We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

accommodaties Rome met kinderspeelplaats

We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Leuk hotel voor een weekendje Rome

Luc,
    21-11-2016

Grote pluspunt van dit hotel is de centrale ligging. Je geraakt er heel gemakkelijk en je kunt van daaruit eenvoudig de stad verkennen. Het personeel is is vriendelijk en gedienstig. Het geheel straalt een rustige sfeer uit. Wij hadden een superior double room die vrij groot was, met een enorm groot bed erin. Zag er op het eerste zicht netjes uit, maar als je goed keek, zag je toch wel wat minpuntjes. Ik vond de kamer ook vrij donker. Ontbijt was zonder meer goed en voldoende. Het hotel heeft een eigen restaurant, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. rondom het hotel zijn er veel typisch Italiaanse restaurants die de moeite zeker waard zijn.

Gereisd met partner in november 2016

Verwennerij

Vangorp,
    30-9-2016

wat een luxe. Een kasteel in rustige omgeving, half uur van luchthaven. Wij hadden luxe kamer met best grote badkamer. Minibar op kamer (tegen betaling) badjassen en slippers indien gewenst elke dag nieuwe handdoeken en lakens. Het zwembad ligt onder dus wel trappen doen of je kan desnoods met auto tot aan de parking bij het zwembad. Het eten is bediening aan tafel en mooi gepresenteerd. Zowel diner als ontbijt lekker. Het personeel is zeer vriendelijk. Met kinderen zou ik hier niet verblijven voor hen is hier weinig om handen. Vooral gericht op koppels. Wij hadden een huurauto genomen zodat we de omgeving (de rustige delen) konden bezoeken. Het kasteel heeft shuttlebus die gasten naar het treinstation brengen zodat zij Rome stad kunnen bezoeken. Het wellnessgedeelte is klein maar schoon. Wij komen hier zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in september 2016

Prima hotel!

Sabine Beirnaert,
    24-7-2016

Prijs kwaliteit is dit een prima hotel! Heel vriendelijk, heel proper en super goed gelegen! Alle dagen propere handdoeken en lakens om de twee dagen! In de badkamer was geen haar meer te bespeuren, en dit op een witte vloer! Ontbijt was niet uitgebreid maar voldoende om de dag mee te starten. Airco werkte prima en het was er ook zeer rustig.

Als we nog eens terug naar Rome gaan zal ik niet twijfelen om dit hotel terug te boeken!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prima kamer met douche/bad

Siebren Miedema,
    6-5-2016

Het eten in het restaurant was lekker.

(Men is wel bezig met verbouwingen, maar daar hebben wij geen last van gehad.)

Ligt direct naast een groot winkelcentrum met ook veel horeca.

Het zwembad was nog niet in gebruik (eind april)

Gereisd met vrienden in april 2016

Geweldig hotel

R & L te D,
    6-5-2016

Hotel was buiten het centrum van Rome, maar heel goed. Was net gerenoveerd heerlijke bedden, bad, douche etc. Ontbijt uitgebreid, diner prima. Naast het hotel een groot overdekt winkelcentrum met een supermarkt. Bushalte voor het hotel die je naar de metrostation Termini brengt en van daaruit kun je naar de andere stations in Rome.

Gereisd met partner in april 2016