Hotel Marconi

57 reviews over Hotel Marconi in het Nederlands

Heerlijk hotel

jusrom
18-4-2014

Zeer centraal gelegen bijna naast Termini en het centrum op loopafstand. Keurig net hotel, prima ontbijt en vriendelijk personeel. Buurt is overdag en savonds levendig, met zeer veel restaurantjes. sNachts beetje rumoer

Redelijk

Luna
11-10-2012

Algemene indruk: Slaapkamer is prima, schone bedden. Badkamer, niet erg goed schoongemaakt en oud. Douche gordijn wil je niet aanraken.

Uitzicht : Op een drukke straat met veel verkeer, met ramen dicht hoor je bijna niks.

Buurt : Erg goede locatie, het is 2 min. lopen vanaf het station Termini. In de avond lopen er wel wat vage figuren over straat ( niet erg veilig gevoel )

Personeel : Prima

Ontbijt : Verschrikkelijk, elke dag hele zoete croissants (geen andere keus) Eieren groen gekookt en kapot. Koffie, is 1 of ander chemisch goedje net als het sap.

Prijs kwaliteit : Redelijke prijs, redelijk hotel.

Tip : Neem als je vanaf het vliegveld gaat een bus naar Termini voor 4 a 5 Euro!

Prima plek

marije
28-11-2011

5 dagen Rome, 5 dagen hotel Marconi.

Werden zeer vriendelijk ontvangen door recepioniste.

Hotel ligt bij Termini, daar lopen in de late uurtjes nogal wat vage figuren.Overdag is het prima.

Hotelkamers zijn niet groot maar alles is aanwezig.Prima.

Ontbijt: mwahhh, brood is goed, eieren waren zo hard gekookt dat ze groen waren,melk,thee en koffie en sap......niet aan beginnen.

Wij hebben heerlijke dagen gehad in Rome en in dit hotel.Prima ligging bij Maria maggiore en tevens opstap plaats van de hop on hop off bus.

Een goed rustpuntje

Tevreden Mensen
15-7-2011

Hotel Marconi was een lekkere plek om na een lange dag Rome weer je voeten te laten rusten.

Het zijn kleine maar zeer verzorgde kamertjes, het viel ons ook op dat als de ramen dicht zijn dat er bijna geen geluid te horen is vanaf de drukke straten van Rome, en dat is natuurlijk belangrijk.

Het personeel is verschillend de vrouwlijke receptionist en de mannelijke die haar overnam in de avond waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Ook is het heel fijn dat het hotel dichtbij Termini ligt je kan overal snel en gemakkelijk naartoe al hoewel alles ook op loopafstand te doen is voor de echte fanantiekelingen!

(Wij zijn vanaf het Vaticaan helemaal langs de spaanse trappen en het Trevi fontein via het Colloseum naar het hotel gelopen)

Dit hotel is een zekere aanrader!

prima hotel

angelique westhovens
13-6-2011

Het hotel, ligt op 5 minuten lopen van het treinstation. Vanaf het vliegveld vertrekt 2 keer per uur een trein voor 13 euro. De kamer is ruim en schoon. Het ontbijt is prima.

Er zijn genoeg restaurantjes in de buurt en niet te duur. Wij hebben alles te voet bekeken, wat zeker te doen is. Het vaticaan is ogeveer het verste en is ongeveer 1 uur lopen. We zijn 1 week geweest, dus alles rustig aan.

prima hotel

trijnie
31-3-2011

Hotel handig dicht bij het station, ritje met de trein vanaf het vliegveld is erg duur! 30 € voor 2 pers.(half uurtje reizen) metro/bus kaart eigenlijk niet nodig, centrum op loopafstand met alle bezienswaardigheden. Hotel heeft lekkere bedden, kleine kamer maar schoon.goede badkamer, brood moet geroosterd maar er waren ook een soort suikerbroodjes aanwezig (prima te doen)

rond hotel leuke eettentjes en winkels. we konden om 9.30 al in onze kamer, aan drukke weg maar met ramen dicht geen geluidsoverlast.Al met al een prima plekje!

Wij zijn 5 dagen in Rome geweest, dit is lang niet genoeg, maar wel een hoop gezien.

Het hotel is netjes, elke dag wordt er schoongemaakt en krijg je nieuwe handdoeken.

Vrouw bij de receptie is vriendelijk en behulpzaam. Hotel ligt vlakbij station Termini en vanuit het hotel loop je makkelijk naar alle bezienswaardigheden.

Geweldig!

Diana
15-11-2010

Het hotel was zeer goed, zou er zeker nog een keer teruggaan. Dichtbij Termini en veel bezienswaardigheden. De kamer is aan de kleine kant, maar dat schijnt overal in Rome te zijn. Het was wel goed verzorgd.

Ontbijt was niet erg luxe, maar wel gewoon voldoende.

Rome zelf is een erg leuke stad. Ik zou alleen aanraden er niet midden in de zomer(juli/augustus) heen te gaan, dan is het eigenlijk veels te warm.

Goede prijs- kwaliteitsverhouding

Anita van Bommel
6-11-2010

Het hotel is heel centraal gelegen. 5 minuten lopen vanaf het station Termini. De kamers zijn klein, maar de bedden zijn prima. Je hebt alles wat je nodig hebt. Iedere dag worden de handdoeken verwisseld. Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Vraag gerust of ze je kunnen uitleggen met welke bussen je moet reizen enz. Het hotel ligt in een drukke buurt nabij het station. Hierdoor is het heel levendig. Als je moeilijk slaapt met geluiden om je heen, moet je gewoon oordoppen indoen. In de omgeving zijn diverse restaurants, dus je hoeft niet te reizen om uit eten te gaan. Wat ik wel aanraadt, want dat is veel leuker. Maar ik kan me voorstellen dat je als je laat aankomt, liever in de buurt blijft. Het ontbijt is sober, maar niet slecht. Brood moet je gewoon roosteren!!

prima plek

Annemarieke
24-10-2010

Prima hotel , ideale ligging, kamer aan de achterkant gelegen rook beetje muf (vocht o.i.d) maar was erg rustig, terwijl hotel aardig vol was.Heerlijke grote bedden. Brood bij ontbijt was niet lekker, "oud"/taai, maar wel veel keuze verder.

Verder kun je alleen met een lift naar boven. Niet handig voor wie dat niet wil/durft.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marconi in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marconi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.