Kleine hotelsWeer vandaag34°19°
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Manfredi voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

1 review over Hotel Manfredi in het Nederlands

Sfeervol hotel in hartje Rome

Jeroen
15-12-2015

We hebben een heerlijk verblijf gehad in het hotel. De kamer was niet heel groot, maar zeer sfeervol ingericht. Het ontbijt was zeer uitgebreid voor Italiaanse begrippen; van toast tot zelfgemaakte yoghurt en vers fruit. Het hotel ligt werkelijk op nog geen minuut wandelen van de Spaanse trappen en de luxere winkelstraten van Rome. Hotel Manfredi ligt in een klein rustig straatje waardoor je geen enkele hinder hebt van de drukte in de stad. Voor ons een echte aanrader; niet alleen door de prijs maar door het totaalplaatje van sfeer, locatie en kwaliteit.

Gereisd Met partner in december 2015
Giovanni, Proprietario, 20-7-2018

Dear Jeroen, I wanted to thank you for the nice words left this describes my Hotel as I want it to be ... welcoming. Breakfast is made of selected Made in Italy products every day.

I'll wait for you again. Greetings

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Manfredi in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Manfredi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.