Hotel Mariano

7,7

65 reviews over Hotel Mariano in het Nederlands

Fijn hotel

Yvonne, 19-12-2017

Heel fijn gelegen hotel. Maar ongeveer 150 m van Termini station. Met bus vanaf vliegveld en dan ben je er al. Schone kamers. Buurt is niet het allermooiste deel van Rome maar lopend is alles te doen. Prijzen zijn daardoor ook lager voor restaurants en winkels rond hotel. Aanrader

Helemaal geweldig bijzonder mooi

paar dagen weg, 26-6-2017

Hotel Mariano in Rome is echt goed te noemen, sowieso voor die prijs, schoon, dichtbij station Termini waar vandaan je zo met de bus overal kunt komen.

Rome is een bijzonder mooie stad. Ik zou wel vooraf via internet al wat excursies reserveren en vooral "skip the line" je hoeft dan nergens te wachten. Ook de audiëntie bij de Paus was zeer bijzonder maar dat is alleen op woensdagochtend.

Goed hotel

p jansen, 15-6-2016

goed gelegen hotel vlak bij centraal station,

echter viel het ontbijt voor ons tegen. geen vleeswaren, of kaas,

alleen kuipje chocoladepasta, kuipje Jam, en kuipje smeerkaas. 1 soort broodje en een zoetige croissant.

verder was het personeel erg vriendelijk en kamers waren netjes.

Prima hotel. Vriendelijke mensen

T sybesma, 6-5-2016

We zijn 3 nachten geweest. Prima lokatie en heel vriendelijke en behulpzame mensen

Kamer was klein maar niet meer nodig. Goede douche en schoon

Super !

Patricia, 27-1-2016

Ligging perfect, vlakbij Termini zodat alles goed bereikbaar is, gezellig druk met winkeltjes en genoeg eettentjes naar keuze. Ontbijt was goed, voldoende. Kamer was van ons op de eerste verdieping (ook een lift aanwezig) en was ruim, ook de badkamer was schoon en ruim. Elke dag schone kamer en handoeken.

Ideaal is als je eerder aankomt of later vertrekt, je bagage kosteloos in het hotel kan laten. Aanrader is de Roma pass en pak gewoon de bus van en naar het vliegveld, 10 a 15 min langer dan de trein, maar kost maar 4 euro (TAM of terravision)

Top hotel voor een stedentrip

Mariska, 14-12-2013

Het hotel ligt 2 blokken van station Termini af en het Colosseum is binnen 15 a 20 min lopend te bereiken. De buurt viel ook alles mee. Let wel op je spullen want ze waarschuwen voor zakkenrollers (bij de anwb koop je een handig tasje voor onder je kleding voor 7 euro..). We hadden een kamer op de 5e verdieping. De kamer was niet groot, maar je hebt meer dan voldoende de ruimte en daarnaast breng je niet veel tijd door op me kamer. Het ontbijt was 5 euro p.p.p.d. Simpel ontbijt maar wat ons betreft prima.

Als je het hotel uit gaat dan naar recht en gelijk op de kruising links. Dan 3 blokken lopen en dan sta je bij een restaurant die aan te raden is! Naam even vergeten.

Tip: regel geen shuttle naar het hotel. Slechte ervaringen mee. Je kunt de bus voor 4,50 p.p. Pakken en dezes topt bij termini. Binnen 5 min ben je dan bij het hotel.

Kortom: het was een goed hotel voor een stedentrip! Wij zijn tevreden!

Prima hotel

Marga Henssen, 9-6-2013

het ligt ligt op een perfecte plek vanaf het centrale station Termini. Geen overlast van treinverkeer bemerkt!

Colosseum is prima te belopen, de kerk Santa Maria Maggiore op een steenworp.

Restaurant Alfredo is een aanrader en ligt vlak om de hoek!!

Voor een paar Rome is hotel Mariano een uitstekende uitvalsbasis.

Fijn hotel, centrale ligging.

m.g. van straalen, 27-10-2012

hotel ligt lekker centraal. kamers zijn klein maar brandschoon. Iedere dag schone handdoeken. Ontbijt is met iedere dag verse croissantjes en harde bolletjes niet slecht. Verschillende soorten koffie, thee en muesli en jus worden ook geserveerd. Geen vleeswaren, kaas of een eitje.

Personeel weet goede en goedkope restaurantjes in de buurt.

Kunnen hotel zeker aanbevelen.

Fijn hotel

marcoendebby, 3-8-2012

Heel fijn hotel nabij Termini, dus weinig gesjouw met je koffer. Mannetjes achter de receptie zijn zeer behulpzaam. Kamers zijn prima, je slaapt er alleen maar en de rest van de dag ben je op pad. Het ontbijt is prima, vergeet niet dat je in een ander land bent met een andere ontbijtcultuur. Je kunt je buik er prima vullen. Voor het avondeten is Guiseppe zeker een aanrader. Flink wat eten voor weinig geld. Omdat het zo dicht bij Termini ligt heb je voldoende mogelijkheden om alle bezienswaardigheden in Rome te doen. Kortom, een fijn hotel!

Echt stadshotel met weinig poespas

JanK, 18-5-2012

Recht toe, recht aan stadshotel. Gehorig door de tegels in de gang en in de kamers. Past goed in omgeving van het station, waar je met overigens met 2x oversteken bent. Aardig wat Chinese winkeltjes met dezelfde (oninteressante) verkoopwaar in de buurt en potdicht na 18:00u. Geeft een beetje een verlaten/afgesloten indruk. Weinig echt leuke en dus ook leuk betaalbare eettentjes om de hoek. Kamers + badkamer schoon, bedden wat smal en aan de korte kant. Wij hebben een andere kamer gevraagd want 501 is echt te klein. Airco gaat pas aan als het echt warm is (> 25) en wordt centraal geregeld bij receptie. Ontbijt karig, maar vult de maag. Broodjes, kleine verpakte knackertjes, 2x jam, smeerkaas, soort nutella, honing. Cornflakes, muesli. Aangelengd sap, thee en soorten koffie uit automaat. Aardig hotel, 3 ster is wat teveel, gehorig, schoon. Ligt uit de route als je alles lopend wilt doen, metro is een optie. Dagkaartje is 4 euro en te koop bij automaat ondergronds of tabacchi.

We hebben een aantal aanbieders voor Mariano voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mariano in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mariano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mariano scoort een 7.74 uit 10 op basis van 65 reviews.