Tijdelijk €25 aanbetaling

Happy Village & Camping

We hebben de beste aanbieders voor Camping Happy Village & Camping voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 57 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

57 Reviews over Happy Village & Camping

• 8B427-08-2022

Leuke camping om Rome te bezoeken.

Leuke en charmante camping met prima sanitair. We hebben deze camping bezocht om Rome te zien. Echt een prima uitvalsbasis! Vanaf de camping gaat er een pendelbusje naar een OV station. hier hebben wij geen gebruik van gemaakt en hebben de auto in Rome zelf neergezet bij het centraal station. Ook prima te doen. Het is een echte terrassen camping met bovenin het fijne zwembad met aangrenzend het even zo leuke restaurant. de palmbomen laten je denken dat je in een tropisch oord bent. We hebben het er erg fijn gehad. Ga hier niet voor lange tijd staan, want het is een echte doorreis camping.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 6Natasja20-07-2022

Prima uitvalsbasis voor Rome

Wij reizen met een camper en konden zelf een plek uitzoeken op een van de terrassen. In de pitches paste de camper niet (te lang) dus dwars langs de rand gezet, wat prima te doen is.

Sanitair is ronduit triest. Slechts 2 toiletten met bril en je mag je afvragen of er überhaupt ooit schoongemaakt wordt, met alle haren in de douches en wasbakken.

Zwembad is prima en het restaurant heeft een uitgebreide kaart, en alles is even lekker. Personeel in het restaurant spreekt slecht Engels, maar dat is ook wel weer grappig. Winkeltje heeft een beperkte keus en er was op de dagen dat wij er waren geen koel-product te krijgen.

Busje naar het station is top (hou de tijden in de gaten, zeker op de terugweg) en daardoor sta je binnen een uur bij bijv. het Colosseum of in Vaticaanstad.

• 1Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 6Michel03-07-2022

Had andere verwachtingen

Het was handig dat je dicht bij het station zat, 10 min. lopen, en een kwartiertje treinen, en je bent in het centrum. Erg kleine plaatsen, voor een luifel had je niet de ruimte, en we hadden verwacht na een dagje Rome in het zwembad kunnen plonzen, maar dit was er niet bij, het nieuwe zwembad, was nog niet klaar? Terwijl dit open zou zijn vanaf 1 juni, Hadden we dit van te voren geweten, hadden we een andere camping geboekt.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 3Badeendje24-05-2022

Tegenvaller

De plaatsen op de camping zijn erg klein, we hadden geluk dat het niet druk was zodat de auto op de plaats ernaast kon. Camper kan wel als je luifel niet te diep is. Er is voldoende sanitair maar de staat van onderhoud is zeer slecht. Er waren maar 2 wc's met bril. In het weekend werd er niet schoongemaakt. Ze waren bruin van de kalk. Geen wc papier wat ik niet zo een groot probleem vond. De waterstraal in de douche was top, maar je kleren worden helemaal nat. Het shuttlebusje naar het station was super, binnen 10 min op het station en 20 min later midden in Rome. Over het restaurant waren wij niet tevreden. We wilden graag pizza op onze 1ste dag, helaas hadden ze niet. Pizzeria hebben we niet gevonden op de camping, staat wel op de website. Personeel bij het restaurant was niet vriendelijk tegen ons. Zwembad niet open op 1 mei, ze begonnen 29 april pas met schilderen. Alex bij de receptie is wel super aardig.

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 9Jacco Bijpost05-08-2020

Heerlijk

Heerlijke camping die nu heel rustig was door de angst voor Corona. Sanitair schoon, goed restaurant, vriendelijk personeel en een makkelijke shuttle bus naar het station. Binnen een half uur in het centrum van Rome.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10Alex18-06-2019

LINDISIMO

Me ha gustado todo de este campamento!!! Teniamos una reserva de tres dias pero al final nos quedamos seis. Es muy facil llegar a Roma porque hay un servicio gratuito de bus que lleva a la estacion del tren de Prima Porta y luego en 20 minutos se llega al centro de Roma. El bungalow comfort tenia aire condicionado y estaba muy limpio. Receptionistas muy simpaticos y wifi gratuito y picinas muy lindas y perfectas para estar frescos de regreso de Roma. Restaurante muy bueno!! Lo recomendamos y esperemos volver muy pronto. Saludos a todos los que trabajan alli.

• 10Caterina17-02-2019

NATURE IN ROME!!!!

I went in this amazing village with a group of friends of mine. I've never tought that I have could been so comfortable in a such caotic city like Rome and that I could had relaxing and visiting the eternal city in the mean time. Thanks to the navetta service that brought us to Rome we saw this beatiful city but we also relaxed in the village's piscina and eat typical products in the village's restaurant. We had such a great time there and I can't wait to come back in this wonderful place!

• 10cesare04-02-2019

Oasi in citta'

le piazzole sono con prato e ghiaia, a volte hanno la possibiltà di parcheggio vicino alla roulotte. Servizi igienici molto puliti, alberato e con molto verde. Market con ristorante pizzeria di ottima qualità . Il due veri punti di forza sono la vicinanza a Roma però immersi nel verde... con il bus navetta che gratuitamente ti accompagna alla vicina stazione di Prima Porta.... ed in fine la splendida piscina ..lo consiglio

• 10Tati01-02-2019

In giardino a Roma

Immerso nel verde a pochi passi da Roma .. ben servito dal bus navetta che gratuitamente porta alla vicina stazione di prima porta . Servizi igienici pulitissimi con lavandeia e asciugatrici a gettone . Personale gentile e disponibile a soddisfare tutte le richieste .... che dire ritorneremo sicuramente

• 8Anita26-07-2018

Mooie uitvalsbasis om Rome te bezoeken

Schaduwrijke camping met niet al te grote plaatsen. Sanitair wat gedateerd. Veel wc's en douches. We hebben geen gebruik gemaakt van de shuttlebus, hebben de auto zelf in Punta Rome neergezet. Vriendelijk personeel dat goed engels spreekt. Fijn zwembad

• 8Staat v/h sanitair

Camping Happy Village & Camping info

Het complex

• Totaal aantal kamers72

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

• TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    1915 Via Prato della Corte 1915, I-00123