Hotel Hiberia

Meer hotelinfo

17 reviews over Hotel Hiberia

• 2017
    10Nelis12-05-2017

Erg fijn om hier te zijn

Wij hadden een exursie erg vroeg voor het ontbijt ze hadden voor ons wat gehaald

• Oude reviews

8magritha26-02-2013

Super vriendelijk en buitengewoon centraal!

Wij zijn vijf dagen in dit hotel geweest, het is geen luxe hotel maar het is wel een goed hotel. We werden heel erg vriendelijk ontvangen. De mensen aan de receptie zijn super vriendelijk en helpen je echt met alles! Het hotel ligt op ongeveer 15 minuten loopafstand van het station, een wandeling die gemakkelijk te doen is. De afstand naar het Colloseum is ook ongeveer een kwartiertje lopen. Eigenlijk is alles te lopen. De kamers zijn super schoon ook het sanitair is zeer schoon, het enige nadeel is dat het wel wat gehorig is. Het ontbijt is eenvoudig maar zeker goed! Wij hebben niet in het hotel gedineerd omdat we steeds onderweg hebben gegeten dus daar kan ik niets over zeggen. Het hotel heeft een eigen taxi service. Wij hebben de taxi naar de luchthaven genomen op de terug weg. We werden keurig afgezet bij de goede vertrekhal! Kortom wij zijn heel goed te spreken over dit zeer voordelige hotel!

• 0henni09-03-2012

lekker centraal

prettig hotel , ontbijt was goed. Alleen moet je wel de ramen (dubbelglas) dichthouden, midden in Rome dus veel lawaai. Maar wel zo makkelijk dat alles op loop afstand zit

• 9NN07-09-2010

Heel erg goed!!

Ik ben net terug gekomen ,en heb een super leuke tijd gehad. Ik heb al veel hotels gezien,maar deze was echt top. Het begon al bij aankomst ,de mannen van de receptie wisten direct wie ik was en dus net zo persoonlijk.Ze waren erg behulpzaam!!De kamer was schoon,netjes en lekker fris. Het bed en de badkamer waren ook goed.

En de ligging van het hotel top!!Helemaal geen bus of taxi nodig. Ik ga binnenkort weer naar dit hotel!!

0 tips over Hotel Hiberia

0 vragen over Hotel Hiberia