Hotel Mirti

HotelWeer vandaag29°20°

We hebben een aantal aanbieders voor Mirti voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mirti

comodissimo

leonardo porto
18-7-2012

l'hotel mirti di roma si trova in un quartiere popoloso con tanti negozi....ci siamo trovati bene e il costo e stato contenuto..camere nuove...io direi di andarci tranquillamente...ne ho girati tanti a roma la pulizia in questo albergo e' al top

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mirti in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mirti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mirti scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.