Hotel Mascagni ****

Hotel Mascagni
Hotel Mascagni
9,2

5 reviews over Hotel Mascagni in het Nederlands

Prima en vriendelijke ontvangst: koffer werd direct naar

Marlies Koemeester, 22-5-2008

Prima en vriendelijke ontvangst: koffer werd direct naar de kamer gebracht. Mooie kamer en is van alle gemakken voorzien. Badkamer is wat krapjes, maar wel volledig. De kamer lag aan een drukke straat, maar door alle vermoeiende activiteiten overdag hebben we daar geen last van gehad. De gordijnen verduisteren voortreffelijk, waardoor het toch nog moeilijk werd om 's ochtends wakker te worden. Voldoende keuze bij het onbtijt: cornflakes, cruesli, fruit, gebak, zoete broodjes, gewone broodjes, roerei, gekookt ei, hartig en zoet beleg. Goede koffie en voor mijn dochter een hele kan lekkere warme chocolademelk. Lekker dicht (op loopafstand) van station Termini en op zeer korte afstand van een metrostation. Prima uitvalsbasis voor een ontdekkingstocht door Rome...

Heel fijn hotel

Rene en Linda, 2-1-2008

Heel fijn hotel. Handige ligging, vlakbij het station. Verder veel te zien op loopafstand. Vriendelijk personeel, prima ontbijt. zeer goede kamer. Zeker een aanrader. Op de site van het hotel zelf stond een hele goede aanbieding dus het is de moeite waard om daar ook even te kijken.

Rome is overigens een onzettend mooie en leuk stad.

Begin februari 2007 geweest, 4 nachten

C.Reinders, 20-2-2007

Begin februari 2007 geweest, 4 nachten. Geboekt via Touroperator

4 sterren zeker waard,prima ontbijt.Dagelijks schone handdoeken en schoonmaak.Ligging erg centraal.Echt een aanrader!(ook voor verwende reiziger).

Eind februari 2006 3 nachten in het hotel verbleven

Joanne Pellikaan, 1-3-2006

Eind februari 2006 3 nachten in het hotel verbleven.

Zeer verzorgd, mooi, net gerenoveerde kamers en knus hotel.

Metrostation om de hoek, bushaltes voor de deur en station Termini (waar de trein vandaan vertrekt naar het vliegveld) op 5 à 10 minuten lopen.

Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam en ontbijt was goed.

Een aanrader voor een stedentripje naar Rome.

We waren in dit hotel in de zomer van 2003

Jolanda Visser, 1-1-2005

We waren in dit hotel in de zomer van 2003. Bij aankomst kregen we meteen een plattegrond, veel informatie over de stad en ongevraagd een uitstekende cappucino aangeboden omdat de kamer nog niet klaar was (we kwamen ook al om 11:00 aan). Na een kwartiertje was de kamer al gereed. Uitstekende kamer met hoog plafond en zeer mooi houten meubilair. Het ontbijtbuffet is niet uitgebreid maar goed naar Italiaanse begrippen. Naast de ontbijtruimte kan je gratis internetten. Al het personeel is buitengewoon vriendelijk. Het hotel ligt vlakbij de Piazza Repubblica in het centrum. Op de eigen website hotelmascagnirome.com vind je vaak aanbiedingen, reken toch op 130-150 euro p.n. maar dat is het waard ook.

We hebben een aantal aanbieders voor Mascagni voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mascagni in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mascagni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mascagni scoort een 9.2 uit 10 op basis van 5 reviews.