Bed & Breakfast Maggiore

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Bed & Breakfast Maggiore voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 3 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 3 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast infoTonen op kaart

3 Reviews over Maggiore

• 6tondenbrok23-05-2013

Alleen de lokatie is goed.

Om met het positieve te beginnen: de locatie is goed. We kregen (tijdelijk) een kamer op de 5e omdat er wat sanitair gerepareerd moest worden. De volgende dag werden we door een rare chinese gewekt omdat zij de sleutel en onze kamer wilde. Na wat geharrewar betrokken wij een kamer op de 1e verdieping. Die kamer was dus gewoon gebruikt die nacht. Ze hadden toch beter een syphon gemonteerd of de schimmel verwijderd. Van een B&B mag je verwachten dat er geslapen en ontbeten kan worden. Slapen was in orde, ondanks het te verwachten verkeerslawaai. Ontbijten deden we, tegen een gereduceerd tarief, in het naastgelegen restaurant. Op de kamer hadden we 1 stoel en 1 ontbijtbordje. Geen bestek of waterkoker. Het is dus een hotel, geen B&B. Wifi wel op de eerste kamer, niet op de tweede. Weer wel op een apart kamertje op dezelfde verdieping. Zie ook de foto's van de plaatsing van de tv en van het uitzicht. We hebben een heerlijke vakantie in Rome gehad, met enkele ergernissen over het hotel.

• 8silvies09-04-2011

zeer goede prijs kwaliteiverhouding

Wij kwamen laat aan en werden door een soort congierge ontvangen, kregen een plattegrond van de stad. Wij vertrokken vroeg en konden de sleutel in de kamer achterlaten, dus verder geen personeel gezien. (ook niet nodig gehad). De locatie is erg goed, 5 minuten lopen vanaf Termini station en ca 20 minuten vanaf Colosseum. Het is een BB zonder ontbijt. Voor de deur op het plein kun je ontbijt halen (koffie, broodjes, gebakjes ijsjes etc). Als je het ontbijt staand opeet of meeneemt is het niet duur. Je staat direct voor de Maria Maggiore kerk. Op loopafstand heb je diverse restaurantjes om lekker te eten. De kamer was simpel en schoon, wel harde bedden (maar dat is persoonlijk). Verder was de kamer schoon. Badkamer met douche, wc bidet en wastafel, was ok. Het enige minpunt was dat er uit de badkamer een rioollucht kwam, met de deur dicht rook je het niet maar was toch niet prettig. Kluisje was aanwezig in de kamer. De prijs kwaliteitverhouding is erg goed. Wij hebben er genoten.

• 8Saami11-09-2010

Vriendelijk personeel

B&B (zonder ontbijt 's ochtends) met erg vriendelijk personeel. Na aankomst gaven ze ons een kaart met alle bezienswaardigheden en waar je lekker kon eten. Kamer en douche en toilet waren erg schoon (worden iedere ochtend schoongemaakt). Er was een ventilator aanwezig wat erg prettig was in de zomer. Enige nadeel was het bed; wij hadden een twijfelaar in een 2-persoonskamer. Was toch erg krap en vooral met de hitte niet erg fijn. Wel een kluisje in de kamer waar je belangrijke (kleine) spullen in kan opbergen. Ligging was op zich oké, maar 's avonds na een lange dag was het toch erg ver teruglopen.

Ook even op letten; omdat het een B&B is, is er geen 24uurs receptie. Wanneer je aangeeft dat je om 18u aankomt en je bent er om 17u al kan je dus voor een dichte deur staan.

Bed & Breakfast Maggiore info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV