Hotel Malù

HotelWeer vandaag29°17°
Hotel Malù

We hebben een aantal aanbieders voor Malù voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Malù in het Nederlands

Meer dan prima

Harald Jans, 21-11-2012

Mooie ruime kamer met gemetseld plafond en fraaie stenen vloer. Als je dan toch een minpuntje moet noemen: de piepkleine badkamer, die overigens wel modern is.

Wij boekten Malù voor 100 euro per nacht, een van de goedkopere acco's die we konden vinden. De kamers zijn niet groot maar brandschoon, goede bedden en met airco. De badkamer is wel heel klein, je past er niet met zijn tweeën in. Als je een kamer aan de binnenzijde hebt (kijkt uit op een soort binnentuintje) dan is het waarschijnlijk heerlijk rustig, wij hoorden toch wel wat rumoer van de straat (kamer aan straatkant). Het ligt op 2 minuten lopen vanaf station Termini, ideaal uitgangspunt voor de metro en bussen. Het ontbijt, bij te boeken voor 5 euro p.p., was eenvoudig maar voldoende (croissants, toast, ham, kaas, jam, nutella, yoghurt, vruchtenyoghurt, muesli, cornflakes met melk, vers fruit en uiteraard koffie en thee).

Aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Malù in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Malù zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Malù scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.