Kleine hotelsWeer vandaag31°15°
7,1

Hotel Mariano is een simpel maar goed hotel. Het is schoon en heeft de benodigde faciliteiten. Hotel Mariano is gelegen in Rome op 150 meter afstand van het Termini station, waar je op de bus kunt stappen en overal kunt komen. De trevifontein, het colosseum en het pantheon zijn onder andere dingen die je hier gezien moet hebben.

69 reviews over Hotel Mariano in het Nederlands

Beneden de maat hotel, niet 3 sterren waardig.

Wim Schuldink
7-9-2019

Onder de maat hotel, geen koelkast op de kamer, geen balkon, enkel raam wat open gezet kan worden. Ontbijt nog geen 1 ster, automaat met koffie, en automaat met fruitsap. Enkel bolletjes met slechts keuze uit cupje vruchtenjam, of honing of chocolade. Melk, met beperkte keuze uit chips. Ver beneden de maat. Geen loungeruimte beneden km even te zitten, geen bar. Op de kamer geen ruimte 9m koffers neer te zetten. 3 sterren te veel voor dit hotel. Voordeel, dicht hij station van Rome.

Gereisd Met partner in september 2019

Prijs-kwaliteit is TOP

Arno
6-9-2019

Echt tophotel voor die prijs. Brandschoon en perfect gelegen. Vlakbij Termini en vanuit het hotel zijn alle highlights goed te bereiken. Ontbijt is beperkt, maar dat kan ook niet anders voor de meerprijs van 5 euro. Aanrader !!!

Gereisd Met partner in september 2019

Wij komen terug!

Rose Bredewout
28-7-2019

Fijn, rustig en schoon hotel op loopafstand van treinstation Termini gelegen. Ideale locatie om Rome te verkennen, zeer vriendelijk personeel met name Max. We komen zeker nog een keer terug!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Simpel maar net hotel!

Petra
23-10-2018

Het was een Stedentrip met vrienden!

Gereisd Met vrienden in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fijn hotel

Yvonne
19-12-2017

Heel fijn gelegen hotel. Maar ongeveer 150 m van Termini station. Met bus vanaf vliegveld en dan ben je er al. Schone kamers. Buurt is niet het allermooiste deel van Rome maar lopend is alles te doen. Prijzen zijn daardoor ook lager voor restaurants en winkels rond hotel. Aanrader

Gereisd Met vrienden in december 2017

Helemaal geweldig bijzonder mooi

paar dagen weg
26-6-2017

Hotel Mariano in Rome is echt goed te noemen, sowieso voor die prijs, schoon, dichtbij station Termini waar vandaan je zo met de bus overal kunt komen. Rome is een bijzonder mooie stad. Ik zou wel vooraf via internet al wat excursies reserveren en vooral "skip the line" je hoeft dan nergens te wachten. Ook de audiëntie bij de Paus was zeer bijzonder maar dat is alleen op woensdagochtend.

Gereisd Met partner in juni 2017

Goed hotel

p jansen
15-6-2016

goed gelegen hotel vlak bij centraal station, echter viel het ontbijt voor ons tegen. geen vleeswaren, of kaas, alleen kuipje chocoladepasta, kuipje Jam, en kuipje smeerkaas. 1 soort broodje en een zoetige croissant.

verder was het personeel erg vriendelijk en kamers waren netjes.

Gereisd Met partner in juni 2016

Prima hotel. Vriendelijke mensen

T sybesma
6-5-2016

We zijn 3 nachten geweest. Prima lokatie en heel vriendelijke en behulpzame mensen Kamer was klein maar niet meer nodig. Goede douche en schoon

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2016

Super !

Patricia
27-1-2016

Ligging perfect, vlakbij Termini zodat alles goed bereikbaar is, gezellig druk met winkeltjes en genoeg eettentjes naar keuze. Ontbijt was goed, voldoende. Kamer was van ons op de eerste verdieping (ook een lift aanwezig) en was ruim, ook de badkamer was schoon en ruim. Elke dag schone kamer en handoeken. Ideaal is als je eerder aankomt of later vertrekt, je bagage kosteloos in het hotel kan laten. Aanrader is de Roma pass en pak gewoon de bus van en naar het vliegveld, 10 a 15 min langer dan de trein, maar kost maar 4 euro (TAM of terravision)

Gereisd Met partner in januari 2016

Top hotel voor een stedentrip

Mariska
14-12-2013

Het hotel ligt 2 blokken van station Termini af en het Colosseum is binnen 15 a 20 min lopend te bereiken. De buurt viel ook alles mee. Let wel op je spullen want ze waarschuwen voor zakkenrollers (bij de anwb koop je een handig tasje voor onder je kleding voor 7 euro..). We hadden een kamer op de 5e verdieping. De kamer was niet groot, maar je hebt meer dan voldoende de ruimte en daarnaast breng je niet veel tijd door op me kamer. Het ontbijt was 5 euro p.p.p.d. Simpel ontbijt maar wat ons betreft prima. Als je het hotel uit gaat dan naar recht en gelijk op de kruising links. Dan 3 blokken lopen en dan sta je bij een restaurant die aan te raden is! Naam even vergeten. Tip: regel geen shuttle naar het hotel. Slechte ervaringen mee. Je kunt de bus voor 4,50 p.p. Pakken en dezes topt bij termini. Binnen 5 min ben je dan bij het hotel. Kortom: het was een goed hotel voor een stedentrip! Wij zijn tevreden!

Gereisd Met partner in december 2013

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mariano in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mariano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.