Hotel Il Covo

Tonen op kaart

61 reviews over Hotel Il Covo

• 2019
    9Wouter Degen02-08-2019

Super goed hotel zeker waar voor je geld

Top hotel hygiëne ligging service en mogelijkheden niets dan lof. Twijfel niet boek deze. Hotel heeft dakterras waar je kan zien hapjes en drankjes in de supermarkt 50 meter verder .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 3Marja kras23-02-2019

Vreselijk

Gevaarlijke douche cabine. Gebroken arm met dubbele breuk aan overgehouden. half dagje kunnen genieten van Rome. Service zeer slecht

Gereisd met partner in januari 2019

• 8Nathalie18-02-2019

Heerlijk genieten!

Kleine maar schone kamer vlakbij het Colosseum. Elke dag schone handdoeken. Er is een leuk dakterras waar je heerlijk kunt zitten en de dames bij de receptie zijn super aardig. Wij hebben zeker genoten in dit eenvoudige, maar schoon en centraal gelegen hotel.

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9De Hoop31-12-2018

Echt fantastisch

Het is een bed en breakfast maar zo ontzettend leuk en schoon

Gereisd met partner in december 2018

• 9Paul Stolk19-11-2018

Prima slaapplaats voor een paar nachten Rome.

Prima slaapplaats voor een paar dagen/nachten in Rome,midden in het oude centrum. Oud pandje in small keienstraatje achter de doorgaande weg Cavour vanaf het Termini treinstation,ongeveer 20 minuten lopen. Inchecken bij hotel paar deuren verder. Ontbijt bij bevriend restaurant op het pleintje bij fontijn. Pand heeft klein liftje maar wel eerst een paar traptreden. Wij hadden nette kamer aan de rustige achterkant op tweede verdieping,hoorden dat voorkant erg rumoerig kan zijn door uitgaansvolk. Bed was hard dus voor ons uitstekend. Badkamer netjes maar douchekop vast aan de muur en veel te laag voor lange Nederlanders. Wij hebben hier uitstekend geslapen en zullen bij een volgende keer in Rome hier zeker weer boeken. Het ontbijt in het bevriende restaurant is goed verzorgt. Voor lunch en avondeten zijn er genoeg kleine restaurants in directe omgeving,de kaart is overal nagenoeg gelijk. Markeer hotel op een kaart en ga terug naar Carvour

Gereisd met partner in november 2018

• 8Angelique29-06-2018

Goed hotel voor paar dagen Rome te verkennen

Prima hotel als je Rome wil bezoeken. Receptie was een paar huizen verderop. Werden vriendelijk ontvangen. Onze kamer lag op de begane grond en de toegangsdeur tot deze kamer lag aan de openbare weg. Hierdoor hoor je nachts wel goed het geluid van de straat. Wij hebben hier overigens geen last van gehad. Prima kamer. Kamer was schoon en netjes. Ontbijten is in een bistro om de hoek. Ontbijt was niet bijzonder maar prima. De ligging van het hotel is super. Wij hebben alles te voet gedaan. Als je een goedkoop maar prima hotel zoekt om een paar dagen Rome te verkennen is dit hotel een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Ruben Koopman22-05-2018

Prima hotel,

Prima bed and breakfest, mooi centraal gelegen. Eigenlijk alle bezienswaardigheden op loopafstand, alleen Vaticaanstad is wat verder. Vriendelijke ontvangst, kamer was eenvoudig maar netjes met keurige badkamer. Ontbijt bij een restaurant op een leuk pleintje 100 meter verderop. Betaalbaar bed and breakfest, ik vond het prima voor een paar dagen Rome

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 9Barry13-02-2018

Onwijs mooi

Fantastisch hotel goed gelegen op loop afstand van het colosseum en centrum

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

8Jolanda Agterberg13-09-2017

Klein gemedelijk uit meerdere gebouwen bestaande B&B vlakbij het Colosseum. Vlakbij Metro, bus en Station Termini. Receptie in nabij gelegen hotel. Prima uitvalsbasis voor dagtripjes in Rome.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 8Anita10-05-2017

heerlijk B&B, super gelegen

We hadden in deze B7B een heerlijke kamer op de begane grond. Grote kamer met een groot 2 persoonsbed, ik vond het bed beetje te hard, de volgende ochtend aangegeven bij de receptie, er werd meteen een dekmatrasje opgelegd. Zo te zien was deze kamer pas gerenoveerd, ook de badkamer. Voor 2 personen ruim genoeg. Het ontbijt is bij een in de buurt gelegen restaurantje, heel gezellig en ontbijt was prima, voldoende voor ons, we hadden de 2e dag om verse jusorange gevraagd ipv het siroopachtige drankje, uiteraard wilde we dat met plezier betalen, dat hoefde niet, ipv voorverpakt vruchtenyoghurtje om gewone witte yoghurt gevraagd ook geen probleem en geen ham, daarvoor kregen we extra kaas. Kortom voor ons was het een aangename ervaring.

Gereisd met vrienden in april 2017

1 tip over Hotel Il Covo

• annikahuibers88, 20-04-2012

Metro en bus station op loop afstand, veel restaurantjes in de buurt. Als je een museum, kerk of gebouw bezoekt kijk naar de wachttijden en prijs. Plan anders een combi gidstour in dan hoor en zie je veel meer. En een hop on hop off tour is ook echt een aanrader. April is een mooie tijd om te gaan. Al wel mooi weer maar niet te warm.

3 vragen over Hotel Il Covo

• Caitlin, 06-10-2013

Handoeken

Weet iemand of de handoeken er bij inbegrepen zijn en hoe vaak ze worden verschoond? Ik verblijf hier 6 dagen en kan het helaas nergens vinden.

• annikahuibers88, 25-03-2012

kluis

is er een kluis op de kamer aanwezig en vanaf hoelaat kun je ontbijten. Heeft iemand nog tips over de stad, we gaan over een paar weken

• Jessica, 16-07-2010

electra, koffer stallen

zijn er normale stopcontacten op de kamer en/of in de badkamer? Bestaat de mogelijkheid je koffer te stallen bij de receptie wanneer je later vertrekt dan je uitchecktijd?

annikahuibers88, 20-04-2012

ja er zijn normale stopcontacten en je kunt je koffer stallen bij de receptie bij vertek

Hotel Il Covo info

• Aantal sterrenstersterster