We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

accommodaties Rome met kinderspeelplaats

We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Heerlijke camping, maar chauvinisme mag wat minder

Michiel,
    29-12-2018

Op deze camping is een auto wel handig om te hebben. Winkel is duur maar dat weet je. Even verderop was een prima supermarkt. Wij hadden geboekt via touroperator. Een uitstekende stacaravan, iets wat afgelegen van het centrum en zwembad. Maar het is een middelgrote camping dus voor uw beeld lopen naar zwembad 5 minuten en winkel dus begin hooguit 7 minuten, en nee dat is niet rennen!! Een mooi lagune bad. Het diepe bad zou wat groter mogen. Voetbalveldje is super evenals het volleybalveld. Ze hebben meerdere lifeguards werken, maar die letten vooral op de buitenlandse toeristen en owee als die per ongeluk tegen een van de italiaantjes terecht kwam dan werd er in erbarmelijk slecht Engels gecommuniceerd. Andersom was er geen vuiltje aan de lucht. Hier zou de directie tegen moeten optreden. Restaurant was heerlijk, ligging tov Rome uitstekend!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
    Camping Village Fabulous, Direttore, 7-1-2019

Beste Michiel,

Hartelijk dank voor uw recensie.

Fijn om te horen dat u onze structuur een prima camping vindt.

Het is heel belangrijk voor ons om feedback te krijgen, zodat we continue onze services kunnen blijven verbeteren.

We bedanken u nogmaals voor uw bezoek en hopelijk tot ziens!

Met vriendelijke groeten,

Fabulous Village

Human Company

geweldig

Lidia Danen,
    27-12-2018

leuk hotel midden in Rome.

Ontbijt is goed en voldoende keus.

Gereisd met partner in december 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig!

Iris,
    26-11-2018

Top verblijf gehad met mijn vriendinnen! Ze hebben een heerlijk restaurant waar we bijna elke avond aten. Ook leuke feesten met buitenlandse studenten die aan een rondreis beginnen en dit als bestemming hebben. Ook veeel bezocht, metro zit om de hoek en is niet duur. Ook een mc donalds vlakbij en tegenover de camping zit een grote suoermarkt.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Prima hotel voor een citytrip

Nynke,
    24-11-2018

Een simpel maar prima en schoon hotel om de prachtige stad Rome te zien!! Je krijgt waarvoor je betaald, een prima bed en douche. Ontbijt is niets bijzonders, maar wel heel tof om te zien hoe ontbijten in het Italiaans gaat, dat heeft zeker zijn charme, alleen ze doen het anders dan bij ons.

Gereisd met partner in november 2018

Hier proef je Rome

Arie,
    18-11-2018

Eenvoudig sfeer hotel op verdieping inzet centrum met zeer behulpzaam personeel.

Het ontbijt was bij de buren. Lekker en verzorgd

Gereisd met partner in november 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl