6,3

4 reviews over Hotel Meridiana in het Nederlands

Niet boeken

willems an
1-11-2012

De ligging van het hotel is kortbij het station, dit is zeer goed. In het hotel is het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren echter niet proper: vuile lakens, schimmel in douche, douche was verstopt, muffe geur. Onze kamer keek uit op de achterkant wat gelijk was aan rotzooi van appartementen. De minibar werkte niet, de tv ging niet en voor airco moest je bijbetalen terwijl dit op de website allemaal als in prijs inbegrepen staat. Het ontbijt werd op de kamer geserveerd (koffie of thee, een croissant en beschuiten met confituur).

Ik zou dit hotel nooit meer boeken.

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

Voor één nacht

Joyce
25-8-2011

Positief: vriendelijke staf, dichtbij Termini en ook dichtbij Metrostation Republica. Negatief: veel schimmel in de badkamer, badkamer niet schoon (resten scheermesje voorganger in de douche), koelkast was niet echt koel, € 10,- extra betalen per nacht voor de airco, matrassen schoven van bed af + kuil in matrassen, geen lift, ramen stonden bij aankomst open waardoor er veel muggen in de kamer zaten.

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

Goed Hotel

Marina Hogeveen
14-2-2010

Om veel van de stad te zien, is dit een goed hotel. Zeer centrale plek, enkele min lopen van het centraal station Termini. Van het centraal station vertekken veel treinen, metro en bussen naar de 2 vliegvelden Fiumcino en Ciampino. In de buurt goede restaurants, tevens iets meer dan 5 min lopen van een paar bekende winkelstraten. Behalve een 24 uur bemande receptie zijn er verder geen faciliteiten in het hotel. Personeel is erg aardig, kamers zijn prima en netjes verzorgd en ook schoon. Tussen 8.00 uur en 10 uur is het mogelijk te ontbijten. Het onbijt word op de kamer gebracht, de tijd dat je wil ontbijten moet je de avond ervoor even doorgeven bij de receptie, dan ook gelijk doorgeven of je thee, cappucino of hot choclat wil. Ontbijt bestaat een warme drank, een sapje, 2 crackers een grote italiaanse bol of 2 crossaintjes. 2 De stad is goed te belopen, ondanks dat de stad bij 3 miljoen inwoners telt, heb je niet het gevoel dat je een grote stad rond loopt.

Gereisd Met vrienden in februari 2010

2005

Voldoet prima voor een stedentrip

Bart
24-6-2005

Voldoet prima voor een stedentrip. Ziet er van binnen netjes uit al zou je dat aan de buitenkant niet zeggen. Aardige mensen. Ontbijt in een restaurantje om de hoek en niet in het hotel zelf. Kopje koffie/thee, jus en een luxe broodtje, niet veel maar wel voldoende om de dag mee te beginnen. Vlak bij het centraal station (5 min lopen).

Gereisd Anders in Fri Jun 24 2005 18:39:17 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meridiana in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meridiana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.