Bed and Breakfast La Casa Sugli Alberi

Bed and Breakfast La Casa Sugli Alberi

Bed and Breakfast

We hebben een aantal aanbieders voor La Casa Sugli Alberi voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast La Casa Sugli Alberi in het Nederlands

Moderne en schone kamer op een fijne plek in Rome

Fam vd Zwan
5-6-2012

Een fijne b&b in een drukke stad. De B&B ligt in de wijk Testaccio, dicht bij metrostation Piramide. Een rustige volkswijk, als je het vergelijkt met het centrum of de wijk rondom Termini. Verder heerlijke restaurantjes in de omgeving waar je voor niet al te veel geld heerlijk kunt eten, tussen de Romeinen zelf. Veilige locatie ook. Heb me er prima op mijn gemak gevoeld s avonds.

B&B is heel netjes en modern. Is nog geen jaar geleden ingericht en verbouwd door de eigenaren. Nette kamers, niet al te groot, maar wel schoon en modern en van alle gemakken voorzien (airco en gratis wifi). Het B&B heeft drie kamers met eigen badkamer en toilet. Een gezamelijk keukentje met koelkast etc. Ontbijt stelt niet al te veel voor, is althans niet wat wij gewend zijn. Veel zoete koekjes en koffie of zeer zoete thee. Hebben daarom telkens broodjes gehaald bij de supermarkt in de straat.

Eigenaren erg servicegericht en goed te bereiken via mail of gsm.

Nadeel: geen lift en dus vier trappen op en af.

Gereisd Met partner in januari 2012

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Casa Sugli Alberi in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Casa Sugli Alberi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.