Reviews over Rome

Prima verblijf gehad.

Saskia,
    15-11-2018

Mooie prijs/kwaliteit verhouding. Erg schoon! Wel wat gehorige kamers.

Super!

Hermi,
    13-11-2018

Super voor onze citytrip. Prima kamer, heerlijk ontbijt, rustige ligging in een buurt waar je rustig s'avonds laat nog over straat kan en op 10 min. loopafstand van de metro. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeker een aanrader.

Simpel maar net hotel!

Petra,
    23-10-2018

Het was een Stedentrip met vrienden!

Gezellig Hotelletje, midden in Rome!

Timo,
    8-10-2018

Prima goedkoop en zeer schoon kleinschalig hotel. Vriendelijk personeel, eenvoudig maar goed ontbijt in een gezellige kleine ontbijtruimte. Handig centraal gelegen, naast station, met kofferservice, ideaal bij aankomst en vertrek! Twee prima Italiaanse restaurantjes om de hoek. Echt een aanrader👍.! Timo

Mooi hotel,

Sonia,
    31-8-2018

Mooi schoon hotel met vriendelijk personeel. Ligging is slecht. Bussen zijn goedkoop maar vol,taxi is duur(15€ voor een enkeltje naar piazza venetia) in de buurt is een winkelstraat maar van 12-16 zijn alle winkels gesloten. Eten in het hotel is goed maar prijzig.ontbijt lijkt veel maar veel hetzelfde. Als je €20 p.p voor een ontbijt betaald verwacht je wel dat ze een omeletten voor je bakken ofzo... zwembad is mooi maar te weinig ligplekken.

H10 Guest Services, Yield , 16-9-2018

Dear Sonia,

first of all we would like to thank you for choosing H10 Roma Città and fro your review. We are glad you had a nice experience with us and we take note of your suggestions in order to improve our service.

We hope to welcome you back for your next trip in Rome.

Best regards