Géén boekingskosten
ItaliëLazio (Latium)RomeCampings RomeCamping Happy Village & Camping

Camping Happy Village & Camping

ItaliëLazio (Latium)Rome

We hebben de beste aanbieders voor Camping Happy Village & Camping voor je op een rij gezet:

4.9MatigScore uit 54 reviews

Meer camping info

54 Reviews over Happy Village & Camping

• 3Badeendje24-05-2022

Tegenvaller

De plaatsen op de camping zijn erg klein, we hadden geluk dat het niet druk was zodat de auto op de plaats ernaast kon. Camper kan wel als je luifel niet te diep is. Er is voldoende sanitair maar de staat van onderhoud is zeer slecht. Er waren maar 2 wc's met bril. In het weekend werd er niet schoongemaakt. Ze waren bruin van de kalk. Geen wc papier wat ik niet zo een groot probleem vond. De waterstraal in de douche was top, maar je kleren worden helemaal nat. Het shuttlebusje naar het station was super, binnen 10 min op het station en 20 min later midden in Rome. Over het restaurant waren wij niet tevreden. We wilden graag pizza op onze 1ste dag, helaas hadden ze niet. Pizzeria hebben we niet gevonden op de camping, staat wel op de website. Personeel bij het restaurant was niet vriendelijk tegen ons. Zwembad niet open op 1 mei, ze begonnen 29 april pas met schilderen. Alex bij de receptie is wel super aardig.

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 9Jacco Bijpost05-08-2020

Heerlijk

Heerlijke camping die nu heel rustig was door de angst voor Corona. Sanitair schoon, goed restaurant, vriendelijk personeel en een makkelijke shuttle bus naar het station. Binnen een half uur in het centrum van Rome.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Alex18-06-2019

LINDISIMO

Me ha gustado todo de este campamento!!! Teniamos una reserva de tres dias pero al final nos quedamos seis. Es muy facil llegar a Roma porque hay un servicio gratuito de bus que lleva a la estacion del tren de Prima Porta y luego en 20 minutos se llega al centro de Roma. El bungalow comfort tenia aire condicionado y estaba muy limpio. Receptionistas muy simpaticos y wifi gratuito y picinas muy lindas y perfectas para estar frescos de regreso de Roma. Restaurante muy bueno!! Lo recomendamos y esperemos volver muy pronto. Saludos a todos los que trabajan alli.

• 10Caterina17-02-2019

NATURE IN ROME!!!!

I went in this amazing village with a group of friends of mine. I've never tought that I have could been so comfortable in a such caotic city like Rome and that I could had relaxing and visiting the eternal city in the mean time. Thanks to the navetta service that brought us to Rome we saw this beatiful city but we also relaxed in the village's piscina and eat typical products in the village's restaurant. We had such a great time there and I can't wait to come back in this wonderful place!

• 10cesare04-02-2019

Oasi in citta'

le piazzole sono con prato e ghiaia, a volte hanno la possibiltà di parcheggio vicino alla roulotte. Servizi igienici molto puliti, alberato e con molto verde. Market con ristorante pizzeria di ottima qualità . Il due veri punti di forza sono la vicinanza a Roma però immersi nel verde... con il bus navetta che gratuitamente ti accompagna alla vicina stazione di Prima Porta.... ed in fine la splendida piscina ..lo consiglio

• 10Tati01-02-2019

In giardino a Roma

Immerso nel verde a pochi passi da Roma .. ben servito dal bus navetta che gratuitamente porta alla vicina stazione di prima porta . Servizi igienici pulitissimi con lavandeia e asciugatrici a gettone . Personale gentile e disponibile a soddisfare tutte le richieste .... che dire ritorneremo sicuramente

• 8Anita26-07-2018

Mooie uitvalsbasis om Rome te bezoeken

Schaduwrijke camping met niet al te grote plaatsen. Sanitair wat gedateerd. Veel wc's en douches. We hebben geen gebruik gemaakt van de shuttlebus, hebben de auto zelf in Punta Rome neergezet. Vriendelijk personeel dat goed engels spreekt. Fijn zwembad

• 3Angélique08-06-2018

Waardeloze ervaring!! Wat een teleurstelling!

Een week Italie; Pisa, Florence en Rome. Had vertrouwen in Happy Village na lezen revieuw's. Helaas! 1e en 2e camping waren super, voor exact dezelfde prijs p. n. Bij aankomst vriendelijk bij de receptie, kregen sleutel caravan nr 1. Buitenkant redelijk, binnen erg oud! Smoezelige bank vol vlekken. TV stuk. Overal dode vliegen, en bloedvlekken op muur. Gasfornuis zonder lucifers, niet te koop in winkel. Geen verduistering in woongedeelte, geen keukengerei, geen wasrek/lijn, alles hing aan deuren, vieze muffe lucht in kastjes, oude bedden met spiraal. Vieze doucheruimte vol schimmel, wc liep door, geen toiletpapier. Vreselijke kattenurine/poep lucht rond caravan, heel veel vliegen, buiten zitten onmogelijk. Tuinmeubels vies, wie ging dat schoon maken? Opgelicht in winkeltje 1e ochtend met brood kopen. En camping telefonisch niet bereikbaar, ook niet in noodgevallen. Bij vertrek 's nachts zat de bewaker in zijn stoel te slapen.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 8Yara29-08-2017

Super!

Heerlijke dagen gehad op deze camping. Het is een mooie, schone camping met een zwembad er bij. Bij de receptie spreken ze goed Engels en helpen ze je graag. Wc + douches zijn schoon en netjes. De camping licht dicht bij het centrum van Rome, als je met het (gratis) shuttlebusje mee gaat naar het station ben je binnen +/- 20min in hartje Rome.

• 8Eetgelegenheden
  • 5Harrie Jansen25-04-2017

Niet wat ik had verwacht

De camping is gelegen op een rustig plek aan de noordkant van Rome. De shuttle service is erg goed te nomen. De plaatsen zijn ruim en toen wij daar waren hadden we de plaats voor het uitkiezen. De toilet/douche faciliteiten zijn gedateerd te noemen en wat het schoonmaken betreft hebben wij gedurende ons verblijf niet gezien of gemerkt dat de toiletten/douches zijn schoongemaakt. Kapotte toiletbrillen en plukken haren die er dagen later nog lagen. Restaurant is goed, maar bediening mag wat vriendelijker. Mooie zwembaden, schone omgeving bij het zwembad met mooie uitzichten. De muziek bij het bad mag wat zachter, slapen/rusten was er niet bij. De "supermarkt" was nog niet helemaal voorzien van een ruim assortiment, maar dat had waarschijnlijk met het vroege tijdstip te maken.

• 7Eetgelegenheden

Het complex

• Totaal aantal kamers72

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

• LoungeBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)