Hotel Idea Roma Z3

Hotel Info

Meer hotelinfo

6 reviews over Hotel Idea Roma Z3

• 7Simone19-12-2016

Netjes maar ver vh centrum

Hotel ligt erg ver vh centrum. Eerst ongeveer 10 minuten lopen. Dan met de tramlijn 14 naar het centrum. Dit duurt 35 minuten. Vandaaruit kan je lopend het centrum in of de metro pakken. Nette kamer. Badkamer ook...alleeen douchehoek erg vies. We waren met een groep en dit was eigenlijk in alle kamers zo. Personeel erg vriendelijk en bebulpzaam. Spreken goed engels. Ontbijt matig. Erg veel cake. Geen brood, alleen wat broodjes die je roosteren kan. Gratis wifi aanwezig. Hotel ligt naast kleine Ikea en supermarkt. Gratis parkeren voor de deur.

Met vrienden

• 6CW14-02-2014

Geen aanrader voor citytrip

De kamers in het hotel zijn meer dan keurig, zeker een 8 waard. Maar de ligging van het hotel en de blijkbaar vaste bewoners of revaliderende ziekenhuis patienten maken dit hotel geen aanrader. Hotel is wel te bereiken via een metro/bus verbinding maar ś avonds laat dwars door een tippelzone te moeten lopen is geen vakantiebeleving. Buurt rondom het hotel is ernstig vervuild. Er zijn echt betere hotels voor een citytrip te vinden. Ontbijt lijkt heel uitgebreid maar er is alleen wit toastbrood en kaas of ham voor de rest alleen maar hele droge zoetigheden. Cake is niet om te eten (ziet er zeer aanlokkelijk uit maar het glazuur, bleek yoghurt te zijn, bah!). Afstand naar romecentrum is al gauw 30 minuten, als je geluk hebt dat je niet een half uur hoeft te wachten op de bus verbinding.

• 8Nagehan09-02-2014

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Een zeer net en schoon hotel, goede schoonmaak van de kamers en het personeel is ook zeer behulpzaam. Het is wel wat verder van het centrum maar de tramhalte is op 10 min loopafstand. Met de tram ben je binnen 20 min in het centrum (station termini). Het ontbijt is wel wat minder, teveel gebak ipv lekker beleg. Er is een supermarkt in de nabije omgeving. Het is zeker een aanrader.

• 8h_visser30-01-2014

Prettig hotel buiten het centrum

Hotel is ca. 7 km buiten het centrum gelegen, maar met tram 14 direct aan te reizen in 30 minuten vanaf Termini. ( Halte Valente uitstappen, en via Valente aflopen en bij supermarkt Auchan rechts af, 900m) Personeel was vriendelijk en behulpzaam en gaf goede informatie over openbaar vervoer. Ontbijt was goed met enorme tafel cake iedere ochtend. Designkamer is compact maar leuk ingericht en goed schoon en netjes.

• 8maria13-05-2013

Net hotel

Heel fijn hotel, netjes en zeer uitgebreid ontbijtbuffet met cake en taarten. Er is geen shuttle naar de metro, daarom raden we een hotel aan bij de metro of verder in centrum. Je moet eerst een 20 min. Lopen dan de tram en daarna de metro. Of een taxi deze kost 22.50 naar het centum.

Met oudere kinderen

• 8Ad 09-10-2011

Zakenhotel & touristenhotel buiten het centrum

Hotel Idea Roma Z3 is een nieuw en modern hotel. Ruime parkeergelegenheid en overzichtelijke omgeving. Het hotel licht niet in het centrum maar er is en shuttle bus naar de metro. De kamer is niet groot maar schoon en praktisch wel een ruime badkamer. In de lobby is er vrije WiFi via een code van het hotel. Het ontbijt is uitgebreid ook is er een mogelijkheid om in het hotel te dineren en tussen het restaurant en de lobby is ook nog een kleine bar. Buiten tegenover het hotel is een zeer grote supermarkt. Als je langs de supermarkt de woonwijk in loopt zijn ook nog enkele lokale typisch Italiaanse restaurants waar wij heerlijk hebben gegeten voor zeer lagen prijzen. Dit hotel zal ik zeker weer kiezen als ik naar Rome ga.

1 tip over Hotel Idea Roma Z3

• CW, 14-02-2014

Supermarkt aan de overkant van het hotel blijkt praktisch. Rijdt u met bus 508 vanaf metrostation ponte mammelo op het stopknopje drukken net nadat u de snelweg/viaduct over gegaan bent. Staat u op de juiste uitstap halte. Vandaar ziet u de supermarkt liggen (AUCHAN), kan niet missen.

1 vraag over Hotel Idea Roma Z3

• mijntje, 13-07-2014

wie weet

wij hebben dit hotel geboekt via vakantieveilingen, weet iemand hoelang het duurt tot je bij het vaticaanstad en bij de trevifontijn bent..wat is de reistijd vanaf het hotel hiernaar toe en welke opties zijn er om daar te komen?

graag uw reactie, bij voorbaat dank.

Natasja, 04-11-2014

Hallo Mijntje, mijn vraag aan jou is of jullie al in dit hotel zijn geweest ? Zo ja, hoe heb je dit ervaren..

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats