Bed and Breakfast

8 reviews over Bed and Breakfast Little Italy in het Nederlands

Nog een keer

Paula Van den Berg,
6-3-2018

Kamers niet erg modern maar alles is er. Heerlijke stad, schoon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prima!

Lyann,
25-2-2018

Mooi oud gebouw met prachtig trappenhuis om authentieke ijzeren lift ,schone kamers en aardige eigenaresse .Is meer een b&b met eigen badkamer ,je krijgt de sleutel mee,mobiel nummer van mevrouw,ontbijtje ligt klaar en thee of koffie zelf pakken in gezamenlijke keuken. Goed bevallen!

Gereisd met vrienden in mei 2016

Prima!

Tim
25-8-2012

Wezen interrailen met 3 andere vrienden en Rome was onze eerste stop. De locatie is goed, vlakbij het centraal station en ook dichtbij onder andere het Colosseum. Wij hebben overnacht voor 27 euro p.p.p.n. waarvan 5 euro voor het ontbijt was (2 broodjes en verschillende Hollandse smeersels, sinaasappelsap, enz.). De kamer waren heel ruim, er is geen airco maar er zijn wel ventilators. Service is trouwens top!

Ik zou persoonlijk hier niet nog een keer verblijven, omdat ik denk dat het goedkoper kan en het ontbijt is ook wel voor minder dan 5 euro te krijgen in een supermarkt. Maar voor gezinnen met kinderen die goedkoop in Rome willen verblijven is het echt ideaal!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Aanrader centrum Rome

Marian
20-9-2011

Goedkope B&B, met prachtig ruime keurige kamer met tv en koelkastje, op de gang de algemene nette, schone badkamer. Prima ontbijt. Je wordt vriendelijk ontvangen door Rene die je voorziet van tips en een handig opvouwbare kaart van de stad Rome. Op 10min loopafstand van het coloseum en de rest ook uitstekend lopend te doen. De metro is om de hoek van de B&B en handig om ook bijv. vaticaanstad te bezoeken, ong. 10-15 min met de metro en dan ben je er.

Rondom de B&B ook winkels, restaurants etc.

Wij vonden het restaurant in Castel Sant'Angelo helemaal bovenin het kasteel met uitzicht op het Vaticaan een aanrader.

Ideale uitvalbasis om de prachtige stad Rome te ontdekken.

Gereisd met partner in september 2011

Netjes, vriendelijk en gastvrij

Wissing
23-9-2010

Wij hebben er een goede week gehad. De kamer was ruim en schoon. De bedden waren erg goed. Ook de badkamers waren redelijk schoon. Elke dag schone handdoeken. Gezellige sfeer onderling, samen ontbijten met 2 broodjes, zoet beleg en keuze uit 3 cornflakes, koffie, thee, melk en 4 soorten sap. Helaas geen kaas of vleeswaren. Maar met de supermarkt om de hoek (echt 200mtr) makkelijk zelf te halen. Ook overdag op de kamer zijn is geen probleem. En de Nederlands talige eigenaar wil je graag helpen met het plannen van bezoekjes enz. En het Colosseum is echt 10 min door het park heen. Helaas is het park 's avonds na 21.00uur gesloten.

Gereisd met oudere kinderen in september 2010

Nette kamers in centrum van Rome

Tet
11-3-2010

Vriendelijke Nederlandse eigenaar. Kamers zijn netjes en schoon. Gezellig aan de keukentafel voor het ontbijt met medegasten. Verse broodjes. Centraal gelegen, alles is lopend te doen, ook vanaf het centrale station Termini. We gaan hier zeker weer naar terug.

Gereisd met vrienden in maart 2010

Uitstekende accommodatie, 10 min. van Colosseum

D.L. Goense
15-11-2009

Bed & Breakfast "Little Italy" is een appartement op de 4e verdieping. Er is een 3pers. lift. Vooraf mailen met René en je komt alles te weten. Prettig om gewoon in het Nederlands te kunnen communiceren. Iedere morgen verse broodjes, melk en sap in de koelkast. Voor de lunch kun je spullen kopen in de supermarkt om de hoek. Metrostation om de hoek, handig om naar Vaticaan te reizen of naar de Spaanse Trappen. Het Colosseum is 10 minuten te voet, mooie wandeling door park.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009
2008

Super goed, nederlandse eigenaar met veel tips. In het centrum in een gezellige wijk bij het station.

Mooie kamers met een goed ontbijt ,hier komen we zeker nog een keer terug.

En de prijs valt ook erg mee

Gereisd met partner in april 2008

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Little Italy in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Little Italy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.