Bed and Breakfast Modern House

1 review over Bed and Breakfast Modern House in het Nederlands

Voor het geld wel ok

anbeek
19-12-2010

Deze b en b is apart; het is gewoon een apartement van iemand. Er is geen receptie oid. Ontbijt is in een eettentje om de hoek. Kamers zijn schoon, maar vertonen wel gebreken. De douche wordt bijv elke 15 sec koud en dat is niet lekker. Verder voor het geld (60 euro voor een nacht) helemaal prima, de ligging is mooi vlakbij colosseum en naast metrostation.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Modern House in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Modern House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.