Bed and Breakfast InternoUno

Meer bedandbreakfastinfo

5 reviews over Bed and Breakfast InternoUno

• 8n.andeweg14-06-2015

Wisselend

Wij hadden vijf nachten de economyclass geboekt, maar kregen bij aankomst een upgrade naar een luxury room. Zonder bijbetaling. De laatste nacht gingen we echter terug naar economyclass. De eerste vier nachten waren super, ruime studio met terras. Echter twee dagen geen WiFi; de eigenaar deed er alles aan om het te verhelpen. Laatste nacht dus verkast naar een economyclass kamer en dat was echt een heel kleine ruimte. Afrader.

• 8Carin18-10-2013

Relaxte plek in Rome

Wij waren hier 6 dagen en vonden het een fijne plek om na iedere drukke dag weer terug te komen. Lekker in bad even in de keuken wat klaarmaken geven het een huiselijk gevoel. Wij hadden met z'n tweeen het pax appartement voor 4 personen gekregen omdat we overboekt waren, zonder kosten! Het appartement werd iedere dag schoongemaakt en zag er goed uit, op een paar kleine futiliteiten na zoals de koelkast die binnen stuk was en wat losse schroeven. De vriendelijke housekeeper Leo is meestal s'morgens aanwezig en is altijd bereid om te helpen. Kom hier graag nog eens terug op deze toplocatie!

Met vrienden

• 8conny28-10-2011

klein maar compleet en zeer schoon

Handig tegenover trein- en metrostation tiburtina aan de B-lijn en bij busstation. Weg oversteken en je kan bij Danny bar ontbijten. Koffie 1 euro.

• 7Johan14-05-2011

Net en schoon hotel op strategische plek

Keurig net hotelletje op steenworp afstand van metrostation Bologna in een nette buurt van Rome (dit is echter niet goed te zien op google-maps-streetview). Heerlijk bakkertje op de hoek met een staande cappuccino of espresso voor een euro en heerlijke belegde broodjes (naam: Stendal Bar). Wij zaten in het appartement - twee kamers - badkamer - en keuken in de kamer (hadden dus geen ontbijt inclusief). Niet luxe - veel Ikea - maar wel netjes en schoon. Goed werkende PC op de kamer met internet en Wifi voor de laptop of Ipad - zeer handig voor het maken van de planning voor de volgende dag. Met twee kinderen van zes en acht was dit voor ons een prima plek. Aanrader - het hotel regelt voor 40 euro transfer met luxe taxi naar het hotel bij aankomst. Chauffeur stond keurig klaar met naambordje! Prijs van een reguliere taxi scheelt circa 4-5 euro (niet tobben dus :-) Conclusie - voor ons vieren een prima plek - verwacht geen romantiek - maar een nette, schone uitvalsbasis.

Met jonge kinderen

• 8Ms. Les,.18-08-2009

Super goed!

Wij zijn hier geweest.. voor 2 dagen! super mooi hotelletje! alles der op en der aan! kamers mooi netjes schoon! kamers ook mooi ingericht! allemaal super!

5 min vanaf de metro! en een bakkers winkeltje om de hoek! ook lekker rustige plek!

zeker een aanrader waard!

Met oudere kinderen

1 tip over Bed and Breakfast InternoUno

• Carin Vlas, 18-10-2013

Bij metrohalte Bologna kun je in sommige koffiebars ook metrokaarten kopen.

0 vragen over Bed and Breakfast InternoUno

Bed and Breakfast info