• 1.126

Reviews over Rome

Perfect ligging en Top prijs-kwaliteitsverhouding

Ralf,
    8-12-2018

Heerlijk hotel met een perfecte ligging. Kijk van tevoren even op google maps waar de ingang ligt (naast de grote letters RESTAURANT/BAR).

Personeel is uiterst vriendelijk, helpen waar nodig en geven goede uitleg over Rome. Je krijgt bij deze uitleg een plattegrond mee welke wij dagelijks hebben gebruikt.

Vanuit deze accommodatie was alles te voet af te leggen mits goed ter been natuurlijk. Wij hebben in 4 dagen 47km gelopen 👌🏻👌🏻👍🏻👍🏻

Kamer was Prima. Wi-fi was minder en bereik was er bijna niet maar dit kan aan onze kamer gelegen hebben.

Ontbijt was prima.. niet megaveel keuze maar met een heerlijke verse cappuchino begint je dag toch heerlijk.

Al-met-al was dit hotel Top gezien de prijs-kwaliteitsverhouding. Als wij weer naar Rome gaan is de kans groot dat wij hier weer overnachten.

Mvg

Ralf

Top hotel

Michella,
    16-11-2018

Echt een top hotel.

Personeel was aardig en behulpzaam en spraken goed Engels.

De kamer was schoon en netjes en voor het geld zeer goed.

De ligging is perfect alle bezienswaardigheden zijn goed lopend te bereiken net als station termini.

Prima verblijf gehad.

Saskia,
    15-11-2018

Mooie prijs/kwaliteit verhouding. Erg schoon! Wel wat gehorige kamers.

Simpel maar net hotel!

Petra,
    23-10-2018

Het was een Stedentrip met vrienden!

Gezellig Hotelletje, midden in Rome!

Timo,
    8-10-2018

Prima goedkoop en zeer schoon kleinschalig hotel. Vriendelijk personeel, eenvoudig maar goed ontbijt in een gezellige kleine ontbijtruimte. Handig centraal gelegen, naast station, met kofferservice, ideaal bij aankomst en vertrek! Twee prima Italiaanse restaurantjes om de hoek. Echt een aanrader👍.! Timo