Hotel Hiberia

Meer hotelinfo

17 reviews over Hotel Hiberia

• 7Anna-Marie30-05-2011

Super centraal

Net vier nachten bij Hotel Hiberia geweest. Erg leuk, schoon hotel, vriendelijk personeel. De kamer die wij hadden was wel erg klein. De badkamer was ook klein, vooral de douche. Daar kon je je bijna niet keren zonder tegen de deuren aan te stoten. De ligging van het hotel is echter perfect! We hebben alles lopend kunnen doen en dat vind ik dan net zo belangrijk.

• 8Werner28-05-2011

Prima hotel centraal in Rome

Prima hotel dicht bij het centrum. Kamer met een goed stevig bed, dat voor Italiaanse begrip ruim is. Badkamer verzorgd. Vanaf 4e verdieping mooi uitzicht over Rome. Redelijk royaal ontbijtbuffet (incl. spek/eieren). Nadeel is de vrij luidruchtige airco op de kamer, die wij niet echt nodig hadden omdat het met open ramen koel genoeg was. Ander nadeel kan de oude lift zijn (ervaring op zich!), die het soms niet doet.

Alles bij elkaar zeker een hotel om naar terug te keren!

• 9NN07-09-2010

Heel erg goed!!

Ik ben net terug gekomen ,en heb een super leuke tijd gehad. Ik heb al veel hotels gezien,maar deze was echt top. Het begon al bij aankomst ,de mannen van de receptie wisten direct wie ik was en dus net zo persoonlijk.Ze waren erg behulpzaam!!De kamer was schoon,netjes en lekker fris. Het bed en de badkamer waren ook goed.

En de ligging van het hotel top!!Helemaal geen bus of taxi nodig. Ik ga binnenkort weer naar dit hotel!!

Met vrienden

• 8Liesbeth23-02-2009

Volgende keer weer!

Bij aankomst bleek het hotel vol, ondanks boeking, dit werd keurig opgelost: taxi naar ander hotel, volgende dag zijn onze tassen weer terug gebracht, die stonden al op onze kamer! De kamer was prima, klein maar verzorgd. Jammer dat er af en toe een rioollucht uit de badkamer kwam. Ontbijt was prima, al moet je niet te laat gaan, als je voor 9 uur gaat is alles er nog en is alles nog vers en de eieren nog warm! Locatie is echt top, de trevi-fontein is op 5 min afstand, alles is aan te lopen, ook het Vaticaan, dat het verste weg ligt van de grote bezienswaardigheden. Dit was ongeveer een half uur lopen. Wij hebben een topvakantie gehad, en gaan we weer eens terug naar Rome, dan maakt hotel Hiberia weer een goede kans!

• 8Dennis en Karine09-05-2008

Het hotel ligt midden in het centrum, waardoor eigenlijk alle monumenten goed te voet te bereiken zijn (alleen Vaticaanstad met de bus gedaan na al 2 dagen gelopen te hebben, maar is ook lopend wel te doen). Ook ligt het hotel op redelijke afstand van station Termini.

De service van het hotel is goed en de kamer en badkamer zien er verzorgd uit. De kamer is niet heel groot, maar zeker groot genoeg. Het bed lag prima!

Het ontbijt was ook goed: voldoende keus in brood, beleg en drank.

Nadeel was dat wij op de 4e verdieping van het hotel sliepen, en de (inderdaad sterk verouderde) lift het niet altijd deed. Niet prettig om na een halve dag reizen met je koffers 4 verdiepingen omhoog te moeten...

• 8annemarie30-03-2008

we zijn gisteren terug gekomen van dit hotel.

de service was super kamer was eenvoudig,wel een goed bed.

badkamer was ook eenvoudig douche deed het goed.

ontbijt was goed,brood om te roosteren,harde en zacht broodje,kaas,ham en nog een soort worst. jam,cake en taart. ook zoete croisants en chocolade broodjes. beschuit en crackers,voldoende keus dus.

hele centrale ligging. hop on hop off tour gedaan ideaal om rome te verkennen.

Anders

• 7Collyns Monique10-05-2007

Eenvoudig,netjes, mooie badkamer,verouderde lift(maar hij werkt)Vooral de ligging(op wandelafstand van alle monumenten)is fijn en als je de bus "Hop-on-hop-off" gebruikt (met halte vlakbij het hotel) ben je in een wip rond Rome ! Vanuit ons kamerraam (4de verd.) keken we over Rome. Geen luxe maar gewoon zeer goed.

Anders

0 tips over Hotel Hiberia