Bed and Breakfast

10 reviews over Bed and Breakfast La Casa di Amy in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar.

Marian,
1-7-2018

Omdat Maryelen2 onze reservering niet kende werden we voor 1 nacht hier gedropt. We werden door een vriendelijke man naar onze kamer gebracht. Lift was groot genoeg om onze rolstoel in te rijden, maar toch niet heel handig omdat er klapdeuren in zitten. Maar we hadden een mooie kamer aan de kant van de straat. Alles leek nieuw, mooie grote tv en er stond water en fruit klaar. En sloffen voor te gebruiken. Het bed lag goed. Het heeft ons positief verrast.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

nette accomodatie

Marjo
25-2-2012

Leuke B&B vlakbij Termini. De kamer was netjes en schoon. Mooie badkamer. Het ontbijt was voor Italiaanse begrippen in orde. Omdat we vroeg moesten vertrekken kregen we de dag voor vertrek een mandje met een ontbijtje op de kamer. Koffie en thee kon je zelf op de kamer maken. Ook was er een kleine koeling. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam en sprak goed engels. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Gereisd met partner in februari 2012

Matig

R&L
23-2-2012

Tijdens Carnaval 2012 hier 4 nachten verbleven. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Slaapgedeelte van de kamer was redelijk netjes. De badkamer (douche en toilet) was piepklein (ca. 2 m2), en niet erg hygienisch ( " souvenirs" van vorige gasten in doucheputje en zo...). Ontbijt was goed, zeker voor Italiaanse begrippen, echter 1 ochtend stond er maar de helft van wat er normaal stond; waarom niet duidelijk. Ligging : 5 minuten lopen van Termini en 20 minuten van Trevi. Echter de buurt is niet de meest frisse; er zijn zat accomodaties die gunstiger en in een wat vriendelijker buurt liggen. Van verkeersgeluiden hadden wij geen last, maar tegenover de ingang van onze kamer stonden 5 of 6 grote afvalcontainers, die tot twee keer toe 's nachts om 00:30 uur werden leeggemaakt met bijbehorend kabaal.

Gereisd met partner in februari 2012

We hebben een aantal aanbieders voor La Casa di Amy voor je op een rij gezet:

Prima keuze voor een kort verblijf in Rome

sabloniere
17-10-2011

B&B la casa di Amy is een uitstekend uitgangspunt voor een trip naar Rome. Op loopafstand van het Termini station. De B&B ligt in een zijstraat in een redelijke buurt. De kamers zijn verdeeld over meerdere appartementen. Inrichting functioneel en gezellig, Ikea niveau. Schone kamer, linnengoed prima in orde. Het ontbijt is heel redelijk, voor Italiaanse begrippen prima. Lekkere Nespresso koffie bij het ontbijt! Prijs rond €125 per nacht, inclusief ontbijt. Kamers zijn wel wat gehorig, neem oordoppen mee als je daar gevoelig voor bent.

Gereisd met vrienden in oktober 2011
2008

Hartstikke leuke, schone apartementen, net bij station Termini. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Lekker ontbijt met toast, zalm, kaas, ham, gekookte eitjes en nog veel meer lekkers. Zeer aardige eigenaren. Kortom: een aanrader eerste klas!!!

Gereisd familie in mei 2008
2007

Wij zijn hier in oktober 2007 geweest en het was prima. Wij waren de eerste die deze kamers gebruikte. Mooi ingerichte kamers en ruim. Wel midden in centrum dus 's nachts veel last van verkeer. Ontbijt was goed, elke dag weer iets anders en gevarieerd zeker voor een B&B. Ligging is goed, je kunt alles te voet doen (ongeveer 15 min). Gastvrouw ontzettend aardig. Aanrader prijs/kwaliteit

