Hotel Milani

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Milani voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 22 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 22 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

23 Reviews over Milani

• 9gloriant_muislover02-09-2012

Prima Hotel

Wij hebben een prima verblijf gehad in dit hotel. Het hotel ligt op 5 minuten lopen van Termini, maar je hoorde niks van het drukke verkeer omdat het net in een achteraf straatje ligt. De kamers zijn erg netjes en worden elke dag grondig schoongemaakt en opgeruimd. De bedden zijn wel hard en je kan soms de veren voelen zitten. De grote voordelen waren wel de goedwerkende airco die je zelf kan bedienen en het kluisje op de kamer. Het ontbijt was erg uitgebreid en gevarieerd. Wij waren ontzettend tevreden met dit hotel!

• 9roosiidoosii24-08-2012

Leuk hotel dichtbij centraal station Rome

Wij zijn hier in oktober 2012 4 nachen geweest. Leuk hotel. Dichtbij het centraal station van Rome (3 a 4 minuten lopen). Iedere dag schone lakens op het bed en schone handdoeken. Het ontbijt 's morgens was goed maar kon beter. Koffie en thee uit apparaat. Niets verkeerds mee naar nadeel is dat als iemand voor jou een kopje koffie heeft genomen en jij daarna thee wilt dat je dan een kofiesmaak in je thee hebt.

In de badkamer is een nadeel het douchen in het bad. Een voordeel is dat wij een fohn hadden.

Als wij nog een keer naar Rome gaan, gaan wij waarschijnlijk weer in dit hotel omdat de ligging erg goed is.

• 7karinp_195919-06-2012

Gunstig gelegen nabij station Termini

Hotel Milani is op loopafstand van station Termini (paar minuutjes).. Het ontbijt was goed verzorgd en er was voldoende keuze. Wij hadden een ruime kamer, wat niet standaard bleek te zijn want de kamer van het stel waarmee wij samen reisden was aanzienlijk kleiner. Nette badkamer en douche, waaraan wat onderhoudt verricht mag worden (fohn die niet werkt, lamp kapot, douche die niet op hoogte blijft hangen). De kamers zijn voorzien van airco, welke je centraal, per kamer, kunt laten aan- of utischakelen.Het personeel is over het algemeen erg vriendelijk en behulpzaam, met af en toe een mindere uitschieter. We hebben een week gebruik gemaakt van de kamer, lang voor een verblijf in een stad, Een klein deel van de straat vond ik 's avonds wat minder prettig qua sfeer, daar zou ik niet graag alleen lopen. Je kon dit ontwijken door een klein stukje om te lopen.

• 8Fam. Mariman20-03-2012

Aanrader voor citytrip!

Prima Hotel, schone kamers, lekker ontbijt en behulpzame receptie. Niks op aan te merken, echt een aanrader voor een citytrip Rome, je kunt alles op loopafstand doen en openbaar vervoer is vlakbij.

• 9eric21-02-2012

Ideaal hotel voor een citytrip

Ideaal gelegen voor een bezoek aan Rome. Perfecte service. Mooie kamer. Uitgebreid en lekker ontbijt. Zeer goed prijs/kwaliteit verhouding.

• 8nathalie21-07-2011

prima hotel

het ontbijt is goed. ook de kamer en de badkamer was ruim, alleen de douche zelf was klein. het ligt in een rustige straat dichtbij het station. wij vonden het personeel niet altijd heel vriendlijk over komen. het was wel erg schoon

• 8Fam.Noorman17-04-2011

Goed hotel met een prima ligging

Hotel Milani is een goed hotel het ligt nog geen 5 minuten lopen vanaf het station Termini. ( vanuit het station loop je rechts het hoekje om en je bent er al) Het ontbijt was goed, met veel verschillende (vooral zoete) broodjes. Echt heerlijk! Aan de ober kun je om koffie vragen dit is beter dan de koffie uit de automaten die ze in de ontbijtzaal hebben staan. Kortom een prima hotel voor een lang weekend Rome

• 8Pascal28-03-2011

Goed citytrip-hotel !

Hotel is zeker aan te raden voor een citytrip. Meer moet dat niet zijn ! Ligging is uitstekend: vlakbij Termini station waar je met de bus snel alle kanten van Rome uitkan. Voor een kleine meerprijs boekten we een superior-kamer: alles zeer proper, ruim genoeg en kluisje inbegrepen in de kamer. Ontbijt: ruime keuze aan koffiekoeken en broodjes, rest is standaard. Koffie was echter slecht. Service is goed. Al bij al een goede prijs/kwaliteit verhouding: was 3 nachten boeken en 4e nacht gratis.

Wij kochten een Roma-pass aan waarbij voor 25 euro 3 dagen onbeperkt openbaar vervoer en 2 ingangen in musea of bezienswaardigheden inbegrepen zijn. Is zeker zijn geld waard. Tip: ga één van de 120 (jawel !) soorten spaghetti eten in L'Archetto ! Heerlijk !

• 8Steef19-09-2010

Leuk hotel, zeer centraal gelegen.

Nog geen 5 minuten lopen vanaf het Termini station ligt het hotel Milani. Daar bevinden zich alle bussen en metro's, die je naar de bezienswaardigheden brengen. De kamers waren schoon en mooi. Ook werd er elke dag schoongemaakt (+ nieuwe badhanddoeken). Het ontbijt was prima, er was voldoende keuze en er was voldoende plek om te zitten. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het enige nadeel vonden wij dat er geen kluisje op de kamer aanwezig was.

Al met al zou ik dit hotel aanraden voor een citytrip naar Rome. Wij waren in september 2010 €65 per persoon per nacht kwijt.

• 8Van Hove06-09-2010

uitstekende verhouding prijs/kwaliteit

Door de promotie ( 3+1) nauwelijks 65€/nacht ontbijt inbegrepen ( 2 personen) Ruime kamer doch kleine ( gerenoveerde )badkamer , temperatuur douchewater moeilijk regelbaar ( kleine douche met gordijn ) Geen afwisseling in het ontbijt doch zeer korrekt ( broodjes,koffiekoeken,hesp,kaas, melkprodukten,koffie,......) Hotel op 100 meter van het "Termini-station", kruispunt van metrolijnen A en B en eindstation van tientallen stadsbussen . Indien je b.v. Colliseum (12€) en Villa Borghese (8€) wil bezoeken is de "Romapass" ( 25€) aan te bevelen.Voor 5€ heb je dan 3 dagen openbaar vervoer + korting op 36 andere musea .( + geen enkele file voor het Colliseum ) Vaticaanmusea : reservatie via internet aan te bevelen ( geen enkele file gehad ) Aan "promotieprijs" zeker aan te bevelen

Hotel Milani info

• Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• BadkamerBeschikbaar