8,3

17 reviews over Hotel Hiberia in het Nederlands

Rob
30-1-2018

Leuk sfeervol hotel. Zeer goed gelegen in centrum. Alles op loopafstand.

Top accommodatie

Guido
13-9-2017

Zeer leuk hotel. Gedateerd maar netjes. Fijn bed. Redelijk ontbijt. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Iedere dag schone handdoeken en opnieuw bed verschoond. Bagage wordt naar de kamer gebracht. Enige nadeel is de gehorige kamer. Niet leuk als je midden in de nacht gewekt wordt door buren die thuiskomen en de dag nog even doornemen.

Erg fijn om hier te zijn

Nelis
12-5-2017

Wij hadden een exursie erg vroeg voor het ontbijt ze hadden voor ons wat gehaald

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Vakanties.nl

geweldig hotel, alles was goed

ronaldgaby
29-1-2016

Centrale ligging tussen Trevi en Monument Victor Emanuel. Vriendelijk personeel, goed ontbijt. In de avond wordt de ontbijtzaal een restaurant waar je goed en betaalbaar kunt eten. Fatsoenlijke porties. Zeer schoon, elke dag nieuwe handdoeken. Badkamer met jacuzzi. Heerlijke harde bedden. Zouden we Rome nogmaals bezoeken gaan we hier zeker terug.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Centrale ligging en toch rustig

P
23-8-2015

Goed stadsdeel,authentieke lift en tevens gebouw.goede service.ontbijt kan wat beter maar is voldoende

Gereisd Met partner in augustus 2015

Ideale ligging bezienswaardigheden

Centraal gelegen hotel
6-7-2015

Hotel ligt op 5min stappen van Trevifontein en 15min van Colosseum/Forum romanum. Ook Vaticaanstad is prima te voet te doen. Vriendelijk onthaal en nette kamers maar wel luidruchtige airco. Ontbijt is uitgebreid maar kan beter, drank wordt geserveerd in plastic bekers en koffie is niet te drinken. Qua ligging is dit een super hotel!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Zeer goed hotel

Luuk Martens
30-8-2013

Vriendelijk en behulpzaam personeel, mijn koffers werden zelfs naar mijn kamer gebracht

Gereisd Alleenreizend in augustus 2013

Super vriendelijk en buitengewoon centraal!

magritha
26-2-2013

Wij zijn vijf dagen in dit hotel geweest, het is geen luxe hotel maar het is wel een goed hotel. We werden heel erg vriendelijk ontvangen. De mensen aan de receptie zijn super vriendelijk en helpen je echt met alles! Het hotel ligt op ongeveer 15 minuten loopafstand van het station, een wandeling die gemakkelijk te doen is. De afstand naar het Colloseum is ook ongeveer een kwartiertje lopen. Eigenlijk is alles te lopen. De kamers zijn super schoon ook het sanitair is zeer schoon, het enige nadeel is dat het wel wat gehorig is. Het ontbijt is eenvoudig maar zeker goed! Wij hebben niet in het hotel gedineerd omdat we steeds onderweg hebben gegeten dus daar kan ik niets over zeggen. Het hotel heeft een eigen taxi service. Wij hebben de taxi naar de luchthaven genomen op de terug weg. We werden keurig afgezet bij de goede vertrekhal! Kortom wij zijn heel goed te spreken over dit zeer voordelige hotel!

Gereisd Met vrienden in februari 2013

prima hotel

Jacques janssen
14-3-2012

Hotel is goed gelegen en alles is te voet berijkbaar, maar met de plattegrond kan je nog wel eens een verkeerde route nemen, dan is het heuvel op en daarna weer af, neem hop-on bus en verken rome, dan blijkt dat alles dichterbij ligt dan het lijkt. Hotel ligt aan een doorgaande weg en slapen is moeilijk met het raam open, ontbijt is prima en de kamers netjes, over de service niks te klagen, als je moegestreden teruggaat naar je hotel, pak het terrasje op het pleintje, de prijzen zijn daar redelijker dan in de rest van de stad. Leuke vakantie gehad en veel gezien.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

lekker centraal

henni
Fri Mar 09 2012 23:30:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prettig hotel , ontbijt was goed. Alleen moet je wel de ramen (dubbelglas) dichthouden, midden in Rome dus veel lawaai. Maar wel zo makkelijk dat alles op loop afstand zit

Gereisd Met vrienden in maart 2012

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hiberia in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hiberia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.