Hotel Lirico

ItaliëLazio (Latium)Rome

7.5GoedScore uit 18 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+47/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 18 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

18 Reviews over Lirico

• 2M.E. Vos11-12-2012

Geen herhaling

Hotel ligt centraal. Lift geschikt voor slecht 2 personen. Brandtrap even zoeken. Grote tegenvaller was de riool lucht die op de hal aanwezig was maar helemaal in de kleine badkamer. Na dit gemeld te hebben blijkt dat oplossen geen optie is. Waarschijnlijk geen zwanenhals aanwezig. Slapen met raam open omdat anders stank niet te harden is. Dus voor ons geen herhaling meer. Rioollucht op tal van kamers aanwezig zo bleek na kleine rondgang. Kamers erg klein. Bedienend personeel bij ontbijt moet leren lachen.

• 7Kees07-05-2011

Centraal in Rome gelegen

Hotel is dicht bij het trein station gelegen. Wij hadden kamer 302 met douche kabine, ik kon er amper door. Verder waren de bedden hard en te dunne kussens. Ontbijt prima en voldoende aanwezig, alleen zijn er te weinig en dicht op elkaar geplaatste tafeltjes. Een warme ruimte om te ontbijten. Buiten om de hoek een supermarktje van Carrefour waar van alles te krijgen is en iedere ochtend een klein marktje schuin tegenover het hotel.

Wij hebben alles lopend gedaan met een kaart die bij het Hotel verstrekt wordt. Ook Vaticaanstad is daardoor prima te bereiken. Vaticaanstad heeft een eigen gele postbus, stuur eens een kaartje naar je eigen adres. De rode postbus is van Rome, kijk maar eens welke het eerst thuis is. De koepel van het Vaticaan is leuk om te beklimmen zo'n 550 treden en 5 euro p.p. entree. Wel een wachtrij van een uur. Na de beklimming een super uitzicht over de stad. Weer terug naar beneden kom je uit in de Sint Pieter.

Tip: ga eens uiteten in pizza Est Est Est, top

• 8Amanda27-09-2010

zeer goed hotel midden in de stad

Van 9 t/m 12 juli in Hotel Lirico verbleven. Hotel midden in de stad, we konden lopend naar alle bezienswaardigheden, maar ook op loopafstand van de metro. Kamer goed, schoon, ruime badkamer en goede airco. Is een klein stadshotel, eenvoudig ontbijt, zeer vriendelijke receptionist. Goede prijs! Wel een trap om vanaf buiten bij receptie te komen, vervolgens een kleine lift naar de volgende etages.

• 7Karin Korstanje13-07-2010

Goede ligging

Het hotel ligt redelijk centraal en alle bezienswaardigheden zijn goed lopend te bereiken. Het ontbijt is niet heel bijzonder. Service was goed; bagage werd voor ons uit de auto gehaald en naar de kamer gebracht.

• 8Geert01-02-2010

Netjes, schoon en uitstekend gelegen hotel!

Afgelopen weekeinde dagen in Rome geweest, de hele stad bezocht vanuit dit prima hotel. Aan de buitenkant niet mooi, maar van binnen uitstekend. Kamers bijzonder netjes en schoon, prima ontbijt met kaas/veel, eitje, koffie, diverse broodjes. Nette service, geboekt via Booking.com, dus ook prima prijs/kwaliteit verhouding (€ 186.00, 3 nachten/2 personen). Prima gelegen, 10 minuten van station, hele stad is vanuit hier wandelend te doen!

• 7Janneke30-07-2008

Heel knus hotel. Ideaal gelegen met leuke kamers

Wij sliepen hier 4 nachtjes en het was echt super. Mooie kamer met een hoog plafond. Niet heel groot maar zeker niet piepklein. Badkamer ook prima. Alle grote bezienswaardigheden zijn op loopafstand alhoewel het vaticaan wat verder is. Mensen bij de receptie waren erg vriendelijk. Ook het ontbijt was goed geregeld.

• 8S Bes09-06-2008

Erg kleine kamer en een hard bed, hotel was aan het verbouwen waardoor het ontbijt buiten de deur was. The italian way, was leuk. Service was prima, en de ligging perfect. Vanuit het hotel was alles op loop afstand en 7 min. lopen van treinstation Termini met 2 keer per uur een trein van 30 min. naar lichthaven. Een aanrader dus

• 6erik20-03-2008

Dit hotel is de ideale basis om Rome te verkennen : centraal gelegen aan terminus station en aan hop on hop off bus en toch rustig. Prima ontbijt en kleine maar zéér propere kamer en badkamer . Zeer goed voorzien i.v.m. brandpreventie.Personeel spreekt engels en frans.Een aanrader

• 9A.C. van Langen14-03-2008

Goed hotel met vriendelijk personeel. We hadden een keurige kamer. Een goede keuze geweest,zeker voor herhaling vatbaar!

• 7N. Aukema-Van Den Nieuwendijk01-11-2007

Mijn ouders hebben een leuke vakantie gehad, hotel was niet luxe, maar schoon en goed. Voor herhaling vatbaar.

Hotel Lirico info

• KluisBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar
  • Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)

Meals

• OntbijtbuffetBeschikbaar