Bed and Breakfast Matisse

• Kinderopvang
Meer bedandbreakfastinfo

6 reviews over Bed and Breakfast Matisse

• 8Klaas30-03-2013

Waar voor je geld in Rome

B&B Matisse aan de Via Nazionale is ruim, goed gelegen en elke cent waard. Onze kamer was ruim en we hadden een privé-badkamer op de gang vlakbij. Het ontbijt moet ze zelf klaarmaken in de keuken en de gebruikte borden en glazen moet je even zelf afwassen. Kortom : een aanrader.

Met oudere kinderen

• 6steenbergenroel06-02-2011

Perfecte ligging

Bij aankomst aan de Via Nazionale was de kamer nog niet gereed, we konden wel onze tassen alvast in de kamer zetten. De kamer was klein en het bed was iets groter dan een eenpersoonsbed. Verder was de kamer redelijk schoon, en de ligging was perfect. Je kan te voet naar alle bezienswaardigheden, behalve het Vaticaan. De eigenaar vertelde dat er twee locaties waren, dus over de andere locatie kan ik niet oordelen. Het ontbijt moet je niet te veel van verwachten, een verpakt (chocolade)croissantje, yoghurtje, toast en oploskoffie. Maar voor de prijs die je betaald is het uiteindelijk prima, zo veel tijd besteed je in Rome niet in je kamer.

• 5mary vander pijl13-12-2009

Goed over nadenken,

Pas op in welk gebouw je komt te zitten, onze kamers waren overboekt, zeer slecht ontvangst, in dependance gestopt, slecht ontbijt, zelf maken, broodje in toaster met jam, oploskoffie. Prima voor jonge mensen misschien. Kamers waren netjes en schoon. Je zit wel prima in het centrum.

• 6sara13-11-2009

Prima plek midden in Rome, maar geen service

Betreft verspreid liggende kamers in groot gebouw met bedrijven, appartementen en B&B-kamers aan één van de grootste straten in het centrum van Rome. Wij waren hier 4 nachten. We moesten bij het inchecken vooraf cash betalen. Kamer aan de achterzijde, rustig. Wij hadden badkamer op de gang. We moesten zelf ontbijt in keuken maken. Ontbijt was in orde, alleen brood werd niet bijgevuld. Er is geen receptie of concierge, dus bij vragen of problemen is het lastig. Ons toilet kon niet meer doorgespoeld worden, en kon pas de volgende dag gemaakt worden. Ging later weer kapot. Van de 4 nachten is 1 x de kamer en badkamer opgeruimd. Ook toiletpapier en handdoeken werden niet bijgevuld. Er was een airco/verwarmingsunit op de slaapkamer, maar de verwarming werkte niet.

• 8gerard18-06-2008

nette kamer nieuw en luxe maar er zijn ook andere gebouwen die onder matisse vallen, daar kan ik niet over oordelen. Dit betrof een kamer met balkon aan de voorkant van het hotel aan de "via firenze" (goed)

1 tip over Bed and Breakfast Matisse

• Klaas, 30-03-2013

Fietseninrome.nl : leuke en interessante fietstochten in het centrum van Rome of daarbuiten onder leiding van een Nederlandse gids.

0 vragen over Bed and Breakfast Matisse

Bed and Breakfast info