Hotel H10 Roma Citta

Laatste review

Mooi hotel,

Sonia,
31-8-2018

Mooi schoon hotel met vriendelijk personeel. Ligging is slecht. Bussen zijn goedkoop maar vol,taxi is duur(15€ voor een enkeltje naar piazza venetia) in de buurt is een winkelstraat maar van 12-16 zijn alle winkels gesloten. Eten in het hotel is goed maar prijzig.ontbijt lijkt veel maar veel hetzelfde. Als je €20 p.p voor een ontbijt betaald verwacht je wel dat ze een omeletten voor je bakken ofzo... zwembad is mooi maar te weinig ligplekken.

Kenmerken

Sonia,
31-8-2018

H10 Guest Services, Yield , 16-9-2018

Dear Sonia,

first of all we would like to thank you for choosing H10 Roma Città and fro your review. We are glad you had a nice experience with us and we take note of your suggestions in order to improve our service.

We hope to welcome you back for your next trip in Rome.

Best regards

Niet nog een keer

Ivo,
28-8-2018

Heerlijke douche , goede prijs kwaliteit verhouding kamers , goed ontbijt buffet, locatie in achterstandswijk met lelijk uitzicht , klein zwembad weinig ligplekken, dure bar/diner.

H10 Guest Services, Yield , 3-9-2018

Dear Ivo,

First of all we would like to thank you for choosing the H10 Roma Città for your recent stay in Rome and for your comments on your stay: your point of view will certainly help us improve.

We are sorry that you experience in our hotel did not come up to your expectations and that you will not come back in our Hotel.

Our pool is one of our strenghts and it has a big view on the city that everybody loves.

If you will change your idea, we will be glad to welcome you back!

Best regards,

H10 Guest Services

Top hotel

Martin,
24-8-2018

hotel ligt in een volksbuurt. Dat is geen probleem omdat je daar goedkoop kunt winkelen en eten. Pizza kost €5 tot €7,50. Bewoners zijn vriendelijk en behulpzaam. Taxi van hotel naar centrum kost €10,- buskaart €1,50. Hotel zelf is top. Ontbijt geweldig. Dineren is prijzig. Ijsmachine op iedere verdieping incl.koud drinkwater is fantastisch. Al met al een aanrader

H10 Guest Services, Yield , 27-8-2018

Dear Mr. Martin,

Thank you very much for choosing the H10 Roma Città for your recent stay in Rome and for your review.

It's great to hear that you had such a pleasent experience in our hotel.

We do hope that we will have the chance to welcome you back very soon.

Kindest regards,

adembenemend architectuur en afval

Linus,
10-8-2018

Zondag 5 augustus

Gisteren gearriveerd. Rond 10 uur kwamen wij met een taxibus aan €110 Was een malafide taxibedrijf van de luchthaven. P. Moest veel te ver lopen. Restaurant hotel gaat pas om 19.30 uur open. Lunch was een snackje dat toch nog 72 euro kostte. Het zwembad is piepklein. De bar bij het zwembad serveert alles voor €7,00 Ook in de blikjesautomaat is alles duur.

Kamers zouden om 14.00 uur klaar moeten zijn. Baliemedewerkster deelde mee, dat dit 15.00 uur zou zijn. Dus we moesten urenlang doodmoe overbruggen zonder eten. Zakje chips gegeten bij het zwembad.€3,80 Beneden bij de balie geinformeerd. 13.45 één kamer met een double bed was klaar.

Ze vragen bij aankomst: reispapieren plus creditcard Handdoeken om te zwemmen bij balie meenemen.

In de buurt krantenkiosk, winkels ( Simply market) supermark onder de grond. Lord wat praten de Italianen extreem luid met elkaar. Ook op zondag open.

Eten in het restaurant is ronduit goed

H10 Guest Services, Yield , 18-8-2018

Dear Linus,

first of all thank you for choosing H10 Roma Città and fo your review.

