Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag23°10°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor LT Rooms voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast LT Rooms in het Nederlands

Zeer goed b&b; prijs en kwaliteit top!

Sintenie
20-6-2009

Zeer goed geregeld b&b. Ontbijt kan je zelf pakken in de keuken die er is voor de 7 kamers. Ontbijt kan je dan nuttigen op je eigen balkon of terras. Dit is prettig zodat je niet voor een bepaalde tijd ana het ontbijt hoeft te verschijnen. Ideaal gelegen vlakbij metro, die je met een paar haltes naar alle bekende locaties brengt. ruime en nieuw uitziende kamers. Nadeel is het verkeer s'nachts buiten (oordoppen werken goed, dus even mee nemen). Daarnaast hebben ze matrassen met spiralen erin. Mijn partner had er geen last van maar ik wel. Ik heb er een opgevouwen trui overheen gelegd en toen voelde ik het niet meer. Ik zou het zeer aanraden als goede uitvalsbasis voor een top trip rome!

Gereisd met partner in juni 2009

Zeer goede B&B

Deborah
11-5-2009

Net buiten het centrum, maar makkelijk met de metro te bereiken. Alles netjes en schoon (poetsvrouw komt elke dag). Ontbijt moet je zelf maken in de keuken (brood en beleg is voorzien). Zeker een aanrader met goeie prijs kwaliteit verhouding.

Gereisd met vrienden in Mon May 11 2009 09:50:38 GMT+0000 (UTC)

Bed and Breakfast info

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast LT Rooms in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast LT Rooms zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.