Hotel Hiberia

Meer hotelinfo

17 reviews over Hotel Hiberia

• 2018
    8Rob30-01-2018

Leuk sfeervol hotel. Zeer goed gelegen in centrum. Alles op loopafstand.

• 2017
    9Guido13-09-2017

Top accommodatie

Zeer leuk hotel. Gedateerd maar netjes. Fijn bed. Redelijk ontbijt. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Iedere dag schone handdoeken en opnieuw bed verschoond. Bagage wordt naar de kamer gebracht. Enige nadeel is de gehorige kamer. Niet leuk als je midden in de nacht gewekt wordt door buren die thuiskomen en de dag nog even doornemen.

• Oude reviews

10ronaldgaby29-01-2016

geweldig hotel, alles was goed

Centrale ligging tussen Trevi en Monument Victor Emanuel. Vriendelijk personeel, goed ontbijt. In de avond wordt de ontbijtzaal een restaurant waar je goed en betaalbaar kunt eten. Fatsoenlijke porties. Zeer schoon, elke dag nieuwe handdoeken. Badkamer met jacuzzi. Heerlijke harde bedden. Zouden we Rome nogmaals bezoeken gaan we hier zeker terug.

• 9P23-08-2015

Centrale ligging en toch rustig

Goed stadsdeel,authentieke lift en tevens gebouw.goede service.ontbijt kan wat beter maar is voldoende

• 8Jacques janssen14-03-2012

prima hotel

Hotel is goed gelegen en alles is te voet berijkbaar, maar met de plattegrond kan je nog wel eens een verkeerde route nemen, dan is het heuvel op en daarna weer af, neem hop-on bus en verken rome, dan blijkt dat alles dichterbij ligt dan het lijkt. Hotel ligt aan een doorgaande weg en slapen is moeilijk met het raam open, ontbijt is prima en de kamers netjes, over de service niks te klagen, als je moegestreden teruggaat naar je hotel, pak het terrasje op het pleintje, de prijzen zijn daar redelijker dan in de rest van de stad. Leuke vakantie gehad en veel gezien.

• 7Anna-Marie30-05-2011

Super centraal

Net vier nachten bij Hotel Hiberia geweest. Erg leuk, schoon hotel, vriendelijk personeel. De kamer die wij hadden was wel erg klein. De badkamer was ook klein, vooral de douche. Daar kon je je bijna niet keren zonder tegen de deuren aan te stoten. De ligging van het hotel is echter perfect! We hebben alles lopend kunnen doen en dat vind ik dan net zo belangrijk.

• 8Werner28-05-2011

Prima hotel centraal in Rome

Prima hotel dicht bij het centrum. Kamer met een goed stevig bed, dat voor Italiaanse begrip ruim is. Badkamer verzorgd. Vanaf 4e verdieping mooi uitzicht over Rome. Redelijk royaal ontbijtbuffet (incl. spek/eieren). Nadeel is de vrij luidruchtige airco op de kamer, die wij niet echt nodig hadden omdat het met open ramen koel genoeg was. Ander nadeel kan de oude lift zijn (ervaring op zich!), die het soms niet doet.

Alles bij elkaar zeker een hotel om naar terug te keren!

• 8Liesbeth23-02-2009

Volgende keer weer!

Bij aankomst bleek het hotel vol, ondanks boeking, dit werd keurig opgelost: taxi naar ander hotel, volgende dag zijn onze tassen weer terug gebracht, die stonden al op onze kamer! De kamer was prima, klein maar verzorgd. Jammer dat er af en toe een rioollucht uit de badkamer kwam. Ontbijt was prima, al moet je niet te laat gaan, als je voor 9 uur gaat is alles er nog en is alles nog vers en de eieren nog warm! Locatie is echt top, de trevi-fontein is op 5 min afstand, alles is aan te lopen, ook het Vaticaan, dat het verste weg ligt van de grote bezienswaardigheden. Dit was ongeveer een half uur lopen. Wij hebben een topvakantie gehad, en gaan we weer eens terug naar Rome, dan maakt hotel Hiberia weer een goede kans!

• 8Dennis en Karine09-05-2008

Het hotel ligt midden in het centrum, waardoor eigenlijk alle monumenten goed te voet te bereiken zijn (alleen Vaticaanstad met de bus gedaan na al 2 dagen gelopen te hebben, maar is ook lopend wel te doen). Ook ligt het hotel op redelijke afstand van station Termini.

De service van het hotel is goed en de kamer en badkamer zien er verzorgd uit. De kamer is niet heel groot, maar zeker groot genoeg. Het bed lag prima!

Het ontbijt was ook goed: voldoende keus in brood, beleg en drank.

Nadeel was dat wij op de 4e verdieping van het hotel sliepen, en de (inderdaad sterk verouderde) lift het niet altijd deed. Niet prettig om na een halve dag reizen met je koffers 4 verdiepingen omhoog te moeten...

0 tips over Hotel Hiberia

0 vragen over Hotel Hiberia