Goede prijs- kwaliteitsverhouding

Review geschreven door Anita van Bommel

Goede prijs- kwaliteitsverhouding

Anita van Bommel
6-11-2010

Het hotel is heel centraal gelegen. 5 minuten lopen vanaf het station Termini. De kamers zijn klein, maar de bedden zijn prima. Je hebt alles wat je nodig hebt. Iedere dag worden de handdoeken verwisseld. Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Vraag gerust of ze je kunnen uitleggen met welke bussen je moet reizen enz. Het hotel ligt in een drukke buurt nabij het station. Hierdoor is het heel levendig. Als je moeilijk slaapt met geluiden om je heen, moet je gewoon oordoppen indoen. In de omgeving zijn diverse restaurants, dus je hoeft niet te reizen om uit eten te gaan. Wat ik wel aanraadt, want dat is veel leuker. Maar ik kan me voorstellen dat je als je laat aankomt, liever in de buurt blijft. Het ontbijt is sober, maar niet slecht. Brood moet je gewoon roosteren!!