Hotel Jolly Leonardo da Vinci ****

Hotel Jolly Leonardo da Vinci ****

Hotel Jolly Leonardo da Vinci

We hebben een aantal aanbieders voor Jolly Leonardo da Vinci voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Jolly Leonardo da Vinci in het Nederlands

Prima hotel

Leo en Anina, 31-5-2010

Goede locatie, keurig hotel met vriendelijk personeel. Ontbijt was prima, hotelkamers niet ruim maar groot genoeg en mooie badkamer. Het hotel ligt in een rustige wijk, op ongeveer 10 min. lopen van het Vaticaan en 20 minuten richting centrum. Mooie winkels in de buurt. Wij waren hier op uitnodiging van onze werkgever ter ere van 125 jarig bestaan van houtbedrijf, met een groep van tachtig man.

Rome zelf is in één woord prachtig, op een terrasje moét je gezeten hebben, maar neem een goed gevulde portemonnee mee! Een onvergetelijk weekend!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jolly Leonardo da Vinci in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jolly Leonardo da Vinci zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jolly Leonardo da Vinci scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.