Hotel Metropolis

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Metropolis voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 4 reviews

8.3FantastischScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Metropolis

• 8klazina20-10-2013

mooi en goed

we hadden een driepersonenkamer{niet groot qua ruimte} hele mooie badkamer{douche,wc,bidet,wastafel,fohn} bedden wel hard,ontbijt was heerlijk. pc aanwezig in hal {gratis voor gasten}metrostation Lepanto om het hoekje. kortom,een prima hotel.

• 7Arja10-07-2013

gewone kamers vallen wat tegen

Wij hadden een gewone tweepersoons kamer geboekt via touroperator. We kregen een kamer aan de straatzijde. Als het raam dicht zit dan hoor je weinig van het verkeer. Door de foto's lijken de kamers groter dan ze in werkelijkheid zijn. Wij hadden geen zitje, maar een vrij kleine kamer, ongeveer 1 meter rond het bed. kleine douche, dat was het. verduisterende gordijnen zijn fijn, bedden zijn inderdaad wat hard, dat is even wennen. Ontbijt was prima. Metro en wat restaurantjes en winkeltjes zijn op loopafstand

• 9marter_78901-03-2012

Netjes en luxe hotel!

Het hotel is erg netjes. Het ligt op loopafstand van vele bezienswaardigheden. De medewerkers zijn klantvriendelijk. De meeste kamers zijn erg luxe met bubbelbad en extra zithoek. Nadelen van dit hotel zijn de kamers aan de straatzijde, daar kan je overlast hebben van het verkeersgeluid. En de bedden zijn erg hard, daar moet je van houden.

• 9Maciek22-08-2011

Super !!!

Hotel położony bardzo blisko Watykanu . Nie jest duży ma 4 pietra . Obsługa zna dobrze język angielski . Pokoje są nie za duże ale za to bardzo dobrze wyposażone . Łazienki są bardzo czyste . W TV są 3 polskie programy oraz bardzo dużo angielskich . Śniadania są dosyć monotonne oraz czasami zimne . Plusem jest donoszenie kawy do stolika . Hotel ma własny parking . Hotel jest położony przy szerokiej lecz mało ruchliwej ulicy więc jest spokój . Jest możliwość kupienia sobie obiadów lecz nie są one za dobre :( .

Hotel Metropolis info

Building information