Hotel Manzoni E Pisa

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Manzoni E Pisa voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 26 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.5VoldoendeScore uit 26 reviews

• Airconditioning
Meer hotel infoTonen op kaart

28 Reviews over Manzoni E Pisa

• 7Conny16-04-2012

goed stadshotel

Het hotel ligt buiten het echte centrum van Rome maar dat is wel goed bereikbaar met de metro uit de buurt. Het hotel werd tijdens ons verblijf gerenoveerd en zo was het bij aankomst even zoeken naar een ingang, De kamers zijn niet groot maar hebben een goed bed, alles was schoon en we hadden veel handdoeken. Het ontbijt in de kelder was niet uitgebreid maar wel voldoende. De receptioniste spreekt redelijk engels en is erg behulpzaam.

• 8Hugo Koeman17-11-2011

mooie uitvalsbasis bij stazione Termini

Rustig gelegen niet al te luxe hotel met gratis parkeren en een gastvrije service. Tien minuten van metro of tram en met de auto 20 minuten naar de ringweg rond Rome

• 5Astrid01-06-2011

Ik zeg het niet snel, maar nee dit is het niet.

Slecht onderhouden, spullen die het niet doen, afgebladderde muren, eten niet noemenswaardig, ramen die niet open mogen vanwege de criminaliteit, gehorig enz. Het enige positieve is de loopafstand naar het station. Wij waren met de trein naar Rome gekomen. En het was het minst duur, dat was de hoofreden voor de keuze van dit hotel. Heb je meer te besteden, neem dan een ander hotel.

• 7Delta12-10-2010

Voor steden trip prima hotel

Voor een 2 sterren hotel voldeed het goed. het was schoon...om de dag schone handdoeken en het lag in een vrij rustige straat,, je hoorde in de verte een trein of tram..... al met al toch wel een aanrader

• 8Manrubia05-04-2010

Goed hotel!

Goed hotel. Goede ligging. Ontbijt was goed voor een **en hotel. Kamer goed (beetje te klein). Precies wat je nodig hebt voor een stedentrip! 2 metro haltes vanaf station Termini (7min lopen naar het hotel). Een aanrader!

• 7Gerard & Rina07-07-2009

Prima om te overnachten........

Dit was precies wat we wilden: Een bed en een douche maar dan wel schoon en dat was het. Elke dag schone handoeken. Als je van luxe houdt moet je hier niet zijn.

• 5Lindsay10-10-2008

Gelegen in een achterbuurt

Er van uitgaande dat in een grote stad zoals Rome de hotelkamers kleiner en vaak duur zijn, is dit best een redelijk hotel. Het ontbijt was elke dag hetzelfde, oude croissants, koude koffie, weinig beleg. Je kunt beter in het centrum ergens ontbijten, maar daar betaal je dan ook weer voor natuurlijk. De kamer zelf was redelijk, wel gehorig en populair bij studenten. Ook vervelend was dat we pal naast het treinstation Termini zaten en er ook elk kwartier een tram langs denderde. Het was dus; raam dicht en warm, of gehorig en koel.. Airco kun je wel nemen tegen betaling, 6 euro per dag. Het bed, de douche en de service zijn goed. Het grootste nadeel vond ik toch wel de ligging, erg ver van het culture centrum af, je moest eerst toch wel een half uur lopen voordat je echt een leuk terras tegenkwam. De buurt zelf is wat louche, voor 2 vrouwen zeker niet aan te raden, ga dan met de taxi als het donker is. Maar Rome zelf is fantastisch!!!!!!!

• 7RV en co.30-07-2008

geen klachten

prima accommodatie, nette kamer. Voor 6 Euro per nacht heb je Airco. Ontbrekende afstandsbediening was niet handig. Ontbijt is prima, kaiserbroodjes en verschillende koeken (zoete croissants), oploskoffie. Jammer dat het ontbijt maar tot 10 uur is (had tot wat later gemogen). Behulpzaam personeel. Schoonmaaksters maken soms veel herrie op de gang (niet zo fijn als wat langer in je bed wil blijven liggen). Iedere dag wordt je kamer schoongemaakt en krijg je schone handdoeken (mits je voor 12en je kamer uit bent). Jammer dat de ventilatie in onze kamer (203) zo gigantisch lawaaierig was als je het licht aandeed. Ook qua straatgeluid wat lawaaierig, maar met raam dicht is het goed slapen. Kamers 201 en 202 zijn wat rustiger denk ik. Eten in het centrum waren we niet over te spreken, maar loop eens rond in de buurt van het hotel. Daar zitten enkele goede eettenten tussen.

• 6marijke20-07-2008

best oke

Dit hotelletje was niet onaardig. Om er alleen te slapen is het prima bevallen. Iedere dag werden de bedden opgemaakt en nieuwe handdoeken neergelegd. Het ontbijt was niet onsmakelijk,beetje eentonig. De ene dag verse bolletjes de andere dag waren ze een stuk harder(ws kliekje van de vorige dag) wel lekkere zoete croissants. Personeel vriendelijk,konden redelijk engels. Wij verbleven in Pisa en moesten als we het hotel weer in wilden bellen op de intercom,vaak zat er niemand aan de receptie bij manzoni,dat je daar weer heen moest om te vragen of je erin mocht. Reuze onhandig en irritant. De kamers waren eenvoudig,maar voldoende omdat we er alleen maar slipen. wel erg gehorig. Omdat het hotel aan de kant van termini ligt,leek het alsof de trein iedere avond/nacht door de straat denderde. 2 metro stations op loopafstand,een supermarktje en 5 minuten lopen naar een bancomate(bank) (piazzo Vittorio emanuelle)Ook leuke eettentjes in de buurt. tis ons goed bevallen.

• 4van der Hoeden27-06-2008

Manzoni

Kamers zijn in slechte staat. Voornamelijk de badkamer is aan vervanging toe.

Hotel Manzoni E Pisa info

Building information