Hotel H10 Roma Citta

82 reviews over Hotel H10 Roma Citta in het Nederlands

Modern maar prijzig

Gideon Markus
29-8-2017

Fantastische kamers en uitgebreid ontbijt.

Het avondeten was te duur voor het geen je kreeg aangeboden.

prima schoon hotel

Vincent
15-8-2017

Het is een mooi Hotel. Kamer zijn keurig en schoon, perfect!

Bediening in het hotel is werkelijk top. Gezellige bar mooi restaurant en fijne zithoek.

Kamers zijn wel iets rumoerig je hoort de buren, tevens soms lawaai v/h terras beneden in de nacht, zou betere toezicht op kunnen. Ook op het zwembad zou betere toezicht kunnen zijn daar hangt wel een regelement maar daar werd dan ook wel elke regel van overtreden, hier zijn natuurlijk de gasten zelf bij. Zwembad is keurig en fijn na een dagje warm Rome.

Shuttle bus bestaat niet meer, dit gaat nu per taxi, ticket is €9,- sterk verhoogd daar het in Januari nog €6,- was. Taxi chauffeurs waren niet klant vriendelijk als je terug wilde naar het Hotel en je liet het ticket zien maar ze reden wel gewoon. Openbaar vervoer om de hoek net als de grote winkelstraat waar alles te halen en te verkrijgen is.

Wandelen is ook goed te doen langs de Tiber zo'n 4 á 5 km tot hartje centrum.

Er is tussen het hotel en centrum ook heel veel te zien.

Restaurant Retro is overgenomen door de buren en heet Maniero, prima restaurant voor lekker Italiaans eten, en inderdaad (tipgever bedankt) wat en geweldig lekker Italiaans ijs haal je bij Gelati- Mozzarella een absolute aanrader.

Goede bedden en goed ontbijt

Bo
7-7-2017

Goed hotel, ligt wel buiten het centrum maar dat wisten we op voorhand. Voor 1,5eu kan je dan met een overvolle bus(als sardientjes op elkaar)er naar toe. En anders via het hotel een taxi aan 9euro. Rond het hotel wel veel armoede gezien..ook heel veel zwerfvuil..Was best triest en zette wel een domper op het vakantiegevoel. Mooi zwembad op het dak maar een ligstoel is moeilijk te bemachtigen. Hou er ook rekening mee als je niet over de juiste creditcard beschikt je 100eu borg cash moet betalen bij het inchecken! En bij het uitchecken 6eu/nacht en per pers. citytaks moet betalen !

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Roma Citta voor je op een rij gezet:

Perfecte ligging van het hotel ten opzichte van alle vormen van openbaar vervoer, je kan alle kanten van Rome bekijken.

Voor leuke restaurantjes moet je iets verder lopen.

Fantastisch!

Nathalie
10-5-2017

Mooi hotel, in een wat minder mooie ligging. Ontbijt was prima, en we hadden we hadden een heerlijk verblijf. We hebben echt genoten hier!

Goed hotel buiten het centrum van Rome

Philip
8-5-2017

Goed, modern hotel buiten het centrum van Rome.

Ligt wel een beetje afgelegen in desolate omgeving.

Taxirit (9€ enkel) is mogelijk om de 5km te overbruggen.

Openbaar vervoer in de buurt, steeds heel druk.

Mooie en nette kamers voorzien van alle comfort.

Goed en ruim ontbijtbuffet met keuze voor ieder.

Wij zijn 's avonds 1x blijven dineren in het hotel. De bediening was chaotisch en alles moest heel snel gaan. Het eten was wel lekker.

Bij onze aankomst was er iets fout gelopen met de boeking. Management heeft dit snel opgelost. Bij thuiskomst heb ik mijn rekening gecontroleerd, deze bleek uiteindelijk niet correct en hebben wij teveel betaald voor een fout die bij het hotel lag.

Geweldig Hotel geen minpunten

Marga en Wim
28-3-2017

Dat het een geweldig Hotel is van personeel tot de kamer en het eten.

We zouden er zo weer heengaan.

Fantastisch hotel met zeer goed ontbijt.

Ineke
14-3-2017

Ligt wel stukje buiten het centrum maar het hotel is per openbaar vervoer goed bereikbaar,je moet alleen wel even goed weten welke metro en buslijn je nodig hebt.

Je kunt beter vanaf de luchthaven een taxi naar het hotel nemen.

Jammer dat het dakterras maar tot half 7 in de avond open was.

Heerlijk hotel net buiten het centrum

M. Bastiaens
19-2-2017

Ons tweede bezoek aan Rome weer voor dit hotel gekozen! We verbleven hier 2 jaar na elkaar een aantal nachten in juli. Het hotel ligt iets buiten het centrum en heeft een rustige ligging, maar met de bus ben je zo midden in de stad.

Heel fijne, geluiddichte kamers, mooie schone badkamer en zeer belangrijk heerlijke bedden.

Na een dagje Rome is het ook lekker om even bij te komen aan het zwembad op het dak.

Oude reviews (archief)

Prima hotel

Evelinejose
24-11-2016

Prima hotelkamers, met goede bedden, heel uitgebreid ontbijt, alleen wat uit het centrum gelegen, maar je kan wel met de bus vlakbij naar centrum, maar een taxi is ook niet heel duur ca. 10 euro naar collosseum overdag of 15 euro 'savonds. naar plaza venetia. Er gaat ook een shuttlebus op bepaalde tijdstippen vanuit hotel, maar heb daar geen gebruik van gemaakt.

Er is vlakbij hotel pizzeria waar de italianen gaan eten. Prima eten en heel goedkoop. 2 pizza's en fles wijn 20 euro.

Gaat niet eten in de buurt van het Collosseum bij Royal Art cafe. Heel duur, onbeschoft personeel, slecht eten.

We hebben een aantal aanbieders voor H10 Roma Citta voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Roma Citta in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Roma Citta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H10 Roma Citta scoort een 8.58 uit 10 op basis van 82 reviews.