We hebben een aantal aanbieders voor Il Granaio voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Il Granaio in het Nederlands

Il Granaio in januari

Laura Loopmans
2-2-2012

Ik verbleef in begin Januari in Il Granaio in Rome. De single room was niet ruim, maar groot genoeg. Het was een propere kamer, waar elke dag de vuilbak werd leeggemaakt en de handdoeken vervangen werden. De muren zijn wel dun waardoor je 'de buren' af en toe hoort, wat voor slechte slapers 's nachts een probeem kan vormen. Ligging perfect, dicht bij metro, supermarkt, restaurants, winkeltjes, ... Ontbijt was simpel, maar genoeg. Alle dranken, zowel koffie als fruitsap, kwamen wel uit een automaat waardoor het vaak ondrinkbare mengsels waren. Kortom, leuk simpel hotel om Rome te ontdekken. Voor gezinnen met kinderen misschien iets minder, maar voor alleenstaanden en koppels zeker de moeite.

Gereisd Alleenreizend in januari 2012

Aan de dagprijs weet je dat het geen 4* hotel is

Jacky
22-9-2011

De ligging is perfect,op 10 min.van het station Roma termini,en juist achter Santa Maria maggiore.De (bad) kamers zijn klein maar zeer netjes.Het ontbijt is beperkt;fruitsap,koffie,thee,chocolademelk,sandwich,chocolade/cremekoeken met jam,choco,honing,geen, hesp kaas of worst.Het minpunt;het hotel is op de 3de verdieping en er is geen lift (56 treden).Goed hotel voor wie geen luxe nodig heeft om rustig (een must in Rome) te slapen.

Gereisd Alleenreizend in Fri Sep 16 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

niet voor herhaling vatbaar

_F&E_
5-3-2010

Uitstekende ligging, maar daarmee is ook alles gezegd. Hotel had geen lift (wij hadden een kamer op de derde verdieping!), stukken parket ontbraken in de kamer, ontbijt was niet goed: weinig keuze, geen fruitsap... Geen airco in de ontbijtruimte! 's morgens om 8u was het daar al bijna 30 graden. Zeker niet voor herhaling vatbaar als we nog eens naar Rome gaan!

Gereisd Met partner in augustus 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Il Granaio voor je op een rij gezet:

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Il Granaio in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Il Granaio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.