Bed and Breakfast Little Italy

9 reviews over Bed and Breakfast Little Italy

• 2019
    8Alex Hofman21-07-2019

Fascinerend weekend

Mijn vrouw had dit geboekt voor ons 1 jarig trouwen We zijn al bijna 25 jaar samen maar altijd was dit 1 van mijn grote wensen Het coloseum bezoeken in Rome Wat een mooie stad, de oudheid, eenvoud en zo ook bij Little Italy René is een gastheer, is aanwezig voor allerlei vragen maar geeft ook tips over vervoer, eten en allerlei bezienswaardigheden Zijn bed en breakfast is echt centraal en eenvoudig maar in Rome moet je niet eens luxe willen maar puur de sfeer proeven van het leven en de eenvoud van de stad We zijn er 3 dagen geweest en hebben zoveel mogelijk geprobeert te bezichtigen Volgend jaar ga ik Rome waarschijnlijk proberen te bezoeken met onze oudste zoon. Deze heeft dezelfde interesses voor oudheid en wellicht ziet René mij terug!

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    7Paula Van den Berg06-03-2018

Nog een keer

Kamers niet erg modern maar alles is er. Heerlijke stad, schoon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Lyann25-02-2018

Prima!

Mooi oud gebouw met prachtig trappenhuis om authentieke ijzeren lift ,schone kamers en aardige eigenaresse .Is meer een b&b met eigen badkamer ,je krijgt de sleutel mee,mobiel nummer van mevrouw,ontbijtje ligt klaar en thee of koffie zelf pakken in gezamenlijke keuken. Goed bevallen!

Gereisd met vrienden in mei 2016

• Oude reviews

8Tim25-08-2012

Prima!

Wezen interrailen met 3 andere vrienden en Rome was onze eerste stop. De locatie is goed, vlakbij het centraal station en ook dichtbij onder andere het Colosseum. Wij hebben overnacht voor 27 euro p.p.p.n. waarvan 5 euro voor het ontbijt was (2 broodjes en verschillende Hollandse smeersels, sinaasappelsap, enz.). De kamer waren heel ruim, er is geen airco maar er zijn wel ventilators. Service is trouwens top! Ik zou persoonlijk hier niet nog een keer verblijven, omdat ik denk dat het goedkoper kan en het ontbijt is ook wel voor minder dan 5 euro te krijgen in een supermarkt. Maar voor gezinnen met kinderen die goedkoop in Rome willen verblijven is het echt ideaal!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 9Marian20-09-2011

Aanrader centrum Rome

Goedkope B&B, met prachtig ruime keurige kamer met tv en koelkastje, op de gang de algemene nette, schone badkamer. Prima ontbijt. Je wordt vriendelijk ontvangen door Rene die je voorziet van tips en een handig opvouwbare kaart van de stad Rome. Op 10min loopafstand van het coloseum en de rest ook uitstekend lopend te doen. De metro is om de hoek van de B&B en handig om ook bijv. vaticaanstad te bezoeken, ong. 10-15 min met de metro en dan ben je er. Rondom de B&B ook winkels, restaurants etc. Wij vonden het restaurant in Castel Sant'Angelo helemaal bovenin het kasteel met uitzicht op het Vaticaan een aanrader. Ideale uitvalbasis om de prachtige stad Rome te ontdekken.

Gereisd met partner in september 2011

• 7Wissing23-09-2010

Netjes, vriendelijk en gastvrij

Wij hebben er een goede week gehad. De kamer was ruim en schoon. De bedden waren erg goed. Ook de badkamers waren redelijk schoon. Elke dag schone handdoeken. Gezellige sfeer onderling, samen ontbijten met 2 broodjes, zoet beleg en keuze uit 3 cornflakes, koffie, thee, melk en 4 soorten sap. Helaas geen kaas of vleeswaren. Maar met de supermarkt om de hoek (echt 200mtr) makkelijk zelf te halen. Ook overdag op de kamer zijn is geen probleem. En de Nederlands talige eigenaar wil je graag helpen met het plannen van bezoekjes enz. En het Colosseum is echt 10 min door het park heen. Helaas is het park 's avonds na 21.00uur gesloten.

Gereisd met oudere kinderen in september 2010

• 8Tet11-03-2010

Nette kamers in centrum van Rome

Vriendelijke Nederlandse eigenaar. Kamers zijn netjes en schoon. Gezellig aan de keukentafel voor het ontbijt met medegasten. Verse broodjes. Centraal gelegen, alles is lopend te doen, ook vanaf het centrale station Termini. We gaan hier zeker weer naar terug.

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 8D.L. Goense15-11-2009

Uitstekende accommodatie, 10 min. van Colosseum

Bed & Breakfast "Little Italy" is een appartement op de 4e verdieping. Er is een 3pers. lift. Vooraf mailen met René en je komt alles te weten. Prettig om gewoon in het Nederlands te kunnen communiceren. Iedere morgen verse broodjes, melk en sap in de koelkast. Voor de lunch kun je spullen kopen in de supermarkt om de hoek. Metrostation om de hoek, handig om naar Vaticaan te reizen of naar de Spaanse Trappen. Het Colosseum is 10 minuten te voet, mooie wandeling door park.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

• 8genio19-04-2008

Super goed, nederlandse eigenaar met veel tips. In het centrum in een gezellige wijk bij het station. Mooie kamers met een goed ontbijt ,hier komen we zeker nog een keer terug. En de prijs valt ook erg mee

Gereisd met partner in april 2008

0 tips over Bed and Breakfast Little Italy