Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag32°20°

1 review over Bed and Breakfast La Finestra sul Colosseo in het Nederlands

Super gastvrij met uitzicht op het Colosseum.

Kim
12-11-2012

Wij hebben genoten bij La finestra sul Colosseo. De perfecte plek in Rome om te verblijven. De sfeervolle kamers hebben uitzicht op het Colosseum en worden elke dag schoon gemaakt. Elke ochtend staat er een heerlijk ontbijt klaar. De gepassioneerde en gastvrije eigenaar Aldo geeft je tips over de prachtige bezienswaardigheden die je wilt bezoeken en weet alle leuke restaurants in Rome. Zeker een aanrader! We komen zeker terug.

Gereisd Met partner in november 2012

Bed and Breakfast info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Finestra sul Colosseo in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Finestra sul Colosseo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.