Camping Happy Village & Camping

Camping Happy Village & Camping

4 tips over Camping Happy Village & Camping

Chris de Haan, 29-9-2014
Wij hadden de Vatican & Rome card aangeschaft 90 euro pp. Makkelijk, nergens in de rij , alle openbaarvervoer incl. hop on hop off Vaticaans museum, Sixtijnse kapel , St. Pieter , Collosseum en andere bezienswaardigheden .
ger en hanneke, 1-6-2014
Weekkaart OV Rome kost slechts € 24, te koop op station Prima Porta. Zorg wel voor contant geld.
Steffan Baas, 12-9-2013

Met de auto parkeren in Rome is prima te doen. (+-20 min vanaf camping). Parkeer je auto in de Saba parkeer garage bij Villa Borghese. Deze parkeer garage is gecombineerd met het metro station Spagna (spaanse trappen) waarmee je makkelijk de hele stad door kan. (parkeer garage staat pas aangegeven als je er bijna voorbij bent).

Parkeren 18 euro per dag, metro 6 euro per dag per persoon.

We hebben een aantal aanbieders voor Happy Village & Camping voor je op een rij gezet:

reebeen, 22-9-2012

Koop op zondag niet de broodjes in het restaurant/kampwinkel want die zijn van gisteren!

Parkeer je auto eventueel bij Saxa Rubra maar houdt rekening met het dieven gilde. Terug ben je dan minder afhankelijk van het campingbusje.

Rome is en blijft een geweldige stad!