ItaliëLazio (Latium)RomeHotels RomeHotel Holiday Inn Rome - Eur Parco dei Medici

Hotel Holiday Inn Rome - Eur Parco dei Medici

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Holiday Inn Rome - Eur Parco dei Medici voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 8 reviews

6.8VoldoendeScore uit 8 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

8 Reviews over Holiday Inn Rome - Eur Parco dei Medici

• 6HV06-12-2013

typisch zakenhotel

Niet echt inspirerend hotel, ligt midden in kantoorwijk. Kamers zijn ruim en modern ingericht, maar op zijn Italiaans mankeert er wel het een en ander: gat in douchkop, losliggende plafondplaten, stopcontacten die je zo uit de muur trekt. Geluidsisolatie ook matig. Kamerprijs is netjes, maar voor de rest worden zeer hoge prijzen gerekend. Wifi 7 euro/dag, standaard ontbijt 15 euro, restaurant is matig en duur. Blikje bier uit minibar v/a 5.50 euro. Personeel lijkt niet echt gemotiveerd, maar service is verder prima. Buitenzwembad ziet er mooi uit maar is in het najaar/winter gesloten. Hotel ligt dicht bij station en makkelijk bereikbaar v/a vliegveld Fiumicino. Ook praktisch om met de trein naar centrum te gaan. Verder is er een shuttle service.

• 6philip25106-10-2011

Een groot hotel in een kantorenwijk zonder sfeer

7 verdiepingen tellende hotel met beperkte faciliteiten. Het zwembad is alleen open rond lente-zomer, de fitnessruimte stelt weinig voor (net als de sauna die in dezelfde ruimte staat). Ontstress ruimte is een omgebouwde vergaderkamer waarbij men met redelijk succes een ontspannen sfeer heeft gecreeerd. Het personeel kon redelijk engels, het restaurant is te duur en het ontbijt biedt ook maar beperkte keuze en matige kwaliteit. Conclusie: typisch zakenhotel waarbij je niet langer dan een dag dient te verblijven.

• 9Princess28-08-2011

Super hotel!

Verbleef in dit hotel in september 2010, tijdens een 6daagse stedentrip. Echt een heerlijk hotel; het mag misschien een simpele zwembad zijn, maar het gaat er om dat je even kan afkoelen. Op de gang hadden wij een ijsblokjes machine, erg handig. Als je het aangeeft bij de receptie, kan je gratis gebruik maken van het fitness centrum. Niet erg groot, maar dat was voor ons geen probleem. Tevens is er een bus service van/naar de luchthaven/centrum. Het is een ideaal hotel voor een stedentrip.

• 7Peter21-07-2011

Zakelijk

Vanwege internationale vergadering tijdens mijn vakantie hier paar dagen verbleven. Groot hotel, combinatie zakenmensen (dicht bij vliegveld) en touristen uit alle windstreken. Prima ontbijt, wel prijzig, met een gerant die het baasje speelt over de met name vrouwelijke diensters. Zwembad was ivm warmte erg prettig. Gebruik gemaakt van shuttlebus naar stad, maar die gaat niet zo vaak. Met de trein (op 10 minuten lopen) ca 3x per uur naar centrum, wel 1x overstappen.

• 10Filip Raes17-07-2011

De moeite waard!

Ondanks dat het hotel wat buiten het centrum ligt is het zeker de moeite om daar te verblijven. Het hotel voorziet op regelmatige tijdstippen een shuttel service naar het hart van Rome en terug naar het hotel. Zonder zorgen ben je in het centrum en kan je alles bezoeken tijdens je verblijf. Personeel is zeer behulpzaam en is bereidt om samen te kijken op je stadsplannetje om je zorgeloos de stad in te loodsen. Het ontbijt s' morgens is een pareltje van lekker eten, met zeer lekkere koffie. Ook de kamers zijn netjes en de kamermeisjes zorgen er voor dat je kamer iedere dag netjes blijft. Ik was daar met twee tieners en die hebben zich op geen enkel moment verveeld. Samen de stad verkennen en nadien in het zwembad van het hotel. Ik kan ierder aanraden : ga je naar Rome dan is dit hotel een aanrader om te doen.

• 8Mirjam25-08-2010

Mooi hotel

Mooi hotel, mooie kamers (iets gehorig als er luidruchtige mensen naast je zitten), heerlijk ontbijt (lekker veel vers fruit), mooi zwembad met strenge badmeesters (niet duiken niet springen niet spetteren). Vlakbij het treinstation, ben je met de trein en metro (als er niet ineens wordt gestaakt) in een minuut of 20 in het centrum van Rome.

• 5Wendy06-08-2010

Tegenvaller! Stoffige boel!

Het Holiday Inn parco dei Medici viel erg tegen. De eerste 5 minuten stond er al een luid schreeuwende badjuf voor onze neus, je mag niet duiken en niet in het zwembad springen! Dit werd niet bepaald vriendelijk mede gedeeld, schrok me een ongeluk. Super vreemd aangezien we deze accommodatie uit de gezinsbrochuren van touroperator uit hadden, dan verwacht je niet dat de kinderen alleen maar baantjes mogen trekken. De rest van het hotel personeel was evenmin vriendelijk (ronduit snauwerig) en bovendien lui. Onderling stonden ze ook alleen maar te ruzieen. De kamers waren verschrikkelijk stoffig en de vloerbedekking erg vies. De bedden sliepen prima en we hebben ons in Rome ook zeker wel vermaakt maar we gingen niet van harte terug naar het hotel s avonds. De herrie in het hotel was ook een groot nadeel! Super gehorig!

• 3Wendy06-08-2010

onbeleefd personeel en stoffige kamers.

Het H. I. hotel parco d. Medici was een enorme tegenvaller. Binnen 5 min stond er een hysterisch schreeuwende badjuf tegen de kinderen te brullen. Je mag in het zwembad niet duiken en niet springen en dat werd niet voorzichtig verteld maar krijsend. Fijn als dergelijke accomodatie in een reisgids staat als Oad/Vrij uit, dan verwacht je een gezins accomodatie maar dit vond ik ongeschikt voor kinderen. De kamers waren vreselijk stoffig en de vloerbedekking erg vies. Het personeel snauwde en maakte ruzie met elkaar.(4)

Hotel Holiday Inn Rome - Eur Parco dei Medici info

• KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij