Hotel Kolbe Hotel Rome

Tonen op kaart

10 reviews over Hotel Kolbe Hotel Rome

• 2018
    9Marc13-05-2018

Prima ligging en goed hotel

Een heerlijk hotel! Prachtige ligging, mooi centraal. Alles is goed te voet te doen. Super aardig personeel, helpen je graag en zijn erg attent. Goed eten in het restaurant van het hotel, maar er is ook voldoende in de directe omgeving. Prima ontbijt. De kamer was goed. Bedden lagen lekker. Wel verbaasd het me dat de douchekop het water alle kanten op spuit. Maar dat is een euvel dat wel vaker in hotels voor komt. Wat vaker ontkalken. We hebben echt genoten.

Marieke - Kolbe Hotel Rome, Direttore, 14-05-2018

Beste Marc, heel hartelijk dank voor uw complimenten! Het is fijn om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf in ons inderdaad heel centraal gelegen hotel. Uw observatie over de douche is inmiddels doorgegeven aan onze technicus en er wordt aan gewerkt! We hopen u weer snel terug te zien! Vriendelijke groeten,

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 9aad van den Hogen27-03-2018

Geweldig!

Echt uitstekend hotel. Kamers waar niets ontbreekt. Lekker, hard bed, elke dag verschoond. Prima ontbijt, en ook, wat je nergens leest, geweldig restaurant! Ook nog eens vakkundige, vriendelijke receptie. Hotel ligt tegenover Forum Trajanum in hartje Rome. Deze best wel kritische man was heel blij verrast!

Marieke - Kolbe Hotel Rome, Direttore, 28-03-2018

Geachte Heer van den Hogen, hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling, waar we heel blij mee zijn! Namens het personeel van ons restaurant bedank ik u voor de complimenten. We hopen u weer snel terug te zien in Kolbe Hotel Rome! Vriendelijke groeten,

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

9rorova19-06-2016

Fantastische basis om Rome te ontdekken!

Het hotel ligt in een rustig straatje maar toch midden in het centrum. Het personeel is top. En spreken gewoon Engels. Wij hadden de standaard kamer welke prima was! Inderdaad geen afmetingen van een suite maar je bent toch het meeste in de stad... Het ontbijt was ook uitstekend. 'S avonds even de brug over naar de gezellige wijk Trastevere. Erg gezellige plek om te eten en drinken. Om vanaf vliegveld Ciampino naar het centrum te komen hebben wij in de taxi rij met een frans echtpaar de taxi gedeeld. Sta je voor 2 tientjes op piazza venezia en loop je binnen 10 minuten naar het hotel. Of je gaat met 500 anderen met de transfer bus..... Overdag liepen wij Rome in om aan het eind van de middag ons terug te laten brengen met een taxi. Gemiddeld 8 euro per keer. De (witte) taxi's staan overal. Je kunt ook een openbaar vervoer kaart kopen. Ben je voor een lang weekend net zoveel kwijt volgens ons. Maar een ieder zo zijn voorkeur uiteraard. Wij hebben erg genoten van deze prachtige stad!

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Remco-Irene25-08-2013

Goede plek voor een stedentrip Rome

Kolbe is centraal gelegen en een prima hotel. De kamers zijn netjes en schoon en personeel echt vriendelijk. Wifi is nu gratis. Het enige gemis was een wekkerradio, alleen dat is te ondervangen door een wake up call. Ontbijt is prima, alleen jammer van de nespresso automaten koffie. Via de metro is alles prima te bereiken.

Gereisd met partner in maart 2013

• 9Peter11-11-2012

Prima centraal gelegen hotel

Het hotel Kolbe is centraal gelegen zodat alle bezienswaardigheden van Rome op loopafstand liggen. Het hotel is rustig en heeft een mooie tuin. De standaardkamers zijn netjes ingericht en van alles voorzien. Het ontbijt was goed, voldoende keus en genoeg voorhanden.

Gereisd met partner in november 2012

2 tips over Hotel Kolbe Hotel Rome

• Peter, 11-11-2012

's Avonds naar de wijk Trasteverre, 10 min. lopen, met volop leuke barretjes en restaurantjes. Ook op straat is het heel erg gezellig, vooral wat later op de avond.

• Paul Schrama, 28-10-2011

Restaurant Anim,a Mundi. Alle gerechten, van salade tot pizza, van cappucino tot terra misu, werden zorgvuldig klaargemaakt en het getoonde enthousiasme van de bediening brengt je alleen maar in de verleiding nog wat uit te proberen. Je bent daar echt welkom. Iedere Rome-ganger willen we dus adviseren een bezoek te brengen aan Anima Mundi. Je vindt dit restaurant op Via del Velabro 1 in Rome. (Links de deur uit, na 150 m1 links) Smakelijk eten

0 vragen over Hotel Kolbe Hotel Rome

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • Reservering voor parkerenNiet mogelijk