Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag20°13°
7,6

18 reviews over Hotel Marco Polo in het Nederlands

Het was geweldig en met mooi weer en heerlijk eten

Marianne Geurts,
23-1-2019

Het is een schitterende stad en ik zou echt een bustour of fietstour nemen, dan weet je goed van het ontstaan van de gebouwen. Goed je tas en telefoon bij je houden, ze stelen heel veel!

Gereisd met vrienden in november 2018

Gezellig Hotelletje, midden in Rome!

Timo,
8-10-2018

Prima goedkoop en zeer schoon kleinschalig hotel. Vriendelijk personeel, eenvoudig maar goed ontbijt in een gezellige kleine ontbijtruimte. Handig centraal gelegen, naast station, met kofferservice, ideaal bij aankomst en vertrek! Twee prima Italiaanse restaurantjes om de hoek. Echt een aanrader👍.! Timo

Gereisd met partner in oktober 2018

Goede locatie

H.Azad,
11-6-2018

dichtbij Termini, lawaai valt mee, veel junkies en daklozen in de buurt van hotel personeel niet eerlijk met rekenen, let hier goed op! we moesten 1 extra dag voor ontbijt betalen, achteraf kan 't geld niet terug omdat via bank betaald is. ook hebben ze touristen belasting te veel berekend, achteraf hebben we ze gecorrigeerd en geld terug gekregen. Ontbijt eenvoudig, 7:15 tot 10:30 als je om 9:00 uur binnenloopt wordt niks gevuld (ook geen brood) zonder dat je het vraagt. we hadden 2x 2 pers kamer, gevraagd om familie kamer, eerst dag hebben we een kamer gekregen met 1x 2 pers bed en 2 x 1 pers bed. in principe fijn. dag 2 medewerker van de receptie ons gevraagd om te verhuizen omdat we een betere kamer krijgen en er een vergissing was! weer inpakken, van 4 hoog naar 6 verplaatst naar een kleinere kamer met stapel bed! terwijl wij eigenlijk voor 2 pers kamer netje hadden betaald. Airco deed het niet, dit gemeld, niks aan gedaan.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Prima

Ben,
10-12-2017

Prima uitval basis voor bezoek aan Rome. Direct achter station Termini. Kamers zijn niet groot maar met airco en koelkast. Schoon en goede bedden. Uitstekend ontbijt en vriendelijk behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie nieuwe kamers!

Carla,
6-9-2017

Op de zesde etage worden nieuwe kamers gerealiseerd. Wij kregen zo'n spiksplinternieuwe kamer, prachtig!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima

Golob,
12-8-2017

Het is goed, leuk personeel, prima eten, goede hygiëne. Minpuntje: het ligt vervelend hoog.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fijn hotel dicht bij centrum

Yolande,
13-7-2017

Goede bedden, schoon en goed ontbijt

Gereisd met vrienden in juni 2017

HN
22-7-2016

Als slaapplek is het een prima hotel. Wij hadden een schone kamer met airco en uitzicht op straat. De bedden en het ontbijt waren redelijk. Vriendelijk personeel. Nadat we eraan gewend waren, was het prima. De locatie is ideaal: je stapt gelijk bij termini op trein, metro of bus. Ik zou er niet snel naar teruggaan, maar voor deze stedentrip was het fijn.

Gereisd met vrienden in juli 2016

was hier eind mei 2010 voor 4 nachten. Hotel ligt perfect vlakbij station Termini.Hotel ligt in een gebouw op de derde verdieping. Kamer en badkamer was goed. Uitzicht was op een binnenplaats maar daar kom je niet voor. Krappe ontbijtruimte doch ontbijtje was voldoende. Kortom hier zou ik zo terug komen.

Gereisd met partner in Thu Jun 10 2010 17:10:33 GMT+0000 (UTC)

ideale ligging, mooie, schone kamer

ronald bookelmann
29-4-2010

onze kamer was absoluut prima schoon, fris geschilderd, de badkamer wat klein maar ook netjes en schoon. het personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt prima voor wat je kan verwachten in een 2 sterren hotel; niet bijster gevarieerd maar voldoende beleg en verse (room)croissants en broodjes. de locatie is geweldig ook al is t echt een 'stationsbuurt', de terravision bus (4,- voor enkeltje naar of van het vliegveld CIA) stopt zo ongeveer voor de deur, het bus en treinstation is om de hoek en je loopt zo de geschiedenis in! het is wel redelijk gehorig vond ik, maar mijn dochter had daar geen last van; ben je een lichte slaper, neem dan oordopjes mee (zowiezo handig, want welk hotel in een stad is nou doodstil?). airco niet geprobeerd maar zag er nieuw uit. om de hoek is ook nog een Bar (aan de Via dei Mille) waar je lekker buiten kan zitten en betaalbaar een drankje kan nemen (2,50 voor glas wijn of bier, meestal betaalden we 5 tot 7 euro per drank). kortom: aanrader

Gereisd met oudere kinderen in april 2010

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Autoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Dokter, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marco Polo in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marco Polo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.