Bed and Breakfast La Maison dell Orologio

Bed and Breakfast La Maison dell Orologio

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag33°21°

We hebben een aantal aanbieders voor La Maison dell Orologio voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast La Maison dell Orologio in het Nederlands

fantastische B&B

heleen
22-6-2012

goede pick up service via B&B te regelen, wordt persoonlijk ontvangen doolr fabrizio en krijgt direct leuke tips over Rome(spreekt prima engels)heel vriendelijk en behulpzaam personeel. leuke kamers voorzien van alle gemakken, niet erg groot , elke dag goed schoongemaakt en schone handdoeken. ligging 5 min. van piaza navona en 10 min van st pieter in een smal straatje met gezellige restaurantjes en kleine winkeltjes. ontbijt verassend goed in een kleine kamer met 3 tafeltjes. je kunt ook gebruik van internet maken. je krijgt het gevoel dat je een paar dagen in Rome woont en leeft. zeker een plek om naar terug te gaan. Fantastisch

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2012

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• AdresVia dei Banchi Nuovi 19 186(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Maison dell Orologio in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Maison dell Orologio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.