Een goed rustpuntje

Review geschreven door Tevreden Mensen

Een goed rustpuntje

Tevreden Mensen
15-7-2011

Hotel Marconi was een lekkere plek om na een lange dag Rome weer je voeten te laten rusten.

Het zijn kleine maar zeer verzorgde kamertjes, het viel ons ook op dat als de ramen dicht zijn dat er bijna geen geluid te horen is vanaf de drukke straten van Rome, en dat is natuurlijk belangrijk.

Het personeel is verschillend de vrouwlijke receptionist en de mannelijke die haar overnam in de avond waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Ook is het heel fijn dat het hotel dichtbij Termini ligt je kan overal snel en gemakkelijk naartoe al hoewel alles ook op loopafstand te doen is voor de echte fanantiekelingen!

(Wij zijn vanaf het Vaticaan helemaal langs de spaanse trappen en het Trevi fontein via het Colloseum naar het hotel gelopen)

Dit hotel is een zekere aanrader!