4,9

Matig

5 reviews over Bed and Breakfast Matisse in het Nederlands

Waar voor je geld in Rome

Klaas, 30-3-2013

B&B Matisse aan de Via Nazionale is ruim, goed gelegen en elke cent waard. Onze kamer was ruim en we hadden een privé-badkamer op de gang vlakbij. Het ontbijt moet ze zelf klaarmaken in de keuken en de gebruikte borden en glazen moet je even zelf afwassen. Kortom : een aanrader.

Perfecte ligging

steenbergenroel, 6-2-2011

Bij aankomst aan de Via Nazionale was de kamer nog niet gereed, we konden wel onze tassen alvast in de kamer zetten. De kamer was klein en het bed was iets groter dan een eenpersoonsbed. Verder was de kamer redelijk schoon, en de ligging was perfect. Je kan te voet naar alle bezienswaardigheden, behalve het Vaticaan. De eigenaar vertelde dat er twee locaties waren, dus over de andere locatie kan ik niet oordelen. Het ontbijt moet je niet te veel van verwachten, een verpakt (chocolade)croissantje, yoghurtje, toast en oploskoffie. Maar voor de prijs die je betaald is het uiteindelijk prima, zo veel tijd besteed je in Rome niet in je kamer.

Goed over nadenken,

mary vander pijl, 13-12-2009

Pas op in welk gebouw je komt te zitten, onze kamers waren overboekt, zeer slecht ontvangst, in dependance gestopt, slecht ontbijt, zelf maken, broodje in toaster met jam, oploskoffie. Prima voor jonge mensen misschien. Kamers waren netjes en schoon. Je zit wel prima in het centrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Matisse voor je op een rij gezet:

Prima plek midden in Rome, maar geen service

sara, 13-11-2009

Betreft verspreid liggende kamers in groot gebouw met bedrijven, appartementen en B&B-kamers aan één van de grootste straten in het centrum van Rome. Wij waren hier 4 nachten. We moesten bij het inchecken vooraf cash betalen. Kamer aan de achterzijde, rustig. Wij hadden badkamer op de gang. We moesten zelf ontbijt in keuken maken. Ontbijt was in orde, alleen brood werd niet bijgevuld. Er is geen receptie of concierge, dus bij vragen of problemen is het lastig. Ons toilet kon niet meer doorgespoeld worden, en kon pas de volgende dag gemaakt worden. Ging later weer kapot. Van de 4 nachten is 1 x de kamer en badkamer opgeruimd. Ook toiletpapier en handdoeken werden niet bijgevuld. Er was een airco/verwarmingsunit op de slaapkamer, maar de verwarming werkte niet.

nette kamer nieuw en luxe maar er zijn ook andere gebouwen die onder matisse vallen, daar kan ik niet over oordelen. Dit betrof een kamer met balkon aan de voorkant van het hotel aan de "via firenze" (goed)

We hebben een aantal aanbieders voor Matisse voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Matisse in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Matisse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Matisse scoort een 4.89 uit 10 op basis van 6 reviews.