Hotel Le Petit ***

Hotel Le Petit
Hotel Le Petit

We hebben een aantal aanbieders voor Le Petit voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Le Petit in het Nederlands

Bijzonder gunstige locatie, minder dan 100 meter van metro Repubblica en bussen 40/64 op Via Nazionale. Kamer is aan de kleine kant, maar voor een weekend is dat geen probleem. Prima ontbijt (diverse soorten brood en beleg, cornfakes), daarbij echte cappuccino. Inderdaad een aanrader.

verbleven 6 nachten in het hotel in november 2007. Zeer goede ligging, dicht bij terminusstation en vlakbij een metro station; ook te voet zijn de bezienswaardigheden niet zo veraf. Lawaaierige omgeving (maar dat is een beetje in gans de stad vrees ik. Zeer verzorgd continentaal ontbijt en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader.

we zijn hier in december 2005 geweest

Kimberley, 1-8-2007

we zijn hier in december 2005 geweest. echt tof hotelleke. super vriendelijk en heel goed gelegen. we gingen een belangrijk mailke verwachten en morgen daar int hotel achter de desk kijken. echt super!!

We hebben een aantal aanbieders voor Le Petit voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Petit in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Petit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Petit scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.