Waardeloze ervaring!! Wat een teleurstelling!

Camping Happy Village & Camping ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Angélique

Waardeloze ervaring!! Wat een teleurstelling!

Angélique
8-6-2018

Een week Italie; Pisa, Florence en Rome. Had vertrouwen in Happy Village na lezen revieuw's. Helaas! 1e en 2e camping waren super, voor exact dezelfde prijs p. n. Bij aankomst vriendelijk bij de receptie, kregen sleutel caravan nr 1. Buitenkant redelijk, binnen erg oud! Smoezelige bank vol vlekken. TV stuk. Overal dode vliegen, en bloedvlekken op muur. Gasfornuis zonder lucifers, niet te koop in winkel. Geen verduistering in woongedeelte, geen keukengerei, geen wasrek/lijn, alles hing aan deuren, vieze muffe lucht in kastjes, oude bedden met spiraal.

Vieze doucheruimte vol schimmel, wc liep door, geen toiletpapier. Vreselijke kattenurine/poep lucht rond caravan, heel veel vliegen, buiten zitten onmogelijk. Tuinmeubels vies, wie ging dat schoon maken? Opgelicht in winkeltje 1e ochtend met brood kopen. En camping telefonisch niet bereikbaar, ook niet in noodgevallen. Bij vertrek 's nachts zat de bewaker in zijn stoel te slapen.