Gereisd met partner in oktober 2007

Van 12 t/m 20 juli 2007 hier verbleven. Ook via Internet geboekt, nadat wij vorig jaar op de Italië Beurs een brochure hadden meegenomen. Wij hebben de verwachtte kwaliteit en service gekregen. Natuurlijk lijken de kamers op een website groter (maar dat is ook zo in de vakantiefolders van reisorganisaties) Het is brandschoon, voorzien van koelkast en airco. Bovendien een (voor Italiaanse begrippen, die zelf in de bar een cappuchino gebruiken 's-morgens) zeer uitgebreid ontbijt dat elke dag zeer gevarieerd was. De eigenaars hebben beneden in het gebouw een horlogewinkeltje en daar konden wij daags voor wij vertrokken met onze creditcard betalen. Bovendien mochten wij de kamer houden ná de officiele tijd (10.00 uur)tot 17.00 uur, aangezien zij die dag geen arrivals had. Al met al een absolute aanrader die bovendien slechts 5 minuten lopen van station Termini is gelegen.

Gereisd met partner in juli 2007

Op Internet rechtstreeks geboekt vanwege de prachtige binnentuin en uitgebreid ontbijt, beide niet aanwezig. Ondergebracht op de Piaza Manfredo Fani. Nieuw maar nog niet af. Geen bidet, geen ontbijtruimte, geen koelkast. Door werkzaamheden moesten we halverwege van kamer wisselen. Ontbijt in een café twee straten verderop. Koffie, tosti, croissant, jus uit pak. Iedere dag hetzelfde. Ipv de binnentuin uitzicht op 6 afval containers met veel geluidsoverlast. Ons commentaar werd afgewimpeld met "tja Internet, dat zijn maar plaatjes, daar maak je toch geen boeking op, dit is Italie geen Nederland”. Toen ik om een korting vroeg, omdat dit niet was zoals beloofd werd de eigenaresse furieus. Wel iedere dag een zeer schone kamer. Goede ligging bij station, naar Centrum 45 min.lopen. Realiteit is totaal anders dan de Internetsite en dat geeft irritatie terwijl het best een aardig b&b adres is.

Gereisd anders in juni 2007

Ben vier dagen met mijn moeder hier geweest. Wij hadden via Internet rechtstreeks geboekt. Waren als een blok gevallen voor de prachtige binnentuin en het uitgebreide ontbijt. Zeer teleurgesteld, beide niet aanwezig. Wij werden in een ander appartementencomplex ondergebracht. Splinternieuw, maar nog niet af. Geen bidet, geen ontbijtruimte, geen koelkast. Door werkzaamheden moesten we halverwege van kamer wisselen. Ontbijt in een café twee straten verderop. Koffie, tosti ham kaas en croissant, glas jus uit pak. Iedere dag hetzelfde. Ipv de binnentuin uitzicht op 6 afval containers die veel geluidsoverlast gaven. Ons commentaar werd in 1ste instantie afgewimpeld met "tja Internet, dat zijn maar plaatjes, daar maak je toch geen boeking op". Nou wij wel dus. Maar mevrouw dit is Italie geen Nederland. Toen ik het waagde om een korting te vragen, omdat dit niet was zoals beloofd werd de eigenaresse furieus. Jammer, want de verschillende appartementen hebben niet een gelijke klasse!

Gereisd familie in juni 2007

De accommodatie ligt op enkele minuten lopen van het Termini Station in de wijk Esquilijn. Een prima uitgangspunt dus om Rome te verkennen. Vrijwel alle grote attractie's kunnen lopend bereikt worden. Het ontbijt is zeer goed verzorgd, maar de ruimte waar het ontbijt genuttigd moet worden is aan de kleine kant. De eigenaresse en haar medewerksters doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Er zijn talloze leuke restaurantjes in deze wijk waar het 's avonds op de terrassen goed toeven is. Al met al beslist een adres wat we kunnen aanbevelen.

Gereisd met partner in april 2007

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Casa di Amy in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Casa di Amy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.