Hotel Imperiale ****

7,9

9 reviews over Hotel Imperiale in het Nederlands

centraal gelegen in binnenstad

Frans J., 15-10-2009

Mooi maar vrij duur hotel met een echt super centrale ligging in de binnenstad. In principe zijn alle bezienswaardigheden te bewandelen. Metrostation is ook vlakbij.Het personeel is erg vriendelijk.Ontbijt was goed, behalve de koffie... maar je kan ook apart expresso of cappucino bestellen. Enige minpunt was dat de kamer die we hadden(nr.108) wel erg krap was.

goede ligging. Slecht ontbijt

danny, 16-2-2009

slecht ontbijt. Weinig keuze. keiharde gekookte koude eieren, geen verse broodjes en of jus d'orange etc

goed hotel, dicht bij bezienswaardigheden

bart, 7-1-2009

niet ver van bezienswaardigheden en bij metro's

De kamer was ruim, maar de badkamer is niet echt geschikt voor langere mensen.

Bij de balie wilden ze je altijd vertellen hoe je ergens kon komen ook konden we de koffers daar laten staan bij aankomst en vertrek

We hebben een aantal aanbieders voor Imperiale voor je op een rij gezet:

Netjes, goed personeel, goede locatie

Pepijn, 21-11-2008

Prima hotel met nette kamers. Badkamer was schoon, maar maakt ietwat verouderde indruk door kalkafzetting aan de randen van het (bubbel)bad. Het ontbijt is voor italiaanse begrippen zeer goed te noemen. Vanuit hier kun je dagelijks gemakkelijk uitstapjes maken en het oude centrum ligt op loopafstand. De Via Veneto heeft veel restaurants, maar ik kan niet zeggen dat ze duur zijn. In Nederland betaal je dezelfde prijs wanneer je met zn 2-en uit eten gaat. Een aanrader als je wat meer luxe en uitstraling wilt!

het ontbreken van smoking rooms was overal verboden in het hotel. kregen kamer met balkon, maar wel buiten roken in de regen en kou. Min punt de zeeeeer hoge prijzen minibar 25 gr chips 3,50 euro belachelijk!!!!!Wat vragen bij receptie, telefoontje kreeg voorrang zeer onbeleefd.

Prima hotel gelegen in het centrum van Rome

sylvia, 4-1-2008

Prima hotel gelegen in het centrum van Rome. Zeker een aanrader. Ruime, keurige kamers met een (bubbel)bad. Ontbijt was prima. Wij gaan zeker nog een keer terug naar Rome en dan ook weer naar dit hotel.

in hete stad als rome is goede airco van belang

henk van lierop, 7-8-2007

in hete stad als rome is goede airco van belang. ook ontbijt was goed. weinig uitzicht vanuit onze kamer, maar ook geen lawaai. geen hotel om gezellig aan de bar te blijven hangen, wel om op loopafstand allerlei mooie dingen te bezoeken. Tip: koffie bij ontbijt vaker verversen, want niet alle gasten staan even vroeg op. bedenk, dat hotel in dure buurt staat wat betreft restaurants.

Dit klassieke hotel met ongeveer 90 kamers heeft een prima

Arie Schoonhoven, 14-6-2006

Dit klassieke hotel met ongeveer 90 kamers heeft een prima ligging aan de Via Veneto bijna bovenop Metrostation Barberini en bushaltes. Vriendelijke receptie in het hotel. De kamers hebben standaard airco-safe-minibar-tv. De badkamers zijn met jacuzzi-bidet-wastafel-toilet. De eerste nacht sliepen wij in een relatief kleine kamer aan de achterzijde van het hotel. Klein en vanaf 0630-uur erg lawaaierig door laden-lossen buiten het hotel. Na te hebben geklaagd kregen wij direkt een grotere stille kamer aan een binneplaats. Het probleem was kennelijk bekend. Het ontbijt is prima. Wij kunnen dit hotel zeker aanbevelen.

Prima, schoon en leuk hotel, De ligging is super het is 10min lopen naar de spaanse trappen en de trevifontein. persooneel vriendelijke en behulpzaam. Winkels ook te lopen

We hebben een aantal aanbieders voor Imperiale voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Imperiale in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Imperiale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Imperiale scoort een 7.89 uit 10 op basis van 9 reviews.