Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag23°9°
Bed and Breakfast Hip Suites

We hebben een aantal aanbieders voor Hip Suites voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Hip Suites in het Nederlands

Goede Keuze

Klx3
4-5-2012

Centraal gelegen in Trastevere op 25 meter afstand van Piaza Santa Maria (Trastevere). Veel terrassen en restaurants bij de hand. De medewerkers geven goede tips waar je kunt eten. Wij hadden appartement op begane grond. Mooie ruime kamer met keukentje en apart gelegen extra bed (bij keuken gedeelte). Je moest daar voor klimmen op een soort van trap (drie grote treden brengen je naar een hoogslaper). Niet aan te bevelen voor mensen die niet goed ter been zijn. Badkamer was eigenlijk enige dat iets tegenviel en dan met name de douche. Kleine douchebak ( schat 90x70cm) waarin het water slecht wegliep. Het (Italiaanse) ontbijt (1 croissant/1 jus/1 koffie) nuttig je bij een van de barretjes in de directe omgeving. Houdt er rekening mee dat je in een populaire omgeving zit. Dus kan druk zijn. Wij hoorden tot circa 12 uur de keuken van het aangrenzende restaurant. Voor ons geen probleem. De rest van de kamers liggen op 1e verdieping en ik weet niet hoe het daar met geluid is. Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

Luxe voor een zeer goede prijs.

Larissa
12-3-2012

Heel mooi complex, met hele mooi luxe kamers. Ontzettend schoon. Het enige nadeel is dat de kamers erg gehorig zijn. Laptop met internet op de kamer. Heel vriendelijk personeel. Het ontbijt vind bij restaurantjes in de stad plaats. Naar mijn mening heel leuk. Je kunt dan alleen kiezen uit zoete broodjes. Voor niet iedereen weggelegd op de vroege morgen.

Gereisd met partner in Mon Mar 05 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bed and Breakfast info

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Hip Suites in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Hip Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.