is niet wat (aangebrand, slechte service, toeristen worden vooraan gezet op krappe plaatsen). La Famiglia is wel goed (via gaeta), daar eten de Italianen zelf ook (Hou wel rekening met drukte en extra kosten voor brood en service 1,30 pp) Ontbijt gaat wel. Zorg vooral dat je op tijd bent, dan is er genoeg plek om te zitten..

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Feb 17 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Waar voor je geld

Betty
5-9-2011

Zeer zeker waar voor je geld. De kamers zijn niet al te groot. Maar netjes. Personeel is vriendelijk. De ligging is ideaal. Je bent overal zo met de metro. Oook lopen is mogelijk

Gereisd Met partner in april 2010

Aanrader, voor een hotel met 3-sterren

Johan Michiels
28-12-2009

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is standaard : koeken, brood, beleg (kaas, hesp, confituur, choco, enz...), fruitsappen, koffie, thee, enz... Het hotel ligt op een rustige locatie, op 5 à 10 minuten stappen van het Termini-station. Kamers zijn inorde, enkel de éénpersoonskamers zijn aan de kleine kant, ik heb kunnen veranderen naar een tweepersoonkamer mits een kleine prijsaanpassing. (boek een tweepersoonkamer als u alleen reis)

Gereisd Met vrienden in december 2009

Goed hotel, slecht ontbijt

René
25-10-2009

Kamer was klein maar netjes, ontbijt was zeer karig met oude broodjes, lauwe koffie en zeer weinig beleg

Gereisd Met partner in januari 2009

Wat een topper

Ron Vos
7-7-2009

Een toplocatie, prima service en service, echt een aanrader

Gereisd Met partner in juli 2009

Geweldig hotel

Ron Vos
7-7-2009

Perfecte ambiance en zeer behulpzaam personeel, zelfs in uitzonderlijke omstandigheden

Gereisd Met partner in juli 2009

Prima hotel - goede prijs kwaliteit

Juliette
20-2-2009

In februari 2009 dit hotel bezocht van woendag t/m zondag. Vier persoonskamer met goede badkamer. Alles netjes en zuiver. Je bent toch alleen op de kamer om te slapen. Prima ontbijt met broodjes, yoghurt, cake en fruit. Zeer vriendelijk personeel aan de receptie. Drankjes in de bar van het hotel minder en duur.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 20 2009 20:45:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaFinse sauna

• ParkerenBetaald

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monte Carlo in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monte Carlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.