Hotel La Griffe

• Matig / voldoende: 5 - 7

Een toch tegenvallend hotel

Hugo
13-11-2017

Het hotel ligt aan de drukke Via Nazionale en heeft een lange in donkerzwart uitgevoerde smalle gang als lounge met receptie. Het restaurant bevindt zich op de 9e etage en biedt een mooi uitzicht over de stad. Onze kamer op de 2e verdieping meet ca. 22 m2 en is ingericht met een klerenkast + kluis, groot 2-pers. bed, 1 nachttafeltje, dressoir met flatscreen KTV en koelkastje, koffer boy en een bureau met stoel. Er is nauwelijks plaats voor je bagage en langs het bed is ruimte zeer beperkt, minder dan 50 cm. Er is dus weinig vrije ruimte over de koffers open te leggen. De kleine badkamer is erg vol met een bad incl. jacuzzi, wastafel, toilet en bidet. Verder is de vloer betegeld, koffie/theefaciliteiten, airco, gratis wifi en kluisje en de algehele verlichting laat te wensen over.

Ontbijt: goed

Lunch: redelijk

Diner: Erg matig

Ons oordeel: Goed hotel voor een kort stadsbezoek en neem dan niet al te veel bagage mee want de kamers staan tjok vol met meubilair.

Centaal gelegen

Romano
26-10-2017

Het hotel is centraal gelegen. Kleine benauwde kamer. Gedateerd. Ontbijt redelijk.

Oude reviews (archief)

Prima, maar geen 5 sterrenhotel

Niek
27-10-2011

Een prima hotel, nette kamers en een heerlijk uitgebreid ontbijt op het dakterras met prachtig uizicht. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en spreekt Engels. De kamer was schoon, maar niet al te groot. Goed geregeld en leuk hotel, maar geen 5 sterren.

We hebben een aantal aanbieders voor La Griffe voor je op een rij gezet:

Een in design stijl aangekleed hotel!

Patrickparijs
29-1-2010

In eerste instantie was ik terughoudend om dit hotel te boeken, mede door de ervaringen van anderen. Toen ging ik verder kijken, maar veel hotels zien er stoffig uit, al is hun waardering vaak hoger. Het veel voorkomende verhaal dat de airconditioning stuk is klopt wel, het is een probleem in het hele pand ( in de wintermaanden heb je nergens last van, maar in de zomer kan ik me voorstellen dat het wat lastiger is) Ik ben blij dat ik toch voor dit hotel heb gekozen! bij aankomst kregen we een kamer upgrade ( mooie kamer met bubbelbad! ), de ligging van het hotel is perfect, je zit naast de metro ( 80 meter lopen ) en je zit op 10 min lopen van het centraal station ( aankomst rechtstreekse trein van het vliegveld ) Het hotel is minder geschikt voor kinderen mede doordat het een zeer compact gebouw is. De concierge heeft ons goed geholpen, we hebben lekker gegeten in een hele bekende pizzeria die op 5 min afstand lopen ligt ( concierge weet ervan ).Dit hotel is je geld waard!

Zeker opnieuw doen!

platteau
4-11-2009

Wij zouden zeker teruggaan, ruime kamer,(duplex)tegen goeie prijs, zeer net. Wel probleem met airco.

toch maar gewoon voor 5 sterren

elsoupape
5-8-2009

gewoontjes voor 5 sterren, goeie ligging, 2 liften voor 9 verdiepingen en heel veel kamers, wwz voor otbijt op 9 toch wel soms 10 minuten wachten. Ontbijt heel gewoon met wat basisproducten, avondeten zijn wat microgolftoestanden! Je vindt veel beter voor dit geld, totaal geen aanrader. Design, tja, met wat grijs en bordeaux lijkt alles design ;)

Erg kleine kamer die net zoals de badkamer wel schoon was. Bespaar je de moeite van het ontbijt, stelt totaal niks voor. Ligging is perfect. Ondanks het zeer warme weer was de jacuzzi op het dakterras niet open. Dakterras heeft een super uitzicht over Rome. Beetje jammer van de huishoudfolie die ze over de kussens van de lounge stoelen en banken hadden getrokken.

Een schitterend ingericht design-hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Toch waren er veel kleine dingen "mis".

Geen glazen op de kamer, wc-papier vergeten, te weinig handdoeken, absoluut niet schoon, 1e kamer veel te klein en veel te heet (niet te regelen), ontbijt sober en weggestopt in de kelder (en dat voor 20 euro), voor het brengen van 2 biertjes op de kamer werd 10 euro gerekend (en dan nog de 12 eu voor de biertjes zelf), de jaccuzi op het dak was gevuld met smerig groen water en niet in gebruik.

kortom; een te duur hotel voor de service die je niet krijgt ondanks het vriendelijke personeel.

gunstig tarief, waar voor je geld; grote schone, maar vooral luxe kamer, goed ontbijt en interessante kledingswinkels in de buurt. Vergeet niet voor vrijdagavond of zaterdagavond te reserveren voor het dakterras, met uitzicht op de st pieter. Top-hotel met topservice! zeker zijn sterren waard. Tip: boek je vlucht, ga daarna met de bus (terravision) naar rome (half uurtje, 12 euro voor een retour). je wordt afgezet bij station termini. Van daar is het een dikke 10 minuten lopen.

We hebben een aantal aanbieders voor La Griffe voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Griffe in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Griffe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Griffe scoort een 6.91 uit 10 op basis van 10 reviews.