We are glad you had a nice experience with us.

We hope to welcome you back in the future.

Best regards

Prima hotel. Alleen jammer dat de taxi service niet werkt van 10 euro. Je staat uren te wachten in het centrum en de regeling neemt je niet mee terug naar het hotel. En de kamers ruiken naar riolering

The Hotel Guest Services, Yield , 10-7-2018

Dear Guest,

First of all we would like to thank for choosing the H10 Roma Città for your recent stay in our hotel.

We are really sorry to hear that your experience with us did not come up to your expectations at all.

We apologize for the problem you had with our taxi service. It's a shame that you didn't informed us during your stay, in that case we would have certainly done something for you.

Furthermore I do hope that you informed us about your unhappiness about your room cleanliness. In case you did, I am sure that we promptly reacted and eventually, if needed, we offered you a room move.

Our goal is to be able to offer the best quality of efficiency in our service, so that our guests could enjoy very pleasant stay with us. This is the reason why we hope to have the chance to have you back in our hotels and come up totally to your expectations.

Kindest Regards,

Modern maar prijzig

Gideon Markus,
29-8-2017

Fantastische kamers en uitgebreid ontbijt.

Het avondeten was te duur voor het geen je kreeg aangeboden.

prima schoon hotel

Vincent,
15-8-2017

Het is een mooi Hotel. Kamer zijn keurig en schoon, perfect!

Bediening in het hotel is werkelijk top. Gezellige bar mooi restaurant en fijne zithoek.

Kamers zijn wel iets rumoerig je hoort de buren, tevens soms lawaai v/h terras beneden in de nacht, zou betere toezicht op kunnen. Ook op het zwembad zou betere toezicht kunnen zijn daar hangt wel een regelement maar daar werd dan ook wel elke regel van overtreden, hier zijn natuurlijk de gasten zelf bij. Zwembad is keurig en fijn na een dagje warm Rome.

Shuttle bus bestaat niet meer, dit gaat nu per taxi, ticket is €9,- sterk verhoogd daar het in Januari nog €6,- was. Taxi chauffeurs waren niet klant vriendelijk als je terug wilde naar het Hotel en je liet het ticket zien maar ze reden wel gewoon. Openbaar vervoer om de hoek net als de grote winkelstraat waar alles te halen en te verkrijgen is.

Wandelen is ook goed te doen langs de Tiber zo'n 4 á 5 km tot hartje centrum.

Er is tussen het hotel en centrum ook heel veel te zien.

Restaurant Retro is overgenomen door de buren en heet Maniero, prima restaurant voor lekker Italiaans eten, en inderdaad (tipgever bedankt) wat en geweldig lekker Italiaans ijs haal je bij Gelati- Mozzarella een absolute aanrader.

Goede bedden en goed ontbijt

Bo,
7-7-2017

Goed hotel, ligt wel buiten het centrum maar dat wisten we op voorhand. Voor 1,5eu kan je dan met een overvolle bus(als sardientjes op elkaar)er naar toe. En anders via het hotel een taxi aan 9euro. Rond het hotel wel veel armoede gezien..ook heel veel zwerfvuil..Was best triest en zette wel een domper op het vakantiegevoel. Mooi zwembad op het dak maar een ligstoel is moeilijk te bemachtigen. Hou er ook rekening mee als je niet over de juiste creditcard beschikt je 100eu borg cash moet betalen bij het inchecken! En bij het uitchecken 6eu/nacht en per pers. citytaks moet betalen !

Perfecte ligging van het hotel ten opzichte van alle vormen van openbaar vervoer, je kan alle kanten van Rome bekijken.

Voor leuke restaurantjes moet je iets verder lopen.

Fantastisch!

Nathalie,
10-5-2017

Mooi hotel, in een wat minder mooie ligging. Ontbijt was prima, en we hadden we hadden een heerlijk verblijf. We hebben echt genoten hier!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H10 Roma Citta in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H10 Roma Citta